• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Blower0

  • Membru din 17.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 325 in total
  • @GT500 , primul turbocompresor A fost inventat de un elvețian, din cate știu. Ce ține de airbag - ok, e o chestie de siguranța, dar nu e ceva mecanic,tehnic legat de motor - sursa de energie - ceea ce mișca mașina. Eu zic, europenii au o ideologie in constructia de masini sportive -- motoare de turație mare sau foarte mare cu cuplu mic si putere mare , motoare de volum mic, supraalimentate și burdușite cu sisteme inteligente care in mare parte iau funcții ale șoferului. Japonezii tot cam așa, deși au ei un specific al lor... Dar americanii sunt diferiți. Muscle car-urile , asa cum erau ele in era lor de aur (anii 70) , super-masive - caroserie FULL SIZE , motoare GIGANTE fara nici un fel de supraalimentare și fara sisteme inteligente. Mașina e in miinile șoferului. Daca comparam GT500-ul actual ne dam seama ca el mai bine s-ar clasa in "masini europene" decat "muscle car-uri". De acord? Inca mai pastreaza numele de muscle car (in viziunea mea) Dodge Challenger SRT8 , Camaro SS și Camaro ZL1.Deși si ele au chestii inteligente, dar nu chiar exagerare - au launch control, stability și traction control , cruise control. Cam atat. Referitor la Mustang - il prefer pe cel din 2009.
    Noua generaţie Ford Mustang va fi prezentată în 5 decembrie. Modelul va fi disponibil şi în Europa
  • instalarea unui sistem DOHC asta nu inseamna "modernizare". Fiecare trebuie sa-is imbunatateasca sistemele FARA SA SE UITE LA VECINI !!! Puteau sa o faca independent - sa-si dezvolte MUSCLE CAR-urile lor, da nu sa puna pe ele tehnologii made in Europe. Bye!
    Noua generaţie Ford Mustang va fi prezentată în 5 decembrie. Modelul va fi disponibil şi în Europa
  • O mica greseala - vroiam sa zic e cel mai putin MASIV din cele 3 muscle car-uri moderne
    Noua generaţie Ford Mustang va fi prezentată în 5 decembrie. Modelul va fi disponibil şi în Europa
  • Mustang e cel mai PUTIN masin din cele 2 muscle car-uri moderne. Motorul deja e unul "european" - are 4 axe cu came, injectie directa, cea mai mica cilindree. Si plus la asta a fost primul care a oferit supraalimentare. ultimul Mustang GT500 pe care-l socot MUSCLE CAR e cel din 2009. Plus la asta are cel mai frumos aspect.
    Noua generaţie Ford Mustang va fi prezentată în 5 decembrie. Modelul va fi disponibil şi în Europa
  • @GT500 , el deja e europenizat. @vianu, de acord...
    Noua generaţie Ford Mustang va fi prezentată în 5 decembrie. Modelul va fi disponibil şi în Europa
Pagina
12345...575859...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău