• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Lodgy are ESP. Este optional. Cine vrea sa il plateasca bine, cine nu nu. Tin minte ca la Logan erau cazuri cand in loc de airbag-uri laterale oamenii alegeau sa puna catefon mp3. Este alegerea fiecaruia. Cred ca este normal ca o masina de 50k+ sa iti ofera mai multa siguranta decat una de 15k, nu? Daca stelele s-ar da doar pe structura as spune ca da, 3 stele sunt foarte naspa, dar cum cel putin o stea se da pe diferitele gadget-uri, cred ca atunci cand discutam despre o masina ieftina trebuie sa fim mai temperati. Cel putin asa gandesc eu.
    Dacia Lodgy - toate dotările, opţiunile şi datele tehnice
  • Deci daca in ianuarie BMW a vandut doar cu 100 de masini mai mult, in februarie stam cam asa: 1.BMW - 107,359 2. Audi - 106,600 3. Mercedes - 95,647 Sa vedem ce impact va avea noul A3.
    Audi vrea să cumpere Ducati cu 850 de milioane de euro
  • Cat de tare ar fi sa ai o masina RB... foarte tare. Masina este superba! P.S.: Interiorul este unul dintre cele mai reusite din clasa, chiar si la aceasta varsta venerabila.
    Renault Clio RS Red Bull Racing RB7 - ediţie dedicată echipei de Formula 1
  • Degeaba va dati fani Renault pt ca nu stiti cum sta treaba. Megane se vinde pe doua platforme si anume: X95 (platforma internationala, made in spain) si L38 (platforma lowcost, made in south korea). Pe L38 este realizat si Fluence de exemplu. Masina la exterior arata la fel. In Romania aceasta plaforma a aparut prin 2010, cred ca se si numea "generatia 2010", care culmea era mai ieftina decat vechea versiune. Diferenta notabila este lipsa vitezometrului digital.
    Interviu cu Volker Strycek (Opel OPC): "Astra OPC va depăşi Megane RS"
  • Daca dadeai un simplu search pe google, erai mare. "Winterkorn studied metallurgy and metal physics at the University of Stuttgart from 1966 to 1973. From 1973 to 1977 he was a Ph.D student at the Max-Planck-Institute for Metal Research and Metal Physics, where he received his doctorate in 1977." "Winterkorn embarked on his career in 1977, as a specialist assistant in the research division "Process Engineering" at Robert Bosch GmbH." Deci ce ziceai de vasilina aia?
    Şeful grupului Volkswagen a câştigat 17.5 milioane de euro în 2011
Pagina
12345...525354...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău