• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Bethurbazal

  • Membru din 28.02.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 769 in total
  • Eu unul sunt dezamagit de nemti. Circuitul e ok, tinerii cam zvapaiati insa ceea ce nu inteleg e ce cauta amatorii (cel putin cei din M3) pe circuit fara casca, cum de in acelasi timp unii merg foarte tare (M3, RS) si altii foarte incet (cei cu Mini si Golf Variant cred ca admirau peisajul nu pista). Sunt de acord ca dai bani si mergi cum vrei dar nu oricum. Daca vrei sa vezi pista si peisajele si, cine stie, poate, sa te dai jos din masina si sa faci poze e normal s-o faci intre anumite intervale de timp, cu limita de viteza si cu anumite restrictii. La fel si in cazul celor care-i dau bice. Sa plece la intervale de timp astfel incat sa nu se apropie unii de altii si sa se loveasca. Daca ar face asta ca o meserie sau ca un hobby serios, in curse, as intelege, dar asa... Plus ca si zonele de degajare sunt modeste si riscurile in caz de iesire in decor foarte mari. @ gelu Ai dreptate. Cred ca cei de la Automarket au testat pe cititori insa sa nu uite ca fiecare are reactia lui si ia decizii...in viitor.
    VIDEO: Cum să te faci de ruşine cu un BMW M3 la Nurburgring
  • Eu unul sunt dezamagit de nemti. Circuitul e ok, tinerii cam zvapaiati insa ceea ce nu inteleg e ce cauta amatorii (cel putin cei din M3) pe circuit fara casca, cum de in acelasi timp unii merg foarte tare (M3, RS) si altii foarte incet (cei cu Mini si Golf Variant cred ca admirau peisajul nu pista). Sunt de acord ca dai bani si mergi cum vrei dar nu oricum. Daca vrei sa vezi pista si peisajele si, cine stie, poate, sa te dai jos din masina si sa faci poze e normal s-o faci intre anumite intervale de timp, cu limita de viteza si cu anumite restrictii. La fel si in cazul celor care-i dau bice. Sa plece la intervale de timp astfel incat sa nu se apropie unii de altii si sa se loveasca. Daca ar face asta ca o meserie sau ca un hobby serios, in curse, as intelege, dar asa... Plus ca si zonele de degajare sunt modeste si riscurile in caz de iesire in decor foarte mari. @ gelu Ai dreptate. Cred ca cei de la Automarket au testat pe cititori insa sa nu uite ca fiecare are reactia lui si ia decizii...in viitor.
    VIDEO: Cum să te faci de ruşine cu un BMW M3 la Nurburgring
  • ...verdictul.
    Şeful de design Fiat atacă voalat VW: "Noi nu vom face maşini-Matrioşka!"
  • Piata va da vedictul.
    Şeful de design Fiat atacă voalat VW: "Noi nu vom face maşini-Matrioşka!"
  • Jenant. Jaguar a revenit in forta in ceea ce priveste designul si risca sa aiba de suferit din cauza testului EuroNCAP. Sunt curios cate stele au Bentley, Ferrari, Lamborghini, Aston, RR chiar daca sunt in alta clasa.
    Jaguar XF a primit doar 4 stele EuroNCAP. Oficialii mărcii promit că remediază problemele
Pagina
12345...979899...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Skoda Rapid Spaceback, Skoda Fabia
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Fiat Grande Punto, Daewoo Tico, Dacia Solenza
  • MASINA LA CARE VISEZ Alfa Romeo Brera, Citroen DS5, Peugeot 508
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău