"vine, calcă totul în picioare"
"câştige prin KO"
Si toate astea pt un 0.3 sec pana la suta (comparativ cu A4 2.0tdi) si cu 0.2l (comparativ cu A4 2.0td si C 250cdi) consumati in minus. Ca sa nu mai zic ca C 250cdi (2143cmc) este mai si mai rapid si mai puternic. Trecatnd peste acest aspect, cred ca BMW a realizat o masina foarte competitiva in aceasta clasa.
Din imagini noile faruri de pa A4/A5 mi-au dat intotdeauna impresia ca sunt subdimensionate in raport cu masina, insa am avut ocazia sa le vad live. Ce sa zic... vin perfect pe masina si ii da un aer modern. In rest, ce sa comentezi l a o asemenea masina...
Discutam despre un produs nou, un produs care vrea sa se impuna intr-o clasa in care concurenta este acerba si importanta unui astfel de model este capitala pentru majoritatea constructorilor. Primele imagini cu noul i30 le-am vazut intamplator pe autobild.de, intr-un "raid" de informare si initial am zis ca este un concept. Ulterior informatia mi s-a confirmat aici pe Automarket si primul gand care mi-a venit in minte a fost "wow... uite o masina care poate depasi VW Golf". Reactia a fost una naturala, pentru ca primul lucru care il remarci la o masina este aspectul exterior si noul i30 este categoric o masina frumoasa. Nu am nici un dubiu in a spune ca este modelul cu cel mai reusit design all-time din gama Hyundai. Spun asta pentru ca desi coreenii au mai incercat pana acum acest tip de design futurist, pana la acest i30 nu reusisera sa-l armonizeze. Cu noul i30 insa, au dat lovitura in ceea ce priveste designul si nu au mai realizat o masina care ori iti place, ori nu; acum au reusit sa creeze o masina care nu are cum sa nu-ti placa din punct de vedere estetic. Am comparat cateva minute imaginile noului i30 cu ale principalilor concurenti din clasa si nu cred ca sunt deplasat daca spun ca este cea mai "chipesa" dintre toate. Liniile sunt fluide, muchiile sunt armonizate, iar imaginea de ansamblu este una moderna, o imagine care iti pune "acel zambet" pe buze cand privesti masina. Trecand la interior se observa un salt calitativ care pleaca in primul rand de la modul in care plansa de bord a fost "desenata". Avem acum un "cockpit" matur, foarte "eye catching" si cel mai probabil cu materiale de buna calitate. Se poate remarca usor volanul si cochilia ceasurilor de bord care sunt imbracate in piele. As spune ca in varianta superioara de echipare, cu navigatia si toate gadget-urile disponibile, ansamblu general creeaza impresia unei adevarate vitrine tehnologice. Toate aceste aspecte pozitive, dublate de o gama de motorizari decenta si prin prisma unor caracteristici pe care cel mai probabil noul i30 le are, dar nu le pot constata din imagini (ex.: comportamentul rutier, spatiu interior etc) sunt incrediente care ar trebuie sa tranforme noul i30 intr-un hit in aceasta clasa. Ramane de vazut daca Hyundai, prin strategii de marketing inteligente va reusi sa-i faca pe europeni sa-si depaseasca prejudecatile referitoare la produsele auto asiatice.
P.S.: 그냥 테스트 드라이브 기다
Ultimele comentarii
1012 in total