• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Blower0

  • Membru din 17.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 325 in total
  • dan_grc ...la intrebare iar n-ai raspuns, iar daca e asa, cum spui tu, mai vine o intrebare pe spatele tau: Din ce cauza turatia maxima e atat de importanta ? PS: M5 E60 pana in 2010 s-a produs :) are cam aceleasi cifre ca si Lexusul dat :) si, sa nu uitam ce consum urias avea M5 E60....avea V10 de 5.0 litri dar consuma ca un Viper 8.4 :)
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • dan_grc.....te-ai aratat nemultumit ca, momentul maxim e sub 6000 de ture, si la urma-mi dai exemplu de M5 care exact in aceasta categorie intra :D funny maan, funny. danule.....intelegi ca, caii putere nu e unicu target la un motor? Tie ce iti pare ca motoru asta in continuare nu poate fi modificat de CINE VREA ?? Cate metode sunt de a modifica o masina, fara a umbla la motor. PS: E60-u e tot cam acolo, cu ai sai 5.0 V10 :) Imi pare mie, sau la tine "cool"-ul intr-o masina consta in turatie?? Cu cat mai mare turatia maxima, cu atat mai bine, daa ?? Te cam inseli amice.... PS: raspunde la intrebarea mea de mai sus te rog.
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • dan_grc, o sa te rog sa-mi raspunzi la intrebare: De care factori, depinde turatia maxima a motorului, turatia la care se obtine cuplul maxim si puterea maxima?
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • dan_grc .....acum sincer, esti beat ?? Inainte de a scri un coment, gandesti ? procesezi informatia ?? faza aia cu "sub 6000 de ture" , e cam deplasata. Tu adu-ti aminte ca nu ai cunostinte de constructii de motoare si habar n-ai de chestii energetice, legate de motorul termic. In primul rand, BMW M5 F10 dezvolta 560 de cai putere (metric horsepower) de la 6 mii la 7 mii de ture, si cuplul maxim e de 680Nm de la 1500 la 5750, date obtinute cu 2 turbine care produc o presiune in admisie de 22PSI, adica 1,5 bar, deci tot e sub 6000 de ture, ce pretentii ai ? In al doilea rand, renumitul Mertz E63 AMG, dezvolta 585 cai putere ( metric horsepower) la 5500 turatii pe minut si un cuplu maxim de 800Nm de la 1750 la 5250 ture, datorita tot a 2 turbine care fac 1 bar in admisie, aici tot ai pretentii ? In al 3-lea rand: sa asteptam, poate apare varianta GS-F TRD.
    Lexus GS F: primele imagini cu rivalul modest al lui BMW M5 și Mercedes E63 AMG
  • Si atentie ca unii utilizatori de pe aici consuma LSD. (sunt victimele renumitului proiect MK-Ultra)
    BMW Seria 2 Coupé primeşte o motorizare cu trei cilindri şi mai multe noutăţi în martie 2015
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău