Lodgy are ESP. Este optional. Cine vrea sa il plateasca bine, cine nu nu. Tin minte ca la Logan erau cazuri cand in loc de airbag-uri laterale oamenii alegeau sa puna catefon mp3. Este alegerea fiecaruia. Cred ca este normal ca o masina de 50k+ sa iti ofera mai multa siguranta decat una de 15k, nu? Daca stelele s-ar da doar pe structura as spune ca da, 3 stele sunt foarte naspa, dar cum cel putin o stea se da pe diferitele gadget-uri, cred ca atunci cand discutam despre o masina ieftina trebuie sa fim mai temperati. Cel putin asa gandesc eu.
Deci daca in ianuarie BMW a vandut doar cu 100 de masini mai mult, in februarie stam cam asa:
1.BMW - 107,359
2. Audi - 106,600
3. Mercedes - 95,647
Sa vedem ce impact va avea noul A3.
Cat de tare ar fi sa ai o masina RB... foarte tare. Masina este superba!
P.S.: Interiorul este unul dintre cele mai reusite din clasa, chiar si la aceasta varsta venerabila.
Degeaba va dati fani Renault pt ca nu stiti cum sta treaba. Megane se vinde pe doua platforme si anume: X95 (platforma internationala, made in spain) si L38 (platforma lowcost, made in south korea). Pe L38 este realizat si Fluence de exemplu. Masina la exterior arata la fel. In Romania aceasta plaforma a aparut prin 2010, cred ca se si numea "generatia 2010", care culmea era mai ieftina decat vechea versiune. Diferenta notabila este lipsa vitezometrului digital.
Daca dadeai un simplu search pe google, erai mare.
"Winterkorn studied metallurgy and metal physics at the University of Stuttgart from 1966 to 1973. From 1973 to 1977 he was a Ph.D student at the Max-Planck-Institute for Metal Research and Metal Physics, where he received his doctorate in 1977."
"Winterkorn embarked on his career in 1977, as a specialist assistant in the research division "Process Engineering" at Robert Bosch GmbH."
Deci ce ziceai de vasilina aia?
Ultimele comentarii
1012 in total