Pe mine nu m-a prins febra electrificarii, dar mi se parea ca se putea prinde un tren aici: nostalgia retro.
Honde E, Renault 5 si mai erau cateva care aratau superb.
Din pacate, oricate povesti ar spune unii, mi se pare inacceptabil sa am autonomie reala 250 de km si sa ma rog sa am noroc sa prind vreo priza libera in drum.
Nu mi se pare utila o masina electrica nici ca masina de oras pentru ca nu imi amortizez banii niciodata. Mi-as cumpara una strict de smecherie. Din pacate, nu am bani de smecherie eu.
Asadar arata retro dar nu e suficient incat sa invinga nostalgia.
PS - materialele au scazut in calitate la toate marcile dar la variantele electrice sunt ceva infiorator. Pacat.
Au incercat sa ii ajute pe cei care isi luau motoare mici sa para mai instariti. Mi s-a intamplat ca un posesor de Q5 dinaintea noilor denumiri sa imi spuna "meam, ce motor beton are asta cu 40 TFSI-ul".
Ma bucur ca revin la simplitate.
@PMC
Pentru ca hype-ul a fost fix asta.
Erau probil panicati ca nu fac si ei miliarde usoare si au scos in graba o gama mizerabila.
Fata in fata cu realitatea, oamenii s-au prins ca nu e chiar magica masina electrica si au inceput sa dea inapoi. Unde mai pui ca vw oricum incepuse sa decada oricum. Si vor mai cobora pana cand isi vor aduce aminte de ce urcasera.
Eu VW nu mai cumpar curand. Probil totusi o masina faina dar pentru mine a fost una din cele mai triste senzatii ale anului trecut cand m-am suit in Arteon. M-am simtit luat de prost, jignit parca de un prieten de suflet.
@PMC - pana la urma fix asta era esenta Golfului. Sa fie economic, bine facut, masina universala. Un Golf electric aparut la timp, cand tehnologia e matura, pare sa fie fix ce ne asteptam de la acest model.
Nu stiu daca am sindromul viteazului de dupa razboi, dar era clar ca marca Golf nu va disparea. ID3 este un experiment, un picior bagat in apa marii. A fost prea rece; asta e.
Ultimele comentarii
467 in total