Si ce propui maestre? Personal sunt un "adept" al masinilor noi, dar momentan conduc o masina luata la mana a doua, pt ca dupa experienta masinii noi in Romania mi-am dat seama ca nu se merita. Si una peste alta, nici Ceed-ul din 2030 nu se va putea compara cu un A6 sau Seria 5 din 2005-2007.
Anvelopele sunt importante. Ar fi fost bine de precizat tipul anvelopei la fiecare masina.
Pe de alta parte este in general stiut faptul ca sistemul quattro este superior x-drive-ului de la BMW, deci nu vad de ce comparatia ar fi eronata.
P.S.: La testul anterior (q5 vs x3) s-a dovedit la acel moment ca comparatia a fost "blat".
Asociatia Rahat Pansat... sa fim seriosi. Un singur lucru este cert, pe cei de la Renault nu-i vor convinge. Iran-ul este genul lor preferat de piata auto :))).
Audi avea bani sa cumpere Ducati si fara sustinerea grupului. Reamintesc ca doar anul trecut au avut un profit NET de ordinul miliardelor de euro. Nu vad care este problema si de ce s-ar stirbi imaginea Ducati, din contra, care fie vorba intre noi daca era asa de buna nu se ajungea la aceasta situatie. Cred ca Ducati, sub umbrela Audi, va avea aceeasi traiectorie ca si Lamborghini, care dintr-un producator falimentar s-au transpormat intr-unul de mare succes intr-un timp foarte scurt, fara sa-i fie stirbita identitatea de marca.
P.S.: Este posibil ca brand-urile gen Piaggio sa fie cumparate de VW. Pt Audi doar Ducati au fost interesanti.
Nimic ma, doar ca Renault are o scadere de 20% in asteptarea innoirii complete a gamei (noul Clio, Laguna si Megane facelift), in timp ce Saab este 0, in asteptarea 0 modele. Bine PA!
Ultimele comentarii
1012 in total