• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • "vine, calcă totul în picioare" "câştige prin KO" Si toate astea pt un 0.3 sec pana la suta (comparativ cu A4 2.0tdi) si cu 0.2l (comparativ cu A4 2.0td si C 250cdi) consumati in minus. Ca sa nu mai zic ca C 250cdi (2143cmc) este mai si mai rapid si mai puternic. Trecatnd peste acest aspect, cred ca BMW a realizat o masina foarte competitiva in aceasta clasa.
    Triplu Axel
  • Din imagini noile faruri de pa A4/A5 mi-au dat intotdeauna impresia ca sunt subdimensionate in raport cu masina, insa am avut ocazia sa le vad live. Ce sa zic... vin perfect pe masina si ii da un aer modern. In rest, ce sa comentezi l a o asemenea masina...
    Audi RS5 facelift - galerie foto completă şi video
  • Discutam despre un produs nou, un produs care vrea sa se impuna intr-o clasa in care concurenta este acerba si importanta unui astfel de model este capitala pentru majoritatea constructorilor. Primele imagini cu noul i30 le-am vazut intamplator pe autobild.de, intr-un "raid" de informare si initial am zis ca este un concept. Ulterior informatia mi s-a confirmat aici pe Automarket si primul gand care mi-a venit in minte a fost "wow... uite o masina care poate depasi VW Golf". Reactia a fost una naturala, pentru ca primul lucru care il remarci la o masina este aspectul exterior si noul i30 este categoric o masina frumoasa. Nu am nici un dubiu in a spune ca este modelul cu cel mai reusit design all-time din gama Hyundai. Spun asta pentru ca desi coreenii au mai incercat pana acum acest tip de design futurist, pana la acest i30 nu reusisera sa-l armonizeze. Cu noul i30 insa, au dat lovitura in ceea ce priveste designul si nu au mai realizat o masina care ori iti place, ori nu; acum au reusit sa creeze o masina care nu are cum sa nu-ti placa din punct de vedere estetic. Am comparat cateva minute imaginile noului i30 cu ale principalilor concurenti din clasa si nu cred ca sunt deplasat daca spun ca este cea mai "chipesa" dintre toate. Liniile sunt fluide, muchiile sunt armonizate, iar imaginea de ansamblu este una moderna, o imagine care iti pune "acel zambet" pe buze cand privesti masina. Trecand la interior se observa un salt calitativ care pleaca in primul rand de la modul in care plansa de bord a fost "desenata". Avem acum un "cockpit" matur, foarte "eye catching" si cel mai probabil cu materiale de buna calitate. Se poate remarca usor volanul si cochilia ceasurilor de bord care sunt imbracate in piele. As spune ca in varianta superioara de echipare, cu navigatia si toate gadget-urile disponibile, ansamblu general creeaza impresia unei adevarate vitrine tehnologice. Toate aceste aspecte pozitive, dublate de o gama de motorizari decenta si prin prisma unor caracteristici pe care cel mai probabil noul i30 le are, dar nu le pot constata din imagini (ex.: comportamentul rutier, spatiu interior etc) sunt incrediente care ar trebuie sa tranforme noul i30 intr-un hit in aceasta clasa. Ramane de vazut daca Hyundai, prin strategii de marketing inteligente va reusi sa-i faca pe europeni sa-si depaseasca prejudecatile referitoare la produsele auto asiatice. P.S.: 그냥 테스트 드라이브 기다
    Fabricat în Europa
  • Iar a uitat edi80 sa-si ia pastilele.
    Audi A1 quattro - demonstraţie de forţă pe zăpadă în primul clip oficial
  • Mini Clubvan Concept: Sau cum sa faci o masina urata si mai urata!
    Mini Clubvan Concept - primul Mini de marfă din lume
Pagina
12345...596061...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău