• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Blower0

  • Membru din 17.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 325 in total
  • @Lache, da - sinusoidal - corect. Am auzit si de izobara , adiabata,izocora,izoterma, termodinamica. Te credeam destept , dar acum sint sigur ca esti prost. Tu habar ai cum lucreaza un ECU , ba?? Raport stoichiometric asta e raportu ideal de ardere ba..dar stii de unde apare el "14.7:1" ?? Bă, tu habar ai ce fuctie are ECU-ul? ECU-ul FACE ca RAPORTUL de AER/BENZINA sa fie IDEAL, deși EL NICIODATA NU E IDEAL!! Pricepi? Da, cind accelerezi, cind frinezi, cind motoru e rece. Tu nu știi cum lucreaza blocu electronic, de aia mai mult nu scriu. Mă subestimezi prietene, ca am scris in loc de "sinusoidal" - "sinusoida".. Auzi? Cica:" cite module?" Pffffff , băi, nea' desteptu' , fiecare automobil are UN SINGUR MODUL DE CONTROL. Fiecare bloc electronic are un software instalat. Acest software de fapt contine mai multe HĂRȚI DE PARAMETRI BĂ! de throttle body - ai habar de functia lui? Ce faci tu de fapt cind apesi acceleratoru? PS: Chip-Tuning stii ce e aia ?? Nu ma invata tu pe mine ce e ala "raport stoichiometric" și nu te lega de greseli mecanice, gen:"sinusoidal/sinusoida" , iar daca nu ai ce spune - nu spune nimic.
    BMW M3 Sedan şi M4 Coupe: imagini, informaţii şi detalii complete
  • @Gino: M5 Hurricane RR are 4012lbs (2010) @qwerty: Veyron are 4160lbs (2010)
    Gemballa a creat cea mai rapidă maşină de peste două tone din lume
  • AUTOMARKET, INCORECT. Dodge Challenger SRT8 TST are 2060kg , 1100CP și face 0-100 in 2.52 secunde ! @qwerty: Veyron NU are mai mult de 1900kg !!! @Gino: Hurricane RR NU are 2 tone
    Gemballa a creat cea mai rapidă maşină de peste două tone din lume
  • Dupa parerea mea, Mercedes trebuia sa-i faca un design de C-Klasse, nu de S-Klasse la scara redusa......Asta este lipsa de inspiratie. Ceea ce vrea Mercedes ( și BMW) e sa aiba in gama CIT MAI MULTE MODELE. Pai ok, dar fa-le dom'le diferite!!! Doi la mana - Fiecare constructor de automobile, dupa PAREREA MEA, trebuie sa aiba un specific, ceva distinctiv, ceva ce-i ofera o "definitie" --- sa iasa in evidenta cu una, maxim 2 tipuri de caroserie, dar BMW și Mercedes , face si a și b și c și d și .......hai da facem si sedan-uri și SUV-uri ( mici, medii, mari) , break-uri, coupe-uri, cabrio-uri, minivan-uri, și lista continua - ceea ce inseamna ca atunci cind spui "MERCEDES( sau BMW)" in mintea fiecaruia apare o "anarhie": ooo...stai...BMW...aa, M5....nu nu...M6 ...nooo, X5...sau....seria 2 (mai nou)...dar stai...M4..." Etc etc, dar cind ai spus de exemplu "FERRARI" sau "LAMBORGHINI" sau "PAGANI" sau "KOENIGSEGG" din start iti apare in minte cuvintu "supercar-uri". Și spun asta desi nu-mi plac nici ferrari, nici lambo nici koenigsegg....dar ele macar au un specific, au o istorie, au o originalitate, pe cind BMW/Mercedes - care din motive prea evidente de marketing incep sa construiasca orice tip de mașina, își "șterg" imaginea, de "BMW" și "Mercedes" ....presupun ca BMW, nu o sa inceapa a construi CAMIOANE, ca și "vecinu de peste gard" - MERCEDES-BENZ...
    Mercedes-Benz Clasa C a ajuns la a patra generaţie. Avem informaţiile şi fotografiile oficiale
  • @Lache , la facultatea de mecanica se invata, pe linga constructia motorului , ceva fizica, intelegi?? Legata de motoare.
    BMW M3 Sedan şi M4 Coupe: imagini, informaţii şi detalii complete
Pagina
12345...394041...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău