Un fleac, daca stau si ma gandesc la cele 5 miliarde de euro profit NET realizate anul trecut. Cu siguranta Ducati va avea un viitor stralucit de aici inainte, daca ne gandim la evolutia Lambo dupa ce au fost achizitionati de Audi.
Denumirea produsului este tembela, sper sa fi scris corect. Inafara acestui aspect masina este absolut decenta. Din punctul de vedere al unei persoane care a avut Logan si stie cam cum sta treaba cu Dacia, am remarcat cateva aspecte pozitive si unele foarte pozitive:
- s-a schimbat pozitia butonului care regleaza oglinzile electrice. Acum este amplasat mult mai practic.
- au aparut butoanele pt deschiderea geamurilor pe manerul usii
- s-a schimbat pozitia butonului de avarie. DIn nou un + la capitolul ergonomie
- s-au mai slefuit unele elemente (vezi panoul care regleaza ventilatia, textura bordului etc)
- a aparut navigatie!!! o treaba a naibii de interesanta pt un low cost. La 300E, display-ul ala din bord e pomana.
- au aparut scaunele incalzite!!! din nou o chestie formidabila pt o masina low cost
- motorizarile sunt mai mult decat decente. 1.2TCE si 1.5dci110cp sunt adevarate bijuterii.
Si poate ca mai sunt si alte plusuri, o sa-mi dau seama la drive test. Din pacate cred ca s-au pastrat si unele minusuri, din ce am remarcat din imagini surubul din interiorul manerului de deschidere a usii este in continuare nemascat, chiar si in variantele superioare de echipare
In ceea ce priveste 'vesnicii frustrati' tin sa le spun ca la nici 15.500E masina are volan imbracat in piele, ESP, scaune incalzite, navigatie etc etc. Si este unu monovolum nu o masina de clasa mica.
Asa cum ne-au obisnuit Audi in ultima vreme, noul R8 va fi o versiune mai performanta si mai slefuita a vechii generatii. In orice caz tot o bijuterie va ramane.
Ultimele comentarii
1012 in total