• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Blower0

  • Membru din 17.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 325 in total
  • Plus la asta, in alte surse vad ca ele au 1500kg , nu 1572! Deci Turbinele fac 18.1 PSI !!!!!!!!!!! Asta-i la naiba...1.25 bar !!!! Adica mai mult de o atmosfera! Ea tre sa pape a naibii de bine.
    BMW M3 Sedan şi M4 Coupe: imagini, informaţii şi detalii complete
  • @dan_grc : Ideea e ca e 3.0 litri twin-turbo , intelegi ?? Adica cu cilindree redusa. Adica downsizing! Uite o simpla comparatie la dinamica a 2 automobile: BMW M3 și Charger SRT8. Deci M3 face 0-100 in 4.1 secunde, la o masa de 1572kg , cu 431CP și 550Nm CONSTANȚI de la 1850 la 5500RPM. VITEZA MAXIMA E 280km/h. SRT8 face 0-100 in 4.6 secunde , la o masa de 1980kg, cu 470CP și 638Nm DOAR LA 4200RPM. VITEZA MAXIMA E 286km/h. Ok, pentru a avea aceleasi performante dinamice , rapoartele de masa/putere și masa/cuplu trebuie sa fie aceleasi. Adica mai băbeste spus ar fi: pe un cal "sa stea" aceeasi putere si acelasi moment de rotatie. Pentru M3 avem 1572kg / 431CP = 3.64 kg / CP. Și 1572kg / 550Nm = 2.86 kg/Nm. Pentru SRT8 avem 1980kg / 470 = 4.21 kg/CP. Și 1980kg / 638Nm = 3.1 kg / Nm. Concluzie: observi ? BMW-u are MAI PUTINE kilograme pe 1 CP SI MAI PUTINE KILOGRAME pe 1 Newton-metru. Asta inseamna ca trebuie sa fie mai agil. Ok, la acceleratie - da, dar DOAR CU JUMATATE DE SECUNDA :D , dar cu viteza maxima ??? Și asta avind in vedere ca M3-ul are cutie moderna cu 7 rapoarte in timp ce CHARGER SRT8 are una automata din 2008 de origine Mercedes cu 5 RAPOARTE și cam lenta..... Think about it...
    BMW M3 Sedan şi M4 Coupe: imagini, informaţii şi detalii complete
  • 4.1 secunde pana la prima suta pentru 1500kg si 550Nm constanti de la 1850 la 5500RPM... E lenta masina asta...Consuma in medie 8.9 litri la 100km...pai bine daca mergi ca o baba, turbinele nu functioneaza la maxim si nici nu folosesti 431CP. Daca ai merge ca nebunul precis obtii vreo 20 litri la 100km...
    BMW M3 Sedan şi M4 Coupe: imagini, informaţii şi detalii complete
  • "BMW e pentru soferi nu e pentru copii" - e fraza ta proprie. Da-i tu valoare. Ok - BMW e masina pentru soferi NU pentru piloti de curse - hai ca am facut si eu o fraza... Tu asa mi-ai enumwrat acuma astea : Bugatti , Lamborghini, M3 , X5M , SLR ( nu SRL) , de parca astea ar fi perfectiunea ingineriei pe Terra, știi? Faptu ca eu nu dau 2 bani pe BMW asta nu e o problema in general :D Băi , care e poanta la "Bugatti" . Sa-l luam pe el ca e mare vedeta. Care - ca are 4 turbine , motor W16 cu volum de 8.0 litri ?? Asta e super inginerie , da ?? Si ca are 1001-1200 CP , da ?? Și ca consumul oficial de pe site-ul lor e 41 L /100km , da ?? Da BMW X5M ce are asa deosebit , a ? Ca are sistem Turbo cu 3 bucăți ?? Asta e perfectiunea in inginerie da ?? Dar Lamborghini prin ce e asa de bun? Ca face motorase care se tureaza la 8000-9000RPM și ofera un cuplu de **** ( motocicleta) ?? Ele au acceleratie buna din cauza rapoartelor scurte si a greutatii mici. Deci ce are acest Lamborghini asa de genial acolo ? Ca are motoru pe spate ? Ca e V12 ? Ca "scoate 700 CP din numai 6.5 litri" ?? Asta e atit de genial la ăștia ? Ce folos băi ca are 700CP din 6.5 litri daca crapa benzina cit un motor de 10 litri ?? Macar un M3 poti sa-l conduci si pe distante lungi da un Lamborghini .....e incomod, NU e practic, NU are forța in el. TOYOTA sa invete cu ce se mananca un Tri-Turbo ?? Ei se **** pe tri-turbo-ul ala. Care e sensu sa pui 3 turbine, a ?? Care-i poanta domnule ? Ce e atit de "wow" ca are 3 in loc de 2 sau in loc de 1 ?? Bai, am impresia ca vorbesc cu miste amatorași d-astia "fani bmw" carora le curge ochii dupa bmw, dar nu prea isi dau seama ce se intimpla sub capota...chiar sincer. BMW, raspunde la o singura intrebare: avem 2 motoare , unul are un volum de 9.3 litri natural aspirat, face 650CP și 1000Nm. ( turatia maxima 5500RPM) Altul are 5 litri , twin-turbo , face 800CP si 800Nm. (Turatia maxima 8500RPM) Intrebarea: Care din ele o sa ajunga la 5500RPM PRIMUL , daca apasam acceleratia in gol (Neutral) ??????
    Toyota Verso 1.6 D-4D – primul model japonez cu motor diesel BMW
  • @Lau și mare treaba ca bmw are x modele premium. Poate Tesla nici nu vrea sa aiba asa mare gama.....sau ca la mercedes: CLA , GLA , CLK , CL , CLS , G , GL, ML , R , B , A tralalalalalala... Sa ma *** pe toate modelele lor...din moment ce faci 100 de modele din 100 clase , atunci nu mai are firma aia "un specific" - o originalitate..
    BMW: „Trebuie să creştem producţia lui i3”. Tesla: „BMW i3 arată ca o piesă de mobilier de la Ikea”
Pagina
12345...444546...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău