• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Designerul a plecat de la Audi, nu de la BMW. Arata bine. Oricum coreenii nu se gandesc sa faca volum cu masina asta, ei nu vor decat sa-si imbunatateasca imaginea.
    Kia K9 - prima berlină de segment mare cu propulsie spate
  • Ai punctat excelent. Cu siguranta nu trebuie sa fi fanul unui anumit brand ca sa apreciezi o masina promitatoare. Este suficient sa fi pasionat de masini, sa ai o oarecare experienta in spate si sa iti doresti sa ai posibiliatea sa testezi un model nou timp de o saptamana. Mai mult decat atat, vorbim chiar de un model care trezeste interes, care tinteste sus si care face parte dintr-o clasa foarte interesanta pt. majoritatea dintre noi. Tin minte ca la un moment dat citeam un comentariu al user-ului @Adi, care spunea ceva de genul, citez "Bai fratilor, da' usor mai sunteti de cumparat [...] Si apoi va intrebati cum de jurnalistii au ajuns tonomate in Romania." Vreau sa ii spun d-lui Adi ca diferenta dintre noi si acei jurnalistii auto este ca aceia sunt platiti de o publicatie sa fie echidistanti, pe cand noi participam la un concurs in care incercam sa ne spunem punctul intr-un mod cat mai personal. Mai mult decat atat, cred ca pt a castiga acest consurs trebuie sa demonstrezi ca ai capacitea de a fi coerent si ca poti scrie un review ulterior destul de "bogat" bazat pe experienta avuta in compania masinii, tocmai de aceea multe din posturi sunt ceva mai "pline". O seara placuta tuturor!
    Fabricat în Europa
  • Preturile sunt luate de pe site-urile din Germania. Nu stiu care este politica de discount la nemti. In orice caz, nu cred ca brand-urile premium nu fac discount-uri, din contra. Bafta!
    Pas în doi
  • Motivele pt. care am facut comparatia de preturi sunt 2: 1. Afirmatia lui @Mircea: "nouă versiune a modelului german se va ridica undeva în jur de 32-33 de mii de euro cu toate taxele incluse." 2. Comentariul lui @so: "asa da prieteni, 32-33k mai merge, nu 60k cum doreste a se ridica bmw 320d" Din comparatia facuta de mine reies cateva "nuante" pe care fiecare le insuseste cum doreste: - Insignia 2.0 BiTurbo este o masina scumpa in varianta de echipare superioara. - Motorizarea, desi este mai puternica cu 20 cp decat cea de pe A4 de ex., nu este si la fel de rapida. Asta inseamna ca transmisia celor de la Opel nu se ridica la inaltimea celei produse de nemtii din Ingolstadt. - Desi sunt mai scumpe cu aprox 7k-8k, Seria 3, respectiv A4, ofera o lista de dotari mai completa si iti ofera o gama mai complexa de optionale. - Cred ca imaginea de marca a celor de la BMW, respectiv Audi, este mult mai buna cand vorbim despre preturi ce sar de 40k, decat cea pe care o are Opel, o marca fundamental NON Premium. Numai bine!
    Pas în doi
  • A aparut o mica eroare la Insignia, in ceea ce priveste pretul si anume: - 47.000€ este pretul variantei "full" atunci cand cutia de viteze este automata. - 45.000€ este pretul "full" al variantei testate de Mircea, care are o cutie de viteza manuala in 6 trepte.
    Pas în doi
Pagina
12345...575859...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău