• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Blower0

  • Membru din 17.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 325 in total
  • @inexorabil , ai vazut noul Dodge Challenger R/T "Shaker" ?? Cu hood shaker kit ca si in anul 1970 ?
    Ford: "Lansăm Mustang şi în Europa pentru că voi cunoaşteţi mai bine maşina decât americanii"
  • @inexorabil, am vazut niste imagini precum ca ar fi Plymouth HEMI Cuda si altele DAR probabil erau zvonuri. Iti arat una AZI - 10.12.2013 publicata de "The Mopar man" pe facebook , camuflata - eu zic ca e fix asa , asta daca nu au schimbat dimensiunile... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=454424394669108&set=a.148340278610856.26751.144595008985383&type=1
    Ford: "Lansăm Mustang şi în Europa pentru că voi cunoaşteţi mai bine maşina decât americanii"
  • Bai nene @BMW -- ai scris "vati blocat la CHEAP" .... Ian gindeste-te tu , cam ce inseamna fraza asta ?? Ce am spus ca nu sunt educat? Asta poate s fie simpla ta interpretare subiectiva - ca nu sunt educat... Nu sint educar ca nu dau 2 bani pe 330i-ul tau ?? :D :D :D
    Toyota Verso 1.6 D-4D – primul model japonez cu motor diesel BMW
  • Cu 17 secunde mai rapid decat Viper SRT10 (2010) cu 600CP ....yo zic ca la 900+ CP ... Trebuia mai repede sa mearga. E diferenta de 8km/h dintre vitezele lor medii pe circuit... ( 173km/h Viper si 181km/h P1 )
    McLaren P1 a obţinut o viteză medie de peste 180 km/h pe Nurburgring
  • @Vianu , adica tu vrei sa spui ca masinile americane sau mai exact muscle car-urile moderne nu evolueaza ?? Evoluție asta nu inseamna bagarea unui Diesel pe Muscle car-uri....apropo de evolutie: Un om care vrea lux si confort - o sa aprecieze ca evolutie de exemplu sistemele astea inteligente care fac o multime de treburi in locul sau...aer parfumat, incalzire , masaj pe scaune pilot automat, etc etc.....Bre, "masaj cu pietre incinse" pe muscle-car-uri nici sa nu astepti. Oamenii care iibesc muscle car-uri nu vor motoare diesel adica economie de benzina...lor le place brutalitatea - 8-9 secunde pe 1/4 mila si 2-3 secunde 0-100....mii de cai putere si motoare de la 7 litri la 12-14 litri care fac si 1300-1400CP fara nici o turbina / compresoare fara turbo lag si fara alte chestii... Dar sa ne intoarcem la lumea "normala" cu muscle car-uri de serie: 1.Știai ca modelul Challenger SRT8 cu motor V8 de 6.424 litri are norma de poluare EURO 5 ??? Nu cred ca stiai. 2. Consumul urban la acest 6.424 e de 18 litri la 100km in timp ce motorul de 6.498 litri de pe Lamborghini Aventador LP700-4 arde 26 litri la 100km regim urban desi e mai usor cu vreo 340kg... 3. Motorul de pe Aventador emana 370g CO2/km in timp ce 392HEMI emana 265g CO2 /km in pofida faptului ca NU are nici injectie directa. Așa ca nu va uitati atita la "volum mare si putere mica" fiindca puterea nu vine din volum doar, ea mai depinde si de turatia maxima pe care o poate dezvolta motorul si de - cit de mult aer intra in motor ( si cata benzina necesita aceasta cantitate de aer pentru a arde complet benzina). Nu uita - am comparat 2 motoare cu practic aceeasi cilindree dar cu un consum de combustibil foarte diferit si cu emisii CO2 la fel diferite. Iata asta inseamna 6.4 de 470CP si 6.5 de 700CP... Sa puna diesel pe aventador si toate supercar-urile din clasa sa.
    Ford ar putea dezvolta versiuni hibride sau diesel ale lui Mustang
Pagina
12345...454647...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău