• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Blower0

  • Membru din 17.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 325 in total
  • @mda, ok si daca judecam pestii dupa capacitatea lor de a se urca in copaci ?? Daca facem un test comparativ pe un circuit strans de tot ?? Ce spui ? Circuit unde iti trebuie primele 3 trepte, cuviraje stranse si loc drept scurt ? Si acum asa o adresare la toti fanii motoarelor TURBO: Sa nu incercati sa-mi spuneti ca NU STIATI de faptu ca, masinile sport, cu motoare turbo sau twin turbo, puternice, au de obicei High-Temp Cooling Loop. Atunci cand aerul in admisie este cam mare, din motive de siguranta, "ECU-ul este setat ca sa restrictioneze solicitarea turbocompresoarelor, ca nu cumva sa se intample detonatie si la fel limiteaza aprinderea. Astfel el comanda actuatorul sa deschida wastegate-ul si blow-off-ul (sau by-pass-ul) pentru a proteja motorul. Astfel, motorul nu dezvolta puterea scrisa in carte, atata timp cat aerul din admisie e prea cald. Chestia asta se mai numeste "de-rating", doamnelor si domnilor. Pe langa asta, pe un circuit strans, masinile vor frana pana aproape de oprire - acolo unde in viteza 1 incepi de la 1200-1500 de turatii pe minut, si pleci pana la redline, astfel, daca turbinele is de acelasi fel, ele sunt de marime medie - asta inseamna un spool-up nu chiar atat de rapid - timpi pierduti. Ajungi in cot , iai picioru de pe pedala, turbina e depresurizata...ciclul continua. Daca era SUPERCHARGED (in loc de turbocharged), era alta treaba. [ aici mai putem include.....daca nu era bmw sau mercedes...]
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • PS: motor de BMW, cu bloc de motor de serie, etc, ca motor aftermarket - e clar..
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • dan_grc...americanii pe baza lui C6 Z06....da V8-u de 7 litri, au bagat 2 turbosuflante,si cu unele modificari la instalatia de racire, ungere etc, l-au pus pe Hennessey Venom GT, motoru dezvolta 1261 cai putere. Ai vreun BMW de 1200+ cp ??
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • :D .. bayy, tu daca esti asa de destept si priceput, lumineaza-ma si pe mine. Sau nu vrei ?? Auzi ? si cand producatoru face ca motoru sa aiba cam 645Nm de cuplu maxim, tot are incredere in motoru ala,nu ? Nene, V10-le ala consuma mult asai? Ce inseamna asta? - Inseamna ca era un pic, asa putin, nu tare - INEFICIENT. Tare-ti mai place tie sa mergi intr-un M5 E60, o bagi a 5-a si astepti 10 minute ca acu ala sa treaca de la 6000 la 8000 de ture...tare placut e feeling-ul...tare! Hai, vreau sa imi explici, sa raspunzi frumos, stiintific de la tine ce te-an intrebat. Sa stii ca daca nu-mi raspunzi, o sa-mi bat joc de tine. Ce ? N-am dreptu sa intreb sau ce ?
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • dan, asa inca o intrebare: 2010 BMW M5 E60, 507cp si 520Nm, masa la gol aprox: 1750kg, acceleratie 0-100: 4,7 secunde, cutie secventiala SMG III cu 7 rapoarte 2010 Dodge Challenger SRT8, 431cp si 570Nm, masa la gol, cutie automata in 5 rapoarte (5G-Tronic), 1920kg, acceleratie 0-100: 4,7 secunde......sfertul de mila e tot egal - 13 secunde. diferenta dintre astea 2, e ca unu se tureaza pana la 6100rpm, BMW-u pana la 8250... De ce naiba, fiind mai puternic, avand masa mai mica, avand cutie SECVENTIALA SMG III cu TOCMAI 7 trepte (vs 5 trepte), are aceeasi aceeasi acceleratie ?
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău