Eu nu inteleg cum, la o stire atat de importanta pentru piata auto europeana, prin prisma faptului ca Citroen-Peugeot-Opel sunt branduri cu traditie in Europa, lumea discuta despre Chevrolet, un brand cvasineinteresant si irelevant pentru aceasta piata?!
Mutarea, daca se concretizeaza, este spectaculoasa si de urmarit, deoarece grupul PSA, si asa cu probleme, preia o marca care pentru GM nu aducea profit. Ce or sa faca cu Opel, cum o sa-l pozitioneze pe viitor ca si brand, va fi foarte interesant de vazut.
Daca cutia a fost dezvoltata in timpul in care acesta lucra pt VW si era platit pentru asta sa fie sanatos. Probabil ca astia i-au mai oferit ceva ca sa nu mai aiba parte de un alt scandal, dar in instanta nu cred sa aiba vreo sansa, asa cum inteleg eu ca stau lucrurile din articol.
Daca ar scoate o altfel de lege ar fi niste cretini.
O astfel de lege ar fi inechitabila pentru cei care si-au cumparat masini noi. De ce ar trebui sa suporte un astfel de client costurile cu poluarea ale unei terte persoane?!
O solutie logica si normala, din punctul meu de vedere, ar fi sa o lege de impozitul anual. Astfel ca pe langa cilindree sa se tina cont si de norma de poluare. In acest fel s-ar stimula si piata de masini noi, ar creste si veniturile la bugetele locale.
Asa cum spunea si @tzneu_bmw, de atata amar de vreme nu au fost in stare sa faca o lege ca lumea. Era clar de la inceput, pentru cine are un pic de logica si ceva cunostinte juridice, ca in spatiul european un astfel de "timbru" va fi declarat ilegal. Orice taxa de poluare trebuie sa fie dupa principiul "poluatorul plateste".
Same story every time:)
Fiecare model nou al celor 3 constructori devine cel mai bun din clasa.
A se vedea si testul c vs 3 vs a4, unde Audi castiga, realizat de acelasi tip.
Rezultat previzibil, si pe buna dreptate noua clasa E rules. Mercedes are o gama de masini asa cum nu a mai avut de mult timp si asta se vede din plin la capitolul vanzari.
P.S.: Jaguar-ul inafara de aspect, si poate tinuta de drum, cred ca este inferior celor 3, deci nu-si avea locul in comparativ.
Ultimele comentarii
1012 in total