• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Fata mi se parea cunoscuta, o mai vazusem undeva. Numele parca imi spunea si el ceva... da, discutam despre looser-ul din DTM. Omul si brand-ul care au parasit competitia din lipsa de performanta. Si totusi ceva nu se leaga... Adica un om obisnuit sa piarda spune ca de data asta va castiga. Eu cred ca Astra OPC va fi o masina frumoasa, dar nu suficient de buna ca sa bata Megane RS. Pur si simplu Renault sunt prea buni la treaba asta si au/au avut performante infinit mai bune in motorsport comparativ cu Opel. P.S.: Referitor la interioare. Eu le stiu pe amandoua (discutam despre versiunile "normale"). La Opel e mai glossy, mai cu multe butoane si din cauza asta ceva mai 'eye caching'. Insa nu poti sa spui despre interiorul Meganului ca este de proasta calitate. Cel putin in ala in care am stat eu, cel cu turometru digital. Ulterior am inteles ca pt Romania au adus varianta coreeana, cu turometru analogic si este posibil ca odata cu ea sa fi aparut si ceva elemente plastice mai de proasta calitate. Pt asta trebuie sa le multumim celor de la Renault Romania care isi bat constant joc atat de brand, cat si de clienti. In orice caz, atunci cand am testat ambele modele, in Megane se statea mai bine in fata, dar mai prost in spate comparativ cu Astra. La noul Astra, desi nu sunt un gras, senzatia de lipsa de spatiu era acuta in fata si aveai tot timpul senzatia ca usa te strange.
    Interviu cu Volker Strycek (Opel OPC): "Astra OPC va depăşi Megane RS"
  • Le zice bine nenea de la Renault. Din actuala generatie de modele, doar Megane si Clio sunt cat de cat competitive din pct de vedere al designului. Insa si eu sunt convins ca lucrurile vor sta diferit. Odata cu lansarea Clio 4, va incepe era Laurens van den Acker la Renault si cred ca vom vedea niste modele foarte reusite din partea francezilor. Mai ales ca in ultima vreme si calitatea fabricatiei a crescut.
    Renault: "Laguna a fost o maşină bună cu design greşit"
  • Noul A6, dar in special A6 Allroad sunt masini senzationale. Sa zicem ca facelift-ul pt A4 este unul relativ reusit, insa pt mine noua generatie A3 este o mare dezamagire din toate punctele de vedere. Ma uitam la poza cu A1, care mie personal mi se pare foarte reusit din punct de vedere al designului, si nu imi vine sa cred cum au putut fi atat de lipsiti de imaginatie in ceea ce priveste A3-ul. Din pacate, asa cum Audi ne obisnuise pana acum, nici macar interiorul nu salveaza situatia.
    GENEVA 2012 LIVE: Noul Audi A3 si RS4 Avant au fost vedetele standului
  • Arata foarte misto. Primul eco car, care transmite si prin design ca este "verde". chiar m-a impresionat aceasta masinuta. P.S.: Sper sa pastreze aceste linii si la Clio 4.
    Renault Zoe - iată versiunea pentru producţia de serie
  • Mult prea conservatoare noua generatie. Au aparut cateva elemente noi (nervuri, muchii, faruri etc) in designul caroseriei, dar profilul este mult prea apropiat de cel al vechii generatii. Cred ca in cazul noului A3 trebuiau sa fie mai indrazneti cu designul, mai ales ca vechea generatie avea peste un deceniu prezenta pe piata. In plus, din ce se vede in poze, textura bordului nu pare foarte fina (ma rog, asta va confirma sau infirma testele viitoare, sau poate ne vor spune baietii de la @AM care sunt acolo). Poate sedanul si varianta in 4 usi sa mai salveze situatia. P.S.: Este clar, la clasa asta nici unul dinte cei 3 mari constructori premium nu exceleaza si chiar nu se merita sa iei o masina de genul asta la preturi premium.
    Audi A3 - noua generație, prezentată oficial la Geneva
Pagina
12345...545556...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău