Corect. Fiecare anvelopa are un marker. Atata timp cat nivelul profilului depaseste acel marker, ma doare fix de acei 4 mm, ca doar nu o stau in fiecare dimineata sa masor adancimea "santurilor". Cat despre Romania, anvelope SH si dumuri iarna, fiecare isi ia ce are nevoie, ce isi permite sau ce ii renteaza. Deocamdata suntem la jumatatea lui decembrie si avem temperaturi de +15 grade.
Daca spun ca nu-mi plac drive-testele realizate de tine te superi? Si o sa-ti spun si de ce:
1. Testele realizate de tine nu au nici un pic de savoare. E ca si cum asi citi un pliant comercial sau un articol de ultima pagina dintr-un tabloid, mai bine sau mai prost facut.
2. Ai o doza mare de subiectivism in articole, dar un subiectivism tendentios care nu are nimic din amprenta unui jurnalist de calitate.
3. Din majoritatea testelor tale nu inteleg nimic, in sensul ca daca asi intentiona sa iau masina aia nu mi-as putea da seama care este parerea ta, pt ca arunci cuvinte, pareri inutile careapoi nu se reflecta in notele date. Vezi cazul de mai sus.
4. La partea tehnica totul este invaluit intr-un mister al necunoasterii. Dai niste cifre dupa ureche, compari consumuri obtinute de tine cu consumari date de producator etc. Jenant!
Am o singura rugaminte pt redactia AM, nu-l mai lasati pe Bogdan M. sa faca drive teste, sau macar daca o face sa nu se mai arunce la clasa premium, acolo unde trebuie sa ai macar o minima calitate naratorie si o "precizie" obiectiva imbracata intr-un subiectivism subtil.
P.S: Sper sa nu o iei personal, eu m-am referit doar la B.M. jurnalistul auto care face drive-teste.
Bafta!
On-Topic: Q3 este o masina ok, care se incadreaza in limitele clasei din puctul de vedere al functionalitatii si al utilitatii. Singurul lucru care mi se pare deranjant la masina asta este pretul, dar daca asa se vinde tipul asta de marfa... am posibilitatea sa-mi iau altceva.
Un alt mare rahat venit din Nemtia. Cat despre Toyota... cea mai no-name marca auto, pt ca nu are nici cel mai mic gram de personalitate. Singurul brand auto la care nu m-as gandi daca as vrea sa-mi iau o masina. Si mai vad pe unii ca se mai si mandresc cu ele... OMG.
BMW
Noiembrie = 115,124
Ian-Noi = 1,252,205
Audi
Noiembrie = 111,400
Ian-Noi = 1,193,100
Mercedes
Noiembrie = 113,859
Ian-Noi = 1,136,525
Dupa cum se poate vedea "lupta" este destul de stransa. De remarcat ca Noiembrie este prima luna in care Mercedes depaseste Audi, si prima luna in care BMW are un avans mai mic fata de competitorii directi. Este cat se poate de clar ca si la sfarsitul anului lucrurile vor sta la fel. Anul 2012 se anunta unul foarte interesant si cred ca vor fi cateva modele de la fiecare constructor care vor face diferenta (ex.: viitorul Audi A3, Noul Seria 3 etc)
Ultimele comentarii
1012 in total