• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Corect. Fiecare anvelopa are un marker. Atata timp cat nivelul profilului depaseste acel marker, ma doare fix de acei 4 mm, ca doar nu o stau in fiecare dimineata sa masor adancimea "santurilor". Cat despre Romania, anvelope SH si dumuri iarna, fiecare isi ia ce are nevoie, ce isi permite sau ce ii renteaza. Deocamdata suntem la jumatatea lui decembrie si avem temperaturi de +15 grade.
    Sfaturi de la inginerii germani: aveţi grijă la adâncimea şanţurilor pneurilor de iarnă!
  • Daca spun ca nu-mi plac drive-testele realizate de tine te superi? Si o sa-ti spun si de ce: 1. Testele realizate de tine nu au nici un pic de savoare. E ca si cum asi citi un pliant comercial sau un articol de ultima pagina dintr-un tabloid, mai bine sau mai prost facut. 2. Ai o doza mare de subiectivism in articole, dar un subiectivism tendentios care nu are nimic din amprenta unui jurnalist de calitate. 3. Din majoritatea testelor tale nu inteleg nimic, in sensul ca daca asi intentiona sa iau masina aia nu mi-as putea da seama care este parerea ta, pt ca arunci cuvinte, pareri inutile careapoi nu se reflecta in notele date. Vezi cazul de mai sus. 4. La partea tehnica totul este invaluit intr-un mister al necunoasterii. Dai niste cifre dupa ureche, compari consumuri obtinute de tine cu consumari date de producator etc. Jenant! Am o singura rugaminte pt redactia AM, nu-l mai lasati pe Bogdan M. sa faca drive teste, sau macar daca o face sa nu se mai arunce la clasa premium, acolo unde trebuie sa ai macar o minima calitate naratorie si o "precizie" obiectiva imbracata intr-un subiectivism subtil. P.S: Sper sa nu o iei personal, eu m-am referit doar la B.M. jurnalistul auto care face drive-teste. Bafta! On-Topic: Q3 este o masina ok, care se incadreaza in limitele clasei din puctul de vedere al functionalitatii si al utilitatii. Singurul lucru care mi se pare deranjant la masina asta este pretul, dar daca asa se vinde tipul asta de marfa... am posibilitatea sa-mi iau altceva.
    Matrioşka
  • Un alt mare rahat venit din Nemtia. Cat despre Toyota... cea mai no-name marca auto, pt ca nu are nici cel mai mic gram de personalitate. Singurul brand auto la care nu m-as gandi daca as vrea sa-mi iau o masina. Si mai vad pe unii ca se mai si mandresc cu ele... OMG.
    Dacia Logan, în topul defectelor la inspecţiile TÜV din Germania
  • BMW Noiembrie = 115,124 Ian-Noi = 1,252,205 Audi Noiembrie = 111,400 Ian-Noi = 1,193,100 Mercedes Noiembrie = 113,859 Ian-Noi = 1,136,525 Dupa cum se poate vedea "lupta" este destul de stransa. De remarcat ca Noiembrie este prima luna in care Mercedes depaseste Audi, si prima luna in care BMW are un avans mai mic fata de competitorii directi. Este cat se poate de clar ca si la sfarsitul anului lucrurile vor sta la fel. Anul 2012 se anunta unul foarte interesant si cred ca vor fi cateva modele de la fiecare constructor care vor face diferenta (ex.: viitorul Audi A3, Noul Seria 3 etc)
    Audi va depăşi Mercedes la vânzări la nivel global în 2011, BMW rămâne liderul
  • Este stiuta treaba cum ca in SUA masinile sunt mai ieftine.
    Chevrolet Camaro şi-a găsit deja primul client în România
Pagina
12345...686970...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău