Trebuie sa fi prost ca sa dai 10k pe asa ceva. Motivele sunt multe..., prea multe.
P.S.: Ca sa-ti dai seama ca de rau poate fi, trebuie sa fi mers cu tripleta franco-japoneza. Doar ca aici situatia este si mai de cacao, pt ca "tigaia" de mai sus este si urata. Avantajele precum consum si "sprinteneala" palesc in fata dezavantajelor si nu justifica un pret mai mare de 5-6k pe genul asta de masina.
@Andrei_VVB: Pe langa faruri, roti si volan, mai are un design la fel de low cost, care desi nu arata neaparat rau, nu-ti trezeste nici o emotie. Chiar arata ca un Logan...
@VWSESK si @ScorpyonVAG: Daca nu stii nu vorbi... sau macar nu te da destept. Comentariul meu a fost mutat! Eu comentasem initial la 2 poze "spion" (de fapt erau facute de un angajat in curtea fabricii) care nu aveau nici o legatura cu randarea. Era masina in toata splendoarea ei, probabil varianta beta. Si da, din imagini plasticele aratau de lowcost. Si tinand cont de textura, de experienta mea (aia cat o fi) si de interioarele actuale Seat sunt convins ca asa va fi si in realitate. In concluzie in acest moment Seat ofera o gama total neatractiva (Leon-ul este depasit moral, desi inca arata bine) si nu sunt sperante de mai bine.
Cand am vazut 'poza mica' am zis ca este noul Logan. Ulterior mi-am dat seama ca este "loganul" celor de la Seat, mai ales daca ma uit la plasticele din interior. Chiar nu vad motivele pt care VW isi bate joc de spanioli in halul asta si nu vad cum in aceste conditiile Seat ar putea sa iasa din conul de umbra in care a intrat in ultima vreme.
Super procent, numai clienti satisfacuti. Se demonstreaza inca o data ca service-urile de la noi sunt jalnice indiferent de producator. Toate service-urile "de casa" se ghideaza dupa deviza "ti-am luat banii pe masina, te jefuim in service si te rasplatim cu o flegma".
P.S.: Un alta informatie care imi confirma ce am spus mai sus zice asa "45% dintre români preferă service-urile de marcă, doar 28% fiind convinşi de service-urile independente. " SI 27% LE REPARA SINGURI.
Citeam si eu ca omul stirile AM de dimineata si a rusit @Johnny English sa ma enerveze. Pt ca sunt diferit si in acelasi timp special :D, spre deosebire de marea majoritate, prima oara cand am vazut imaginea din preview eu m-am dus cu gandul la Jaguar. Ulterior partea din spate mi-a confirmat prima impresie. Acum ca 90% dintre comentatori, dintre care 89.99% "biemdabaliu feans" o tin una si buna...copie BMW, am zis sa mai ma uit odata, si inca o data, si inca o o data. Ba si dupa ce m-am uitat de 15 ori parca sa zic CA CApota ar semna cu alea de la BMW, lateralul are ceva din Maserati Quattroporte dar altoit cu inca ceva (este prea de dimineata ca sa ma pot concentra atat de mult ca sa-mi dau seama exact cu ce - dar am forma aia de la rama in minte, pt ca sigur am mai vazut-o undeva), partea frontala este un "mixt" intre Jaguar-urile mai vechi, din nou Masserati si hai ca sa nu-mi iau 57543 de manute rosii, 0.01 BMW. Spatele este clar un JEGuar. Deci per total masina asta CA NOUA tinteste sus... tot mai sus. Nu stiu daca este frumoasa... , dar per total designul se leaga si cu siguranta va fi impunatoare (asta dupa ce dai si siglele Kia jos evident). Una peste alta poti sa agati cateva "gagigi" cu masina asta, fie ele si de orgine asiatica :))).
P.S.: Si ca sa fiu suficient de "prost" si "fara scoala" pt @Jonny Dop zic sa-l citez "Cu BMW seria 5 modelul nou....Deci bravo koreenilor ati facut si voi o masina frumoasa intradevar...dar copiata de la altii". Si il citez ca sa-i spun CA MIE NOUL SERIA 5 NU MI SE PARE O MASINA FRUMOASA, DIN CONTRA!!! Dar na, noi astia "fara scoala" si carnet de sofer "pe Nemtia" suntem mai neciopliti si nu ne plac "fineturili".
Erata: Am 2 clase pregatitoare si 3 primare in caz ca va intrebati. Scrie "Maricica de la parter" pentru mine, dupa ce i-am dat niste pomelo de la Lidl.
Ultimele comentarii
1012 in total