• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Blower0

  • Membru din 17.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 325 in total
  • zarnesteanu, mai bine ne-ai povesti cum ai petrecut Anul Nou....era cu mult mai interesant...Nu te baga in tehnica ca n-ai...n-ai de unde.... M-am oprit la " Ai impresia ca esti cineva pe pamantul asta? " - mai departe am citit pe diagonala... Fraza ta care incepe "Nu cred ca ..." , cuiva ii pasa ce crezi tu ?? Tu cumva esti inginer sau...?? Termina-ti filologia mai intai. Mie tot mi-i in dos de ce spui tu, cine esti tu, ce faci tu etc. Tu ai impreia ca esti cineva pe pamantu asta ? :D DRAGI USER-i, utilizatorul ZARNESTEANU, n-a injosit/jignit pe nimeni pe aici ?? PS: Am 6 ani...abia m-am invatat sa merg pe bicicleta.
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • Cine totusi , nu e convins de ceea ce am zis, sa citeasca articolu asta, in care INGINERII FERRARI, isi spun parerea despre turbocompresoare...ca sa nu incepeti iar cu ceea ce a-ti mai inceput.... Zarnesteanu...o sa citesc comentariul tau mai incolo ca acum n-am chef... Faceti-va un ceai, si cititi aici, (daca stiti engleza evident).. http://www.roadandtrack.com/car-culture/news/a24691/ferrari-engineers-dont-like-turbocharging/
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • Am uitat: referitor la aerul cald.....te cam inseli si aici...eu imi pare ca n-am zis ca E63 AMG are cooler de 1.5 dCi....eu acolo am scris de "High-Temp Cooling Loop". Stii ce e asta ?? Sa nu uitam ca, turbocompresorul e intalat pe sistemu de evacuare, unde gazele au o temperatura de 800-900 grade cand trec prin turbina....si pentru a COMPENSA se pune intercooleru. In cazul aspiratului, daca are air grabber, temperatura aerului ce intra in motor e cam egala cu cea de afara.... Plus la asta....intercoolerul mai joaca un rol de "rezistenta" care accentueaza LAG-ul.
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • @mda ....te-ai cam incurcat matale....eu nu vorbeam de compresorul mecanic...eu EXACT de TURBOcompresoare vorbeam.... au renuntat din cauza ineficientei ?? Eu zic ca au renuntat din cauza marketingului. (asta e unu la mana) Eu tare bine stiu, ca exista asa chestie.....compresor si turbocompresor. Stii cum ii spune ?? - "Twincharger". Exact ca si dumneavoastra, toti zic ca "nu mai bateti caaaapu, ca turbo-lag-u e diminuat la aproape inexistenta blah blah blah". Orice Turbocompresor, fie el VTG sau fie el Twin-Scroll, sau fie simplu, ORICE SISTEM TURBO, sufera de turbo lag. Si nu e o problema ingineresca, ci e o problema de principiu de lucru. Oare asta cand o s-o intelegeti ? Deja suntem in 2015 parca.... Daca va las aici fara explicatie - va descurcati ? sau in continuare o sa tineti una si buna "turbo lagul aproape ca nu exista cu ajutorul noilor tehnologii" ?? E o chestie prea simpla de inteles. Referitor la ultimul paragraf al tau: ba sa stii ca compresoarele mecanice "positive displacement" (nu si cel centrifugal), ofera cuplu mare la turatii joase, ca de ce crezi ca se foloseste Twincharger ? compresorul mecanic are LAG zero, si la fel si BOOST-LAG zero. El lucreaza in prima jumatate de plaja de turatii, iar la cealalta, intra turbocompresorul. Acuma, depinde de dimensiunile si parametrii turbocompresorului. Daca turbina e mica - are cuplu mare la turatii joase, lag-ul este mic, dar la turatii mari ea mai mult incurca decat face treaba. La turbinele MARI, e invers....ea daca e grea, are inertie si trebuie flux puternic de gaz ca sa o porneasca, aici e de dorit si motor de capacitate mai mare. Lag-ul creste odata cu cresterea dimensiunii turbocompresorului. Referitor la Turbocharger vs Supercharger, eu nu as fi asa sigur pe mine ca Turbo e mai bun decat compresor mecanic......e chiar foarte discutabil....nuante sunt multe. Iar ceea ce scriu jurnalistii auto ca 'turbinele iau putere de nicaieri, adica din gaze arse, si nu afecteaza eficienta" - astea tot sunt balade. Jurnalistii auto care scriu articole stau cam rau cu fizica..
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • am uitat sa specific: DE-RATINGul apare atunci cand motoru turbo este solicitat la maxim TIMP INDELUNGAT !
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău