• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Eu nu inteleg cum, la o stire atat de importanta pentru piata auto europeana, prin prisma faptului ca Citroen-Peugeot-Opel sunt branduri cu traditie in Europa, lumea discuta despre Chevrolet, un brand cvasineinteresant si irelevant pentru aceasta piata?! Mutarea, daca se concretizeaza, este spectaculoasa si de urmarit, deoarece grupul PSA, si asa cu probleme, preia o marca care pentru GM nu aducea profit. Ce or sa faca cu Opel, cum o sa-l pozitioneze pe viitor ca si brand, va fi foarte interesant de vazut.
    Mutare grea în industria europeană: Grupul PSA (Peugeot-Citroen) vizează achiziția Opel
  • Pentru cine are CASCO si vrea o dauna totala, anunt pe aceasta cale, ca s-a gasit motivul perfect. Grija mare la cum simulati "accidentul" ;)
    Samsung Note 7 face victime și în rândul mașinilor: telefonul a incendiat un Jeep Grand Cherokee în timp ce se încărca
  • Daca cutia a fost dezvoltata in timpul in care acesta lucra pt VW si era platit pentru asta sa fie sanatos. Probabil ca astia i-au mai oferit ceva ca sa nu mai aiba parte de un alt scandal, dar in instanta nu cred sa aiba vreo sansa, asa cum inteleg eu ca stau lucrurile din articol.
    Scandal mocnit în interiorul Volkswagen din cauza cutiei DSG: inventatorul le cere nemților sute de milioane de euro
  • Daca ar scoate o altfel de lege ar fi niste cretini. O astfel de lege ar fi inechitabila pentru cei care si-au cumparat masini noi. De ce ar trebui sa suporte un astfel de client costurile cu poluarea ale unei terte persoane?! O solutie logica si normala, din punctul meu de vedere, ar fi sa o lege de impozitul anual. Astfel ca pe langa cilindree sa se tina cont si de norma de poluare. In acest fel s-ar stimula si piata de masini noi, ar creste si veniturile la bugetele locale. Asa cum spunea si @tzneu_bmw, de atata amar de vreme nu au fost in stare sa faca o lege ca lumea. Era clar de la inceput, pentru cine are un pic de logica si ceva cunostinte juridice, ca in spatiul european un astfel de "timbru" va fi declarat ilegal. Orice taxa de poluare trebuie sa fie dupa principiul "poluatorul plateste".
    Nu scăpăm de taxa auto: timbrul de mediu ar putea fi inclus doar parţial în preţul carburanţilor
  • Same story every time:) Fiecare model nou al celor 3 constructori devine cel mai bun din clasa. A se vedea si testul c vs 3 vs a4, unde Audi castiga, realizat de acelasi tip. Rezultat previzibil, si pe buna dreptate noua clasa E rules. Mercedes are o gama de masini asa cum nu a mai avut de mult timp si asta se vede din plin la capitolul vanzari. P.S.: Jaguar-ul inafara de aspect, si poate tinuta de drum, cred ca este inferior celor 3, deci nu-si avea locul in comparativ.
    A sosit momentul adevărului: Mercedes Clasa E dă piept cu BMW Seria 5 și Audi A6
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău