Mercedes-Benz Clasa C a ajuns la a patra generaţie. Avem informaţiile şi fotografiile oficiale

de Mircea Meșter
Luni, 16.12.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La exact 20 de ani de la lansarea primului C-Klasse, Mercedes-Benz lansează a patra generaţie a celui mai bine vândut model al său. Iar aceasta vine cu un design inspirat din S-Klasse şi cu tehnologie demnă de cel puţin anul 2014.

Esential 2.4 milioane de unităţi ale generaţiei anterioare C-Klasse (W204) a vândut Mercedes-Benz în întreaga lume.
1993 este anul lansării primei generaţii C-Klasse.
3 motorizări au fost anunţate la debut pe noua generaţie.
4.0 litri este consumul la 100 de kilometri al celui mai economic motor de la debut: C220 BlueTec diesel.

După o serie de imagini scăpate pe internet cu trei zile înainte de prezentarea oficială, noua generaţie a lui Mercedes-Benz C-Klasse se prezintă în fotografii oficiale care însoţesc informaţiile la fel de oficiale prezentate de constructorul german. Generaţia cu numele de cod W205 este a patra din istoria celui mai bine vândut model al mărcii din Stuttgart şi îşi schimbă complet designul, urmărind de această dată să se alinieze în standardele estetice ale gamei.

DESIGN EMOŢIONAL INSPIRAT DIN S-KLASSE

Din punctul de vedere al designului, cea mai corectă descriere a noului C-Klasse ar fi cea a unui frate mai mic al lui S-Klasse. Iar noile linii, pe care Mercedes-Benz le numeşte "sculpturale", au fost inspirate din natură. "Noul C-Klasse exprimă pasiunea auto printr-un limbaj contemporar de design. Vârfurile emoţionale şi progresive subliniază stilul inovator al noului C-Klasse şi demonstrează claritate senzuală", explică Gorden Wagener, vicepreşedintele biroului de creaţie Daimler AG. De altfel, Wagener pune accent pe un aspect evident în cazul lui C-Klasse, cel emoţional, care a luat locul liniilor mai degrabă funcţionale şi mai simple ale generaţiei anterioare. E adevărat, Mercedes-Benz încearcă să marşeze în continuare pe tema clasic germană a simplităţii, însă declaraţii precum "Designerii au creat forme pure, minimaliste pe noul C-Klasse", apărute în comunicatul de presă, contrazic parţial atât imaginile oficiale, cât şi declaraţiile propriilor designeri.

La nivel de dimensiuni, C-Klasse urmează tendinţele pieţei şi creşte în lungime, lăţime şi volum, ampatamentul fiind mai lung cu 8 centimetri decât cel al versiunii anterioare. Conform informaţiilor oferite de Mercedes-Benz, spaţiul adiţional generat la interior a fost pus aproape în întregime în slujba pasagerilor de pe bancheta posterioară, aceştia bucurându-se acum de un confort sporit. La capitolul portbagaj, noul C-Klasse se laudă cu un volum de 480 de litri, o valoare care pare reper în segmentul mediu premium german: atât Seria 3. cât şi A4 afişează aceeaşi valoare.

INTERIOR: "DE LA ECONOMY LA BUSINESS"

Specialiştii noştri au opimizat caracteristicile de zgomot ale aeratoarelor interioare, ale geamurilor electrice, ale funcţiilor electrice ale scaunelor şi ale multor alte elemente operative generatoare de sunete. ca rezultat, noul C-Klasse ocupă o poziţie de reper al segmentului din punctul de vedere al sunetelor percepute de pasageri.

Mercedes-Benz
Comunicat oficial
La interior, modelul reprezintă un mix interesant între liniile de pe S-Klasse şi cele de pe A-Klasse. De exemplu, display-ul central aşezat pe bord (diagonală de 7 sau 8.4 inch, în funcţie de cerinţele clientului) este preluat atât ca design, cât şi ca poziţionare de pe fratele mai mic din gamă, în timp ce materialele, spun nemţii, transformă noul C într-un model demn de un segment superior "care te face să te simţi ca şi cum ai fi fost promovat de la clasa Economy la Business într-un avion", după cum se exprimă foarte plastic nemţii în comunicatul de presă. Cea mai mare contribuţie la acest aspect vine din partea materialelor: "Nivelul de calitate de la interior se vede în materialele de clasă utilizate şi în aspectul lor tactil, la fel cum sunt detaliile fine produse cu precizie".

C-Klasse se aliniază în linia modernă a modelelor Mercedes-Benz şi la capitolul aşezare în spaţiu.

De exemplu, levierul cutiei automate dispare de pe consola centrală şi apare în spatele volanului, ca manetă, soluţie pe care germanii au adoptat-o şi în restul superior al gamei proprii. Apropo de consola centrală, atenţia este preluată de controller-ul tactil aşezat la baza cotierei, acesta permiţându-i celui de la volan să acceseze funcţiile vitale ale sistemelor afişate pe display cu o uşurinţă "asemănătoare cu cea cu care sunt operate telefoanele de ultimă generaţie", după cum spun cei de la Mercedes-Benz. Tot la capitolul tehnologie merită subliniată apariţia sistemului Head-Up Display în premieră pe C-Klasse, acesta proiectându-i şoferului pe parbriz, în propriul câmp vizual, informaţii precum viteza, limitele de viteză sau manevrele sistemului de navigaţie.

Modelului celor de la Mercedes-Benz va fi disponibil în patru versiuni de echipare - Clasa C, Executive, Sportline şi Fascination, acestea fiind dublate de un pachet exterior denumit Exclusive care schimbă câteva elemente estetice ale maşinii. Cum este calandrul central, care primeşte în această variantă un logo imens şi o grilă simplificată.

MOTOARE INTERESANTE ŞI UN HIBRID DIESEL-ELECTRIC

În momentul lansării, Mercedes-Benz C-Klasse va fi disponibil în trei versiuni de motorizare, un diesel şi două "benzine". Este vorba în primul rând de C220 BlueTEC, versiunea diesel de 170 CP şi 400 Nm care anunţă 8.1 secunde pentru 0-100 km/h şi un consum mediu mixt de 4.0 litri/100 km. Urmează motorul pe benzină cu patru cilindri de 1.6 litri de pe versiunea C180, acesta anunţând 156 de cai putere, 250 Nm, un 0-100 km/h în 8.2 secunde şi un consum mediu mixt de doar 5.0 litri/100 km. În sfârşit, gama de motorizări de la debut se încheie cu C200, care vine cu un motor de 2.0 litri de 184 CP, 300 Nm şi un consum mediu de 5.3 litri/100 km/ Acesta din urmă este deocamdată şi cel mai performant motor, cu 0-100 km/h în 7.5 secunde.

Având în vedere că debutul oficial al noului C-Klasse va avea loc la Salonul Auto de la Detroit (ianuarie), apariţia modelului german la Salonul de la Geneva, care va da startul sezonului european, va veni cu anunţuri legate de mai multe motorizări diesel pe modelului de clasă medie a nemţilor. De exemplu, C-Klasse va primi un diesel de 1.6 litri care va fi disponibil în două versiuni de putere, 115 şi 136 CP, în timp ce o unitate pe motorină de 2.2 litri cu patru cilindri va urca plaja de putere până la 204 CP.

Iubitorii modelelor hibride se vor baza şi ei pe două astfel de versiuni. Mercedes-Benz anunţă de altfel o mare surpriză din acest punct de vedere, una dintre versiunile hibride de pe noul C-Klasse folosind un sistem de propulsie format dintr-un motor diesel şi unul electric, un experiment care până acum a fost încercat de PSA Peugeot-Citroen. Cu un consum mediu mixt de doar 3.2 litri, viitorul C300 BlueTEC Hybrid se anunţă încă de pe acum un star al gamei medii. Un hibrid benzină-electric va fi şi el aruncat în luptă de germani.

SUSPENSIE PNEUMATICĂ ÎN PREMIERĂ ÎN SEGMENT

Suspensiile lui C-Klasse oferă o manevrabilitate agilă care transformă condusul într-o plăcere pe şosele de munte, dar oferă în acelaşi timp cel mai înalt standard în materie de confort din întreg segmentul.

Mercedes-Benz
Comunicat oficial
Deşi a crescut în dimensiuni, noul Mercedes-Benz C-Klasse profită de tehnologiile moderne pentru a afişa o masă scăzută cu 100 de kilograme, majoritatea acestora intrând în contul şasiului şi a structurii de rezistenţă în care aliajul de aluminiu înlocuieşte oţelul "clasic". Acest lucru duce la un centru de greutate coborât şi la un consum cu până la 20% mai mic decât cel al generaţiei anterioare.

Ţinuta de drum este de asemenea îmbunătăţită datorită soluţiilor tehnice adoptate de inginerii germani.

Direcţia electromecanică este dublată de suspensiile omplet noi, Mercedes-Benz mizând pe o o configuraţie faţă 4-link şi pe un concept 5-link pe spate. Rigiditatea suspensiilor este ajustabilă din interior prin trei moduri ascunse de pachetul Direct Control: Confort, Confort cu caracter sportiv şi Sport, pentru ultimul mod fiind nevoie de o gardă la sol coborâtă cu 1.5 centimetri.

Dacă această variantă standard de suspensii nu le este pe plac clienţilor, aceştia pot miza pe suspensiile pneumatice Airmatic faţă-spate, acestea ajustându-se automat în funcţie de şosea şi punându-i la dispoziţia şoferului patru moduri distincte de rulare: Comfort, Eco, Sport şi Sport+. 

TEHNOLOGIA SIGURANŢEI

Urmareste Automarket
Aşa cum era de aşteptat, noul C-Klasse apare pe piaţă însoţit de o armată de sisteme tehnologice care au rolul de a spori siguranţa la bord sau de a le oferi pasagerilor opţiuni legate de umplerea timpului liber.
Astfel, în pachetul de asistenţă Intelligent Drive sunt incluse sistemele Attention Assist (standard), Adaptive Brake Assist (standard) sau Collision Prevention Assist Plus (standard), acesta din urmă fiind capabil să frâneze automat de la 200 km/h pentru a limita daunele în cazul în care maşina detectează un accident care nu poate fi evitat. La aceste sisteme se adaugă alte tehnologii interesante, precum Distronic Plus cu asistare a direcţiei, care permite rularea semiautonomă în traficul aglomerat până la 60 km/h, Pre-Safe Braking cu detecţie a pietonilor sau Enhanced Active Lane Keeping Assist.

Parcarea automată, camera cu vedere verticală la 360 de grade, cititorul de semne de circulaţie şi liminile automate adaptive dublează şi ele oferta completată de internetul la bord, de conexiunea Bluetooth şi de sistemul audio hi-fi semnat Burmester disponibil opţional.

PREŢURI ÎN ROMÂNIA

Noua generaţie a modelului mediu din gama Mercedes-Benz este disponibil de astăzi pentru comenzi în showroom-urile din România ale mărcii. Preţul de pornire al modelului german este de 34.100 de euro, valabil pentru versiunea pe benzină de 156 de cai putere. O dată cu lansarea versiunilor diesel de 1.6 litri, care va avea loc ulterior, preţul de pornire va coborî.

VERSIUNE CILINDREE
(cmc) 
PUTERE
(CP) 
CUPLU
(Nm) 
0-100 km/h
(sec.) 
Consum
(l/100 km) 
Emisii
(CO2/km) 
PREŢURI
(Euro cu TVA) 
C 220 BlueTEC 2143 170 400 8.1 4.0 103 39.060
C 180 1595 156 250 8.2 5.0 116 34.100
C 200 1919 184 300 7.5 5.3 123 37.076

NOUL C-KLASSE vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mercedes-Benz C-Klasse
C 200
184 5.3 7.5 37.076
Audi A4 facelift
1.8 TFSI Multitronic
170 6.0 8.3 34.910
BMW Seria 3
320i
184 6.1 7.3 36.514
Volvo S60
T4 1.6
180 5.8 8.3 30.943
Lexus IS
250 
208 8.6 8.1 36.080
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (52)

  • In sfarsit C class arata bine ! Spatele mi se pare putin cam scurt dar e ok. Nota 9.50 de la mine.
    26 8
  • Nu cred ca exista pe piata o masina atat de eleganta in clasa medie....
    36 10
  • Nu pot sa cred ca C220 inca mai are 170 de cai...
    21 8
  • Prin site-uri internationale spune ca se va putea comanda de astazi. Pentru RO, stie cineva de cand va fi posibil?
    3 14
  • mircea
    @ctincristi
    Am revenit cu informaţii despre preţurile din România. Şi la noi e disponibil pentru comenzi începând de astăzi.
    12 2
  • HECTOR
    totusi tableta aia de pe bord...ce-i cu ea?am crezut c-a uitat-o acolo din greseala...ma rog,prinsa cu ceva clips sau ...stiu eu ce...in rest e intr-adevar fumos ...doar e un s diminutivat.
    11 12
  • un oarecare
    Mult mai frumos ca generatia anterioara!Tot motoare diesel de 2,2?O sa piarda foarte mult din cauza asta,la fel navigatia nu-mi place,dar nu inseamna ca e urata,e doar o chestiune de gusturi!
    13 6
  • ''De exemplu, C-Klasse va primi un diesel de 1.6 litri care va fi disponibil în două versiuni de putere, 115 şi 136 CP''

    Cumva acest 1.6 diesel va fi un dci de la renault?
    26 1
  • Patent
    Frumoasa masina , se pare ca va primi si diesel-ul de la Renault de 1.6 litri ..e un motor bun si nemtii cred ca il vor calibra mult mai bine!
    16 4
  • Chuck Norris
    Are fata de E si spate de S...
    11 8
  • frumusica, parca cu un motor pe benzina ai sta mai bine.
    10 2
  • Design-ul asta cu tableta lipita pe bord mi se pare un mare kitsch!
    Daca la Tesla nu am facut comentarii ca de, asta o fi gustul americanului, cand am vazut ceva similar pe Peugeot 208 deja am inceput sa-mi pun intrebari iar acum sunt pur si simplu socat.
    In rest masina e ok.
    11 13
  • Sa vad acum ce mai spun cei care numeau Audi, papusa ruseasca?! Cel putin la Audi macar au altaforma farurile si stopurile. Asta cu S-klasse sunt 95% identice.Pacatde lipsa de inspiratie, in rest o masina buna.
    10 16
  • Marius
    Reclama pt Noul C: "The BEST COPY or nothing"
    14 17
  • este o cat de mica sansa ca televizorul ala din mijlocul bordului sa aiba un sistem de retractare? Am nevoie de GPS ori informatii suplimentare imi iese'n mutra televizoru' bunicii, daca nu, ma bucur de niste linii extrem de fluide si simple a unui bord elegant si sporty in acelasi timp
    8 6
  • Cel mai bun sistem de "retractare totala" e sa-l parchezi prin ferentari :D

    Arata f bine masina,rival serios pentru seria3,cu o mentiune-cred ca in continuare C-ul e mai potrivit pt oameni ceva mai ..asezati.
    16 4
  • si sa mai zici ca audi face copii fidele ...
    11 11
  • Alexander Macedonski
    Un esec total. Imi pare rau pt mercedes cat de la fund se duce. De la fiabilitatea si robustetea tipica unei masini de calibrul Mercedes, azi s-a ajuns la o scara larga de masini a caror parti mecanice sunt indezirabile si de o calitate tehnica indoielnica. Partea de design iarasi nu mai e ce a fost. Unde sunt acele mercedesuri cu peronalitate, unde sunt acele mercedesuri recunoscute pt fiabilitatea sa, unde sunt acele Cobre de alta data, unde s-au dus toate acestea ? P/u ei totul inseamna numai bani si bani ? Unde mai exista acea pasiune si placere pe care o investeau odata in propriile lor masini ? Totul este o apa si un pamant. Singurele marci care inca au personalitate ''amazing'' in design sunt Caddy, Infiniti si Lexus, restul la fund......pacat.
    7 25
  • @Alexander Macedonski

    Sunt de acordd cu tine....dar sunt mai multe marci care si-au pastrat personalitatea cum spui tu. Mai adauga in lista ta si Porsche, Maserati, Bentley, Rolls, Lamborghini, Ferrari, Aston Martin, Range Rover, si oarecum si Jaguar.
    5 13
  • Dacia Plant
    Arata bine, dar daca il privesti din lateral are spatele cam scurt. La fel a fost si generatia anterioara. Daca era putin mai lung parca arata altfel ca design, dar apoi era prea asemanator cu S-class. Oricum si E-ul facelift seamana la fata bine cu noua gama (S, C, CLA, A, B ).
    8 2
  • @alexander
    acest C-Klasse va duce cu siguranta mai departe istoria Mercedes. Daca vrei Cobre in continuare, iti sugerez sa cauti la dezmembrari. Cat despre Infiniti si Lexus, ok la mecanica stau f bine, dar daca tu crezi ca aceste coji au design "amazing" inseamna ca le-ai vazut nopatea intr-un tunel cu ochelari de soare. Cauta cifrele cu vanzari din Europa sa le vezi cum se zbat pentru supravietuire. Esti cam singurul cu un comentariu atat de acid, dar pe sistemul "cand doi iti spun ce esti beat e bine sa te culci" incearca sa privesti si altfel situatia.
    16 6
  • Scrooge
    @scorpionul.negru
    Esti bine la mansarda ?? In primul comentariu dai masinii 9.50 (nota aproape maxima zic eu), iar mai jos esti de acord cu baiatul ala care noaptea se crede cuceritorul Persiei si chipurile desfiinteaza el masina.
    13 6
  • Alexander Macedonski
    @Scorpionul.negru, Jaguar DA , insa restul mi se par niste comparatii deplasate. Range Rover face SUV-uri de lux, noi vorbim aici strict de Limuzine premium in mare parte, iar maseratti , Porsche si ce ai mai zis sunt sportive de lux cu preturi extracerbate.

    In concluzie raman doar astea : Jaguar, Caddy, Infiniti si Lexus, cu personalitate proprie de design.
    5 18
  • @Scrooge
    Am dat nota respectiva la masina in comparatie cu ce este acum pe piata in clasa ei si pt. ca imi place fata de generatiile vechi. Sunt de acord cu Alexander Macedonski in ceea ce priveste adevaratele Mercedes-uri care se fabricau o data. Ce e asa greu de priceput ?
    @Alexander Macedonski
    Tu ai spus clar ... citez ,,Caddy, Infiniti si Lexus, restul la fund......pacat.'' am incheiat citatul. Asa ca nu ai scris strict ,,limuzine'' si de aceea eu te-am corectat pt. ca mai sunt si cele enumerate mai sus de mine. Nu am avut de unde sa stiu ca te referi doar la catrgoria berline / limuzine. Iar Range Rover chiar are personalitate. Poate ca mai mult ca oricare...cum e primul e si ultimul numai ca e imbunatatit cu mult si are un design mai curat...mai modern. Dar in mare e la fel ca cel vechi ceea ce e foarte bine pt. el.
    9 2
  • Scrooge
    @scorpionul negru. Mereu rasa umana a fost nostalgica dupa trecut. Probabil ca copii tai vor comenta pe Automarket 2050 :) de faptul ca ce misto erau Mercedesurile in 2010 si cum cele din 2050 arata toate ca niste farfurii zburatoare.
    9 9
  • Scrooge
    @scorpionionul
    E clar ca vechile automobile erau mai "tancuri", dar asta datorita faptului ca erau foarte rudimentare, obositoare la condus, aveau tabla de "1cm" si piesele de schimb faceai hernie daca le ridicai de jos. Azi daca o masina nu are ESP. ABS, Airbaguri cu 10-le, AFU, Safty asist, GPS, Clima......etc. nici nu te mai uti la ea. E clar ca 100 de sisteme sunt mult mai predispuse la a se strica decat 2 manete, una care aprinde farurile si alta semnalizeaza. Hai sa gandim un pic si apoi sa scriem .

    PS..chiar si azi cei care detin automobile restaurate le folosesc ocazional, de ce crezi oare ca fac acest lucru ?
    12 9
  • @Scrooge
    Nu toate erau obositoare la condus. Oare de ce se vand Ferrari'urile vechi cu milioane si zeci de milioane de euro ? De ce un S600 de prin 60- 75 se vinde cu sute de mii de euro si e cea mai dorita limuzina veche ? 280 SE se vinde si el cu peste 100 de mii ! SL-ul vechi care depaseste cu mult pretul unui SL nou. Sunt masini care au scris istorie si s-au diferentiat de altele prin materialele de calitate, fiabilitate si cu un design unic + performante bune.
    De ce folosesc propietarii ocazional masinile vechi ? Pt. ca tin la ele si nu le ,,freaca'' toata ziua. Sunt masini valoroase si multi vor sa aiba km putini cu ele ca sa le vanda peste ani mai scump.
    Tiriac de ex care are mai nou un LaFerrari a spus ca nu ar da Ferrari-urile vechi, pe 10 noi fiecare.
    ps. Text corectat !
    10 3
  • Scrooge
    @Scorpionul
    Cred ca deviaza topicul si ajungem sa vorbim de masini care in anii 70 numai cei care vindeau petrol aveau asa ceva. S-ul in principal a fost gandita sa fie masina cu sofer. Eu vorbeam de masini relativ accesibile, gen "cobre" cum zicea Macedonul. C-klassul e urmasul lui 190 E care nu a fost chiar un campion al fiabilitatii. Mie mi-ar fi placut niste comentarii mai serioase, raportate la realitate si nu la anumite preferinte personale (in conditiile in care ala de comenteaza de abia are bani de hartie igienica) sau ca a auzit de la bunicu ca muscle-carurile "e automobile taica".
    5 8
  • In tabel, ati trecut acceleratia in locul consumului C-ului si nu e cinstit! E de departe cel mai mic!
    8 2
  • @pentru cel cu dacia si injectoarele

    faci o confuzie intre simplitatea constructiva si simplitatea dictata de reducerea costurilor de productie.

    cum ziceai: nu are relevanta ce spui tu.

    @all. C-ul asta da de mancare? Va bateti in argumente (unele mai reale altele mai infantile) de parca ar depinde viitorul vostru.
    7 8
  • Vai, ce frumos! S klasse a facut puisori...
    10 5
  • E un puzzle adevarat. Cate o bucata de la fiecare model de Mercedes. Nu inteleg de ce are semnul pe grila iar in alte poze il are pe capota. Daca vine vorba de motor, consum si pret de achizitie, aleg Vovo S60 oricand.
    4 9
  • @ivanoff

    dictat = impus de = obligat

    in text :solutie constructiva impusa de anumite conditii de cost de productie

    eu am mai avut o disctutie cu tine. Ai ramas acelasi dupa atata timp. Am rugamintea, daca nu pricepi sensul unor cuvinte, sa te abtii.
    8 5
  • @Ivanoff
    IS300h cu 300 de kg de baterii dupa el iese castigator la manevrabilitate in fata seriei 3 poate la vreun joc video de 2 lei, sa te intreb totusi ce motorizari aveau seria 3, A4, daca tot ai facut test cu ele? Cand faci test cu 3 modele, concluziile trebuiesc explicate mult mai detaliat, deci ori nu le-ai condus, ceea ce este foarte plauzibil, ori esti un hater al marcilor nemtesti, ceea ce din nou este foarte plauzibil, dar macar sa vii cu niste argumente, nu cu frustrari.
    9 6
  • @ivanoff mafia robert444 etc

    Nu exista motorizari full options. Acest termen este folosit doar in cazul dotarilor pe care masina le poseda!

    Incearca sa nu mai fii atat de fanatic. Nu cred ca detii actiuni la Toyota and co.

    Masina e superba, cred ca cea mai eleganta din clasa.
    12 4
  • Despre masina ... iau si eu atitudinea MB-Romania si ma abtin de a ma exprima in publicatiile online care nu fac parte din trustul Pro :)
    7 3
  • frumos si afara si inauntru .... in afara de display -ul central !!!
    banuiesc ca bordul este digital ca la S ... ce sa-i faci ,asta e moda ... alt display....
    sa luam partea buna, asa au mai disparut din butoane.....
    2 6
  • a....m
    Mie imi place design-ul masinii.Pana si "TV-ul" imi place.
    P.S. Oare eu sunt singurul caruia i se pare ironic faptul ca romanii se plang ca altii copiaza?
    5 0
  • Mustang
    @dan

    Se va produce ca si generatia anterioara in 2 variante cu grile diferite (si alte optiuni aferente), si anume varianta Classic si Elegance...
    1 0
  • Dupa parerea mea, Mercedes trebuia sa-i faca un design de C-Klasse, nu de S-Klasse la scara redusa......Asta este lipsa de inspiratie. Ceea ce vrea Mercedes ( și BMW) e sa aiba in gama CIT
    MAI MULTE MODELE. Pai ok, dar fa-le dom'le diferite!!! Doi la mana - Fiecare constructor de automobile, dupa PAREREA MEA, trebuie sa aiba un specific, ceva distinctiv, ceva ce-i ofera o "definitie" --- sa iasa in evidenta cu una, maxim 2 tipuri de caroserie, dar BMW și Mercedes , face si a și b și c și d și .......hai da facem si sedan-uri și SUV-uri ( mici, medii, mari) , break-uri, coupe-uri, cabrio-uri, minivan-uri, și lista continua - ceea ce inseamna ca atunci cind spui "MERCEDES( sau BMW)" in mintea fiecaruia apare o "anarhie": ooo...stai...BMW...aa, M5....nu nu...M6 ...nooo, X5...sau....seria 2 (mai nou)...dar stai...M4..."
    Etc etc, dar cind ai spus de exemplu "FERRARI" sau "LAMBORGHINI" sau "PAGANI" sau "KOENIGSEGG" din start iti apare in minte cuvintu "supercar-uri". Și spun asta desi nu-mi plac nici ferrari, nici lambo nici koenigsegg....dar ele macar au un specific, au o istorie, au o originalitate, pe cind BMW/Mercedes - care din motive prea evidente de marketing incep sa construiasca orice tip de mașina, își "șterg" imaginea, de "BMW" și "Mercedes" ....presupun ca BMW, nu o sa inceapa a construi CAMIOANE, ca și "vecinu de peste gard" - MERCEDES-BENZ...
    4 10
  • Ai incurcat putin preturile, varianta diesel C220 e cea mai scumpa, si costa 39000. Cele pe benzina C180 si C200 costa 34000, respectiv 37000. Asteptam si un test drive cat mai curand posibil. Succes!
    3 0
  • augustus
    Ce oare ii face pe oameni diferiti? Oare nu va dati seama ca fiecare are gusturile si implicit parerile sale? De ce sa nu respectam opiniile fiecaruia? Nu am inteles de ce, de la comentariile pe marginea unui amarat de model de masina care, orice design si oricati cai ar avea tot pe sol se taraste... Deci totul este pur subiectiv si, in concluzie, nu cred ca e locul pentru discutii in contradictoriu, la nivel personal. Sper exemplu, dupa umila mea parere, ar fi trebuit sa ne outem dezlipi de amaratul asta de sol. 1200 CP, W12..... pentru ce? Sa pleci cu un fas mai repede de la semafor, pentru ca, in 500 de metri sa franezi. Cati dintre posesorii de "monstri" cu sute de cai au unde sa-i puna la treaba, in mod curent, pentru a se bucura de performantele, si asa foarte exagerate, ale.... dar nici nu mai conteaza. Mercedes - unul dintre brand-urile cele mai cunscute de pe pamant (parca e pe locul 2 dupa coca-cola) ne arata cu mare pompe noua clasa C. Cum spunea cineva mai sus, fara a fi original cu aceleasi motoare penibile si cu un pret exagerat. Chiar arata ca un mini S Class la exterior si are tableta aia trantita pe bord, insa nu e o intamplare. Intotdeauba s-au vrut inovativi si de cele mai multe ori au gafat. Insa, din nou, e o chesiune de gust. Eu nu agreez, spre exemplu, asimetria "originala" prezenta, la interior, pe toate modelele BMW, Audi si nu numai. O idiotenie. Sa nu mai vorbesc de aglomerarea de butoane prezenta , mai nou, la cam toate modelele Porsche... Insa, toate aceste aspecte nu ma pot face sa spun ca daca X sau Y este incantat de ele este prost sau cretin! Pur si simplu asta e realitatea- SUNTEM DIFERITI! Altfel, am avea toti Ferrari, Lamborghini, Bentley, X6 sau mai stiu ce alte ieftinaturi... Hai sa aveti sarbatori fericite si Mercedes-uri in 2014!
    4 2
  • in loc sa se comenteze masina facem vs-usuri si ne dam contre. Pot spune ca noua generatie imi inspira mai mult Merz decat precedenta. Este eleganta si genereaza emotie. Sper totusi ca acel display sa fie retractabil. In schimb nu ma pot impaca cu ledurile. ori fi ele dictate de eficienta, dar imi par culmea kitchului, e ca si cum ai pune luminite pe pantofii de nunta, dar daca asta cere marea masa de parveniti, asta se da, ar fi putut pune lumini normale macar la optionale.
    3 1
  • Sunt gresite preturile in analiza comparativa. Este evident ca C220 este cel mai scump model si incepe de la 39 000. C200 este 37 000 conform site-ului importatorului.Nu stiu cum crede cineva ca C180 este mai scump decit C220 Bluetec.
    6 0
  • mircea
    @solo, @dan
    Absolut corect, am făcut modificările în text.

    @all
    Am eliminat toate comentariile care nu se refereau la subiectul materialului de mai sus. Comentariile noi vin şi ele pe Automarket, între anunţul meu de pe blog şi astăzi au intervenit însă alte proiecte prioritare care au necesitat concentrarea întregii echipe. Veţi vedea în ianaurie despre ce este vorba. Vă mulţumesc pentru înţelegere.
    5 2
  • masina arata f bine in poze si e echipata conform cerintelor clasei si anului 2014.problema mea cu ea e alta:m-am uitat pe configurator si este absolut abject ca in 2014 si la acest nivel de pret si pretentii sa platesti in plus pentru oglinda electrocromata interior sau senzori de ploaie si lumina???!??wtf????!?de acord sa platesti pentru fite gen led uri,piele ventilata,nspemii de rglaje la scaune etc ,dar pentru chestii care sunt standard la o masina de 10 mii de euro este strigator la cer.oricum ferice de cei ce si-o vor permite si astept sa o vad live.
    2 3
  • inexorabil
    Hm...Masina nu arata rau, dar pe dinafara pare usor...BMW-izata (mai ales din profil am observat asemanarea), iar bordul este indiscutabil sablonizat, asa cum procedeaza GO cu Cadillac! Hiperstandardizarea este dusmanul cel mai crunt al calitatii de ansamblu, in aceeasi masura in care este sluga cea mai credincioasa a sindromului globalist numit "reducerea costurilor de productie in scopul maximizarii profitului"...
    Adio, Mercedes! Totusi, sunt fericit ca istoria mi-a permis sa fiu contemporan cu Cobrele tale inimitabile, de mirifica amintire.
    Eh, am cam obosit cu lumea asta auto...A inceput sa-mi placa...ciclismul.
    3 3
  • @jean
    Nemtii de la Audi, BMW si Mercedes au fost mereu zgarciti si pun standard pe masini ce le trebuie dar nimic in plus. Chiar si clasele mai mari sunt mai saracacioase. Nu isi rasfata clientii cu optiuni multe standard asa cum o face Jaguar, Lexus, Infiniti (marci cu care concureaza direct) care vin mult mai bine echipate si la acelasi pret poate chiar mai accesibile.
    Un Audi, BMW sau Mercedes ori il faci pe comanda, ori renunti si alegi concurenta. Cel mai bine e sa cumperi un varf de gama ca sa ai adevarata calitate premium. Daca nu, te orientezi la cele enumerate mai sus. Sau daca ti neaparat sa ai masina nemteasca, faci un efort si cumpri un Porsche. E singura marca nemteasca care isi respecta clientii si vine foarte bine dotata standard. + ca ofera acelasi lucru la oricare din modelele lor.
    3 3
  • Wow! de la 65 de comentarii la 48, e ceva. Chiar ma intrebam daca mai are vreun rost sa zic ceva. Speram ca Anul Nou sa aduca un sistem net superior logarii si postarii comentariilor pe AM.

    On topic,

    Mie masina asta imi place foarte mult. Cu cat citesc mai multe despre ea cu atat mi se pare o oferta mai aproape de perfectiune, in clasa ei. Sisteme de siguranta de top, tehnologii noi cat cuprinde, design superb. Aici pe site insa, lumea se impiedica de afisajul de pe bord, ca seamana cu S Class, samd. Nici pe mine nu ma da pe spate solutia cu ecranul info-media dar nici un capat de tara nu mi se pare. In fine, chestie de gusturi. Poate tocmai de aceea polemicile sunt atat de incinse.

    Ma surprinde vehementa cu care se ataca oamenii pentru ca C Class e un S mai mic. Care e problema? Mercedes a mers pe solutia asta cu doua generatii in urma dar nimeni si absolut nicaieri n-am citit vreun comment negativ la treaba asta. Pana acum a fost singura asemanare "in house" a unui model Mercedes cu altul. E-ul a fost mereu diferit, nu mai vorbim de CLS. SUV-uri, etc. E chiar asa o problema? De asemenea mi se pare absolut normal ca masinile sa pastreze anumite trasaturi de design care sunt caracteristice firmei.

    Vreti un design haotic ca la honda civic sau taiota corola pe care nu nu stii cum sa le mai iei de la o generatie la alta? Ca si cum nu se regasesc, n-au o continuitate, si la finalul zilei, iti spun ca oricum designul nu conteaza. Sunt doar masini de spalat pe 4 roti.

    Stiu, poate m-am spurcat prea tare, dar dupa ce conduci ani de zile un Mercedes si te nimeresti pasager in alta masina, nu stii cum sa te intorci mai repede la comfort si caldurica. In clipa aia chiar apreciezi ceea ce ai si realizezi ca e mai bine sa tii lucrurile pentru tine, fara sa mai faci tam tam in clipa in care auzi un racan care urla cu ochii injectati "fiabilitate", "calitate" etc etc etc.

    Deci dragilor, lasati-i pe prosti sa-si cumpere C Class si sa indure chinurile de pe pamant cand le conduc, in timp ce voi la un chef puteti sa va laudati in gura mare cu bijuteriile voastre. Iar daca il vedeti pe tipul cu Mercedes ca incuviinteaza tacut din cap, "fara cuvinte" sa stiti ca in clipa aia ceva e in neregula la mijloc :) Ori cu el, ori cu voi.
    3 1
  • http://www.goodcarbadcar.net/2013/12/usa-20-best-selling-cars-november-2013.html

    din nefericire, la ora actuala, C-Klasse nu bifeaza nici macar in top 20 pe luna octombrie la vanzari. Corolele si Civicurile cu design haotic (sic!) par sa fie preferate. Nu-i nimic mai exista luni in an, ani in deceniu, decenii in secole....u name it.

    Nu pricep, subiectul e C-Klasse, de ce se fac trimiteri la obsesiile personale?

    PS. titlul pozei din link e sugestiv: "Close, But No: The E-Class Didn't Crack The Top 20 In November"
    1 6
  • si pentru ca ceva mi se parea anormal in comparativul colegului meu iubitor de Mercedes, sa dam Cezarului ce e al Cezarului:

    http://www.goodcarbadcar.net/2013/12/usa-15-best-selling-luxury-vehicles-november-2013-sales-figures.html

    cu specificatia (pentru cunoscatori) ca "C" nu e in aceeasi Klasse cu Corolla si Civic. Cu alte cuvinte batem campii sa ne refulam.
    1 5
  • arogantul
    arata bine, dar motorizarile sunt slabe prin comparatie cu ce ofera anu asta volvo
    si nu inteleg de ce la comparatie in dreptul volvo a fost pus vechiul motor T4 cand T5 spulbera motorizarea pe benzina cea mai puternica care o ofera mertan la noul C klasse (sau poate tocmai de aceea )
    cat despre diesel nici nu mai vorbesc, practic dieselul volvo are aproape acceasi putere cu benzinarul mercedes.
    unde sunt mercedesurile de altadata?
    1 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru