Noua generaţie Ford Mustang va fi prezentată în 5 decembrie. Modelul va fi disponibil şi în Europa

de Mircea Meșter
Miercuri, 20.11.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Design global şi lansarea concomitentă în şase oraşe de pe Glob. Acestea sunt elementele de bază ale prezentării noului Ford Mustang, care va avea loc în 5 decembrie. Europa primeşte şi ea cea de-a şasea generaţie a muscle car-ului american.

Esential 9.000.000 de unităţi Mustang a vândut Ford în cei 50 de ani de carieră a muscle car-ului american.
5 decembrie este data lansării celei de-a şasea generaţii Ford Mustang.
200 de fan-cluburi Mustang există astăzi pe Glob.
Fanii maşinilor americane de legendă au motive de bucurie: Ford anunţat oficial faptul că noua generaţie Mustang, a şasea din seria modelului american, va fi prezentată în 5 decembrie în cadrul unui eveniment care va avea loc în şase oraşe de pe patru continente: New York, Los Angeles, Dearborn, Barcelona, Shanghai şi Sidney. Vestea bună este că Europa va fi şi ea pe harta pieţelor de desfacere ale modelului american, clienţii de pe Bătrânul Continent urmând să aibă ocazia de a comanda un Mustang direct din showroom-urile Ford din propriul oraş.

Lansarea noii generaţii Ford Mustang coincide cu împlinirea a 50 de ani de la prezentarea oficială a legendarului model american, moment pe care Ford se pregăteşte să-l sărbătorească aşa cum se cuvine. Astfel, reţelele de socializare pe care Ford este prezent - Mustang este cel mai iubit model de pe Facebook, cu 5.5 milioane de fani din toată lumea - vor fi "inundate" cu proiecte speciale care anunţă venirea celui de-al şaselea Mustang. 

Unde vei putea urmări lansarea noului Ford Mustang pe internet?

Pagina oficială de Facebook Ford Mustang
Pagina oficială de Facebook Ford
Contul de instagram Ford
Contul de Twitter Ford Mustang
Pagina oficială Ford Mustang pe reţeaua Google+ 

"Toată lumea ştie cum trebuie să arate un Mustang"

Ford Mustang aşa cum este prezentat de publicaţia americană Car and Driver.
Rămâne de văzut dacă designul se confirmă în 5 decembrie.

Ford nu-şi permite să greşească cu noua generaţie Mustang, E simbolul brandului.

Tom Libby
Analist RL Polk & Co.
Deşi veştile oficiale legate de noul Mustang se lasă aşteptate, fotografiile modelului fiind încă ascunse privitorilor. Totuşi, unele publicaţii de peste Ocean au anticipat deja data oficială a prezentării fotografiilor şi au prezentat chiar panorame interactive la 360 de grade din care viitorul Mustang poate fi admirat din toate unghiurile. Deocamdată, însă, Ford ne oferă un singur teaser foto şi o serie de filme a căror prezentare va avea loc în următoarele 15 zile pe Instagram. Urmăriţi hashtag-ul #mustanginspires pe Twitter sau site-ul dedicat pentru a nu pierde niciunul dintre acestea.

Ce ştim despre noul Mustang? "Modelul va fi imediat recunoscut ca făcând parte din galeria de onoare a generaţiilor Mustang de până astăzi", spune Joel Piaskowski, directorul de design responsabil pentru liniile noii generaţii. "În locuri precum Germania sau Brazilia, unde nici măcar nu vindem Mustang la această oră, acest nume se află în top 10 denumiri asociate cu Ford. Toată lumea ştie cum trebuie să arate un Mustang. Auzim asta de la clienţi, auzim asta de la managementul nostru", continuă oficialul mărcii. 

Lansare europeană la Barcelona

Mustang nu este făcut doar pentru a merge repede şi pentru performanţe.

Oamenii aleg Mustang pentru bucuria de a conduce pe o şosea de coastă sau pentru a înţelege ce înseamnă maşina fără a avea un acoperiş deasupra capului.

James Farley
Vicepreşedinte Marketing Ford
"Mustang a devenit mult mai mult decât o maşină pentru legiunile sale de fani care se întind pe tot globul, din Noua Zeelandă în Islanda şi de la Shanghai la Berlin. Când experimentezi un Mustang, primeşti doza de optimism şi de independenţă care ne inspiră pe noi toţi. Am început numărătoarea inversă până la dezvăluirea noului Ford Mustang, care vine cu un nou design, cu un nou nivel de rafinament şi cu tehnologii noi inovatoare. Mustang e gata pentru următorii 50 de ani", spune Jim Farley, vicepreşedintele de Marketing, Vânzări şi Service Ford. 

Detaliile despre motorizările, performanţele şi cifrele oficiale ale lui Mustang vor veni în 5 decembrie, Automarket fiind una dintre publicaţiile care vor participa la evenimentul european de lansare a modelului american. 

Comentarii (16)

  • sper din tot sufletu sa arate spectaculos
    18 1
  • @f1fan
    Cu siguranta asa o sa fie.....Mustang nu a dezamagit niciodata !
    19 3
  • Mustang
    Mai mult ca sigur designul o sa se indeparteze de forma lui retro care l-a consacrat. Generatia a 5-a este frumoasa pentru ca a fost reinterpretarea primei generatii, sunt fan Mustang si personal nu ma incanta globalizarea modelului si adoptarea unui design nou. Elementele conceptului EVOS se vor vedea pe noul Mustang, ceea ce l-ar face sa semene mai mult cu o masina gran turismo europeana, diferita de spiritul musclecar si mai asemanatoare cu noile Fiesta si Focus la design. Presimt ca o sa fiu putin dezamagit de noua generatie... :(
    4 3
  • Sunt fan al muscle car-urilor. Dar vreau sa spun ca Mustang a dezamagit o dingura data...nu dau detalii, fanii muscle car-urilor vor ințelege.
    8 8
  • Sunt sigur ca va fi un ''muscle'' superb,sper sa nu-l europenizeze,ar fi o mare gresala.
    3 3
  • daca ramane ca in poza deja seamana cu Fiesta, calandrul tip Aston si faruri de B-max squeez-uite. Doar spatele o interpretare moderna reusita dar putin prea masiva.

    Globalizarea designului? o incercare de a patrunde pe piete virgine.

    Totusi...fani cat cuprinde dar clienti sa-i numeri pe degete. E ceva ceva ce iti doresti dar la piata alegi alt produs.
    5 5
  • @GT500 , el deja e europenizat.
    @vianu, de acord...
    3 1
  • @Blower0

    Daa,e foarte europenizat :) mai ales prin V8-urile cu cilindree mare si design-ul masiv si musculos. El trebuie sa ramana pur american,ca europene plictisitoare sunt ''garla'' pe la noi.
    3 0
  • Mustang e cel mai PUTIN masin din cele 2 muscle car-uri moderne. Motorul deja e unul "european" - are 4 axe cu came, injectie directa, cea mai mica cilindree. Si plus la asta a fost primul care a oferit supraalimentare. ultimul Mustang GT500 pe care-l socot MUSCLE CAR e cel din 2009. Plus la asta are cel mai frumos aspect.
    1 2
  • O mica greseala - vroiam sa zic e cel mai putin MASIV din cele 3 muscle car-uri moderne
    1 2
  • @Blower0

    Faptul ca motoarele devin din ce in ce mai tehnologizate si performante nu inseamna ca Mustang s-a europenizat.
    Bye!
    3 3
  • instalarea unui sistem DOHC asta nu inseamna "modernizare".

    Fiecare trebuie sa-is imbunatateasca sistemele FARA SA SE UITE LA VECINI !!! Puteau sa o faca independent - sa-si dezvolte MUSCLE CAR-urile lor, da nu sa puna pe ele tehnologii made in Europe.
    Bye!
    2 2
  • @Blower0

    Pai daca gandim asa inseamna ca si modelele europene s-au americanizat,primul motor turbo a fost pe Chevrolet in anul 1962,primul airbag a fost pus tot pe o masina americana si multe altele.
    Daca gandim ca tine inseamna ca mai rau s-au americanizat modelele europene decat invers.
    2 1
  • @GT500 , primul turbocompresor
    A fost inventat de un elvețian, din cate știu. Ce ține de airbag - ok, e o chestie de siguranța, dar nu e ceva mecanic,tehnic legat de motor - sursa de energie - ceea ce mișca mașina.

    Eu zic, europenii au o ideologie in constructia de masini sportive -- motoare de turație mare sau foarte mare cu cuplu mic si putere mare , motoare de volum mic, supraalimentate și burdușite cu sisteme inteligente care in mare parte iau funcții ale șoferului. Japonezii tot cam așa, deși au ei un specific al lor... Dar americanii sunt diferiți. Muscle car-urile , asa cum erau ele in era lor de aur (anii 70) , super-masive - caroserie FULL SIZE , motoare GIGANTE fara nici un fel de supraalimentare și fara sisteme inteligente. Mașina e in miinile șoferului. Daca comparam GT500-ul actual ne dam seama ca el mai bine s-ar clasa in "masini europene" decat "muscle car-uri". De acord?
    Inca mai pastreaza numele de muscle car (in viziunea mea) Dodge Challenger SRT8 , Camaro SS și Camaro ZL1.Deși si ele au chestii inteligente, dar nu chiar exagerare - au launch control, stability și traction control , cruise control. Cam atat. Referitor la Mustang - il prefer pe cel din 2009.
    1 1
  • @Blower0

    Vad ca nu ajungem nicaieri.. Ma rog,fiecare cu parerea lui.
    1 1
  • uite:
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru