• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • M-as bucura enorm sa-l mai vad pe Kubica intr-un pilotand intr-un mare premiu de F1. Ar merita-o din plin. Insa nu inteleg de ce tot se incapataneaza sa piloteze in raliuri.
    Kubica vrea să concureze în weekend într-un raliu din Italia!
  • Superba creatie. Una dinre cele mai frumoase masini vazute de mine vreodata.
    Aston Martin Vanquish - galerie foto completă cu modelul aniversar
  • Mafia, iar vorbestei fara sa gandesti! Colaborarea dintre Renault si Nissan a fost destul de timida pana acum, insa productiva pentru ambii constructori. In viitor relatiile dintre cele doua branduri vor deveni mult mai intime. Si nu uita ca atunci cand au semnat parteneriatul, situatia celor de la NIssan nu era tocmai roz, din contra. Cat despre Infiniti, din punctul meu de vedere, este de mult un brand mai interesant decat Lexus. P.S.: Pt o masina electrica arata foooarte bine!
    Infiniti LE Concept, prima electrică a japonezilor, vine la Paris
  • Eu cred ca sunt mai old fashion, imi placea mai mult atmosfera nobila dinaintea hamsterilor cu atitudine new wave. Poate ca deaia prefer un constructor european cu traditie in locul unei masini asiatice. Am si eu "hamsterii" mei :D
    Hamsterii Kia se întorc: versiunea 2013 a reclamei Kia Soul e plină de muzică şi dans
  • Caracterizare de "ciudat" si mie mi se pare improprie. Din pct-ul meu de vedere A-ul de la Mercedes, exceptand prima versiune denumita si "elanul" :), este o masina ok. Ti-am mai spus asta. As putea spune ca actualul, ma rog, modelul care tocmai a fost inlocuit de noul A, este chiar o masina reusita (desi consider ca B-ul este si mai potrivit pt ceea ce se vrea a fi masinile astea), insa in cazul A-ului nu masina in sine are o problema, ci ideea de monovulum Mercedes. Se pare ca nimeni nu vrea sa cumpere un monovolum Mercedes si in sfarsit nemtii s-au conformat. Spun asta pt ca nici B-ul, nici R-ul si parca imi mai scapa un model nu au avut succes in vanzari.Aduti aminte de Audi A2, o masina care din punctul meu de vedere arata formidabil pt un 'monovolum' acum mai bine de 10 ani, cu un interior mai mult decat decent pt acele vremuri, care avea caroseria integral din aluminiu (singura masina din gama Audi care la momentul ala avea ASF, inafara de A8) si cu toate astea vanzarile au fost dezastruoase. Concluzia este foarte simpla: monovolumele sunt pentru brand-urile de masa, asa cum este Ford! @BBR91, nu tata. Dacia este brand romanesc. Ca acum este detinuta de francezi este altceva, dar tot brand romanesc va ramane, asa cum este si Borsec, Ursus etc
    Românii au talent
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău