• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • De ce un break de performanta? Intradins, ca sa se mire prostii!
    Monsterbreak
  • Asa cum la votul politic majoritatea este data de cei care sunt cumparati cu o galeata, o sticla de ulei si 1 kg de faina, deoarece cei cu o minima educatie refuza sa voteze sau voteaza atipic din lipsa de alternative; si aici, cei pasionati sau cunoscatori, dar care nu au un cont de facebook sunt nebagati in seama. Dar cred ca nu ar trebui sa mai mire pe nimeni treaba asta, din moment ce cititorii fideli ai Automarket au cerut la fiecare editie o solutie, si au primit ... .
    Start în AUTOVOT 2014: Alege cele mai populare maşini lansate anul trecut în România!
  • Am impresia ca posesorii de BMW au vazut reclama asta mai demult si o aplica in trafic zi de zi... fara respect pentru ceilalti participanti la trafic.
    Prima reclamă pentru noul BMW X5: "Respectul nu se impune, se câştigă"
  • Interiorul este de exceptie, insa exteriorul lasa de dorit.
    Audi Allroad Shooting Brake Concept, prima dintre surprizele Audi în 2014
  • 1. Reclamele Audi USA sunt pentru piata din USA, acolo unde astfel de reclame sunt permise, folosite si gustate de publicul american. 2. Audi vinde mai putine masini in USA decat Mercedes si BMW, in special datorita faptului ca au intrat mult mai tarziu pe piata americana decat ceilalti doi. Este un fapt si nu-l contesta nimeni, iar de aici pleaca si nevoia reclamelor de la punctul 1. In acelasi timp Audi vinde mai mult in Europa si China. 3. Cei care administreaza contul de Twitter al celor de la BMW nu sunt tocmai bine informati, in conditiile in care, la celasi salon auto de la Frankfurt 2011, atunci cand ei au adus conceptul I8 care prefata luminile laser, Audi a prezentat conceptul A2 si citez dintr-un articol Car&Driver "The rear fog light’s glow is produced by five laser diodes, an approach similar to the one BMW announced just last week.". Din punctul meu de vedere frustrarea celor de la BMW nu are legatura cu reclamele, asa cum este subliniat in articol, si am sa incerc prin 3 link-uri sa gasesc sursa acesteia: http://blog.caranddriver.com/bmw-working-to-bring-lasers-to-your-headlights-because-leds-are-just-so-audi/ http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/i/i8/2013/showroom/design.html *Available in a special edition FROM THE END OF 2014 onwards. http://www.gizmag.com/audi-r18-e-tron-laser-lights/30195/ Concluzia: BMW anunta in 2011 dezvoltarea unei tehnologii laser de iluminare si Audi o vor folosi primii pe o masina, in iunie la Cursa de 24 de ore de la Le Mans. De aici vine frustrarea, pentru ca cei de la BMW vroiau sa rupa gura targului si iluminarea cu laser sa fie asociata cu BMW, asa cum cea cu LED este asociata cu Audi, desi prima masina cu faruri LED a fost Lexus LS600. P.S.: Cei de la BMW mai au totusi sansa sa fie primii la aplicarea pe o masina de serie :).
    BMW ironizează conceptul Audi cu lumini laser: „Noi lansăm deja versiunea de serie”
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău