• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Bishuc

  • Membru din 25.03.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 182 in total
  • De cand era bunicul un copil obraznic nu mai conteaza prea mult ce creatura s-a asezat intre volan si motor. Competitia tehnologica e totul. Dar... Ferrari are o echipa excelenta[. Alonso e mare, e bun, e inteligent. Nu conteaza ca e spaniol...
    Ferrari a identificat problemele tehnice ale monopostului
  • "Principala diferenţă o fac însă pneurile."... "Nick Heidfeld susţine că noua regulă nu face altceva decât să sporească artificialitatea Formulei 1 în detrimentul talentului şi abilitaţilor pilotului." Are dreptate! In loc de competitie desfasurata spectaculos avem doar spectacol pentru multime, circ.
    Heidfeld critică artificialitatea depăşirilor din F1
  • Acest aspect va fi partea cea mai interesanta a competitiei si, mai ales, interesele care genereaza aceasta disputa.
    Renault: "Există tensiuni între echipe pentru motoarele turbo din 2013"
  • Imi plac indienii. Le doresc succes desi nu sunt budist ci concfucianist
    FEATURE: India: Drumul provocator spre lumea Formulei 1
  • Ideile sunt baza, creatia, inspiratia, dementia... Echipa Ferrari (Sunt fan definitiv Ferrari) McLaren si Red Bull sunt in fata la idei aerodinamice, la ingeniozitatile reglarii suspensiilor. Ma doare dar Ferrarii ieshte - for ever - Fierrari
    Patru echipe utilizează un sistem inovator pentru a activa KERS
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău