Jaguar XF a primit doar 4 stele EuroNCAP, oficialii mărcii promit că remediază problemele
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
După ce Jaguar XF a reuşit să obţină doar patru stele în ultima sesiune de testare EuroNCAP, rezultatul fiind unul dezamăgitor pentru modelul britanic care atentează la poziţiile deţinute în segmentul mare premium de mărcile germane, oficialii companiei susţin că respectă decizia organizaţiei europene independente.
"Analizăm cu seriozitate rezultatele testului de siguranţă şi modul în care putem să înglobăm unele schimbări în viitoarele noastre modele. Jaguat XF de ridică la un nivel ridicat la capitolul siguranţă, testele noastre interne fiind realizate cu rezultate satisfăcătoare", a declarat unul dintre purtătorii de cuvânt ai companiei după aflarea rezultatelor EuroNCAP. Jaguar XF va suferi un facelift în 2012, schimbările radicale la nivelul siguranţei urmând să fie realizate abia atunci.
Conform organizaţiei europene care atestă gradul de siguranţă pe care îl oferă modelele de pe piaţa europeană, Jaguar XF a primit patru stele din cinci din cauza faptului că nu s-a ridicat la un nivel îndeajuns de ridicat la protecţia adulţilor şi a copiilor.
Marea problemă a fost semnalată la testul de impact lateral cu stâlpul, acolo unde protecţia la nivelul pieptului şi coloanei şoferului a fost considerată slabă.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a testat 8 mașini noi, printre care și un model produs în România. Ford Tourneo Courier, modelul produs la Craiova, a obținut 4 stele, în timp ce 3 modele chinezești au reușit să obțină 5 stele. (11.07)
-
Grupul Stellantis a emis un ordin de Stop-Drive pentru posesorii modelelor Citroen C3 și DS3. Mașinile afectate sunt produse între 2009 și 2019 și sunt echipate cu airbag-uri Takata. Ordinul este valabil și pentru clienții din România. (20.06)
-
Volvo a dezvăluit un nou tip de centură de siguranță, care va apărea pentru prima dată la viitorul SUV electric EX60. Noua centură de siguranță va ști mărimea ocupanților și se va adapta în caz de impact după mărimea acestora. (05.06)
"treci in banca, nota 4"
P.S. inca ceva: marca Jaguar nu mai este detinuta de Ford...
Q7 are tot 4 stele
Intra putin pe site-ul "euroncap" si vei gasi multe masini germane care nu au 5*****
Printre altele, BMW serie 7 nici macar nu a fost testat.
Vechea serie 5 are doar 4****
Vei mai descoperi si alte surprize.
volvo renault mercedes si saab par a fi cele mai sigure masini....toate modelele lor ce activeaza pe piata au 5 stele la euroncap.....iar alte marci care au reusit in ultimii ani sa ofere o siguranta de 5 stele ar fi citroen fiat(500 a reusit miraculos sa obtina 5 stele) alfa romeo ford audi
Logan ii hulit aici dar ii vazut bine dincolo...are 3 stele are asa ca o stea in plus sau in minus
fiecare bucatica ce sare din masina "ia" cu ea o parte din energia de impact si "arunca" in eant. Adica nu se descarca in masa automobilului si apoi in mutra ta (daca, prin reducere la absurd ai fi la volan). tabla.. . .TREBUIE sa se indoaie. Ce se "misca" rau acolo sunt zonele de deformare a sasiului, Jaguar, dand-o'n bara la capitolul impact lateral adica stalp central de kakao.
Oricum, e ciudat. Jaguar nu este la inceput de drum, asa cum s-a mai spus mai sus. Asa ceva e inadmisibil. Rezultatele "interne" satisfacatoare s-ar putea traduce prin: "hai baieti, lasati-o ca merge si asa. Ne ia concurena fata, vine si un targ international, trebuie sa aducem si nioi ceva acolo sa umplem standu' si sa incepem vanazarile!" Pacat....
Apropos, suntem la sfarsitul lui 2010. Tu, vruum-vruum, de unde ai venit, din anii '60?