• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Un articol scris bine, care caracterizeaza corect monovolumul Dacia. Nu inteleg totusi consumul de 8% urban. Mi se pare mult pt 1.5 DCi. Probabil ca s-a obtinut cu 7 oameni in masina si in conditii de drive-test (plus AC-ul care este specificat si in articol), pt ca altfel cifra mi se pare mare si nu cred ca in conditii normale de utilizare poate fi atinsa. Din pacate Dacia sufera in continuare la capitolul finisari, desi "lufturi" am mai vazut si pe la altii constructori, mai de fite :). P.S.: Dacia produce in Maroc pt ca nu ar fi avut capacitatea necesara sa produca atatea modele in fabrica de la Mioveni.
    Imbatabil
  • Mircea... bun ca de obicei. Fa cumva si scrie mai des!!! P.S.: Acum sunt ma "munca", dar pentru 5-10 minute am fost acolo pe circuit. P.S.: Pt. ca articolul este scris perfect si ar fi pacat sa fi stirbit cumva incearca sa corectezi astea doua fraze: 1. Știați că există clienți români Audi care își oferă - probabil clienti romani DE Audi, pt asa mi se pare ca suna aiurea :) 2. de la manevrabilitate printre jaloane până la cursuri practice de încvăţare a circuitului - învăţare Bafta si la mai multe ;)
    REPORTAJ: Am trăit experienţa Audi R8 V10 pe circuitul austriac Red Bull Ring
  • Arata foarte bine pentru un low cost si cred ca viitorul Logan va avea un rival pe masura, daca si pretul acestui Citroen va fi comparabil. P.S.: Nu inteleg de ce au amplasat comenzile pt geamurile electrice la fel de neinspirat ca si la Logan :D
    Citroen C-Elysée, imagini noi cu berlina low-cost a francezilor
  • August 2012 Audi = 108,100 u BMW = 102,730 u Ian - Aug 2012 BMW = 963,110 u Audi = 961,000 u Articolul este putin confuz. Ciferele sunt cele de mai sus si vorbesc de la sine. Mercedes nu mai conteaza in "batalia" asta. P.S.: Este pt prima data cred (nu stiu cifrele de pe iulie si n-am chef sa le caut) cand Audi depaseste BMW la vanzarile lunare si dupa cum se vede a reusit sa puna aproape 6000 de unitati. Este o cifra foarte mare tinand cont de handicapul numit SUA pt Audi. Mai sunt 4 luni pana la sfarsitul anului si cred ca daca Audi isi mentine tempo-ul, in ianuarie vom avea un nou lider in clasa premium. Nu cred ca BMW mai poate mentine avansul in conditiile in care Audi are cifre lunare de crestere de aproape doua ori comparativ cu bavarezii. Probabil ca BMW va aduce in discutie Mini si in ianuarie vom avea o adevarata discutie in privinta castigatorului. Dar este mai mult decat limpede ca in urmatorii ani Audi va domina vanzarile de masini premium, mai ales daca ne gandim doar la faptul ca acestia pregatesc deja modele cu tractiune spate.
    Luptă strânsă în segmentul premium la nivel mondial: BMW şi Audi, despărţiţi de doar 2.000 de unităţi în 2012
  • Nu inteleg de ce in ultima vreme, cand discutam despre masini "adevarate" trebuie sa apara in discutie si masinile japoneze. Asiaticii, oricare ar fi ei, nu au in oferta momentan o astfel de masina. De ce ii aducem in discutie? BMW 6 are in principal 2 concurenti si anume CLS si A7. Despre ei ar trebui sa vorbim si nu despre branduri care sunt la periferia notiunii de "premium".
    Prieten cu Hagi
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău