• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Calingura

  • Membru din 16.08.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 467 in total
  • Daca va avea macar 80% din farmecul Ioniq 5N-ului, vor da lovitura pe nisa de masini sport mici.
    OFICIAL: Honda Prelude revine după 24 de ani. Versiunea de serie va fi prezentată în septembrie
  • Pe mine nu m-a prins febra electrificarii, dar mi se parea ca se putea prinde un tren aici: nostalgia retro. Honde E, Renault 5 si mai erau cateva care aratau superb. Din pacate, oricate povesti ar spune unii, mi se pare inacceptabil sa am autonomie reala 250 de km si sa ma rog sa am noroc sa prind vreo priza libera in drum. Nu mi se pare utila o masina electrica nici ca masina de oras pentru ca nu imi amortizez banii niciodata. Mi-as cumpara una strict de smecherie. Din pacate, nu am bani de smecherie eu. Asadar arata retro dar nu e suficient incat sa invinga nostalgia. PS - materialele au scazut in calitate la toate marcile dar la variantele electrice sunt ceva infiorator. Pacat.
    Nostalgie
  • Au incercat sa ii ajute pe cei care isi luau motoare mici sa para mai instariti. Mi s-a intamplat ca un posesor de Q5 dinaintea noilor denumiri sa imi spuna "meam, ce motor beton are asta cu 40 TFSI-ul". Ma bucur ca revin la simplitate.
    Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
  • @PMC Pentru ca hype-ul a fost fix asta. Erau probil panicati ca nu fac si ei miliarde usoare si au scos in graba o gama mizerabila. Fata in fata cu realitatea, oamenii s-au prins ca nu e chiar magica masina electrica si au inceput sa dea inapoi. Unde mai pui ca vw oricum incepuse sa decada oricum. Si vor mai cobora pana cand isi vor aduce aminte de ce urcasera. Eu VW nu mai cumpar curand. Probil totusi o masina faina dar pentru mine a fost una din cele mai triste senzatii ale anului trecut cand m-am suit in Arteon. M-am simtit luat de prost, jignit parca de un prieten de suflet.
    Volkswagen recunoaște: viitorul Golf electric ar putea însemna sfârșitul lui ID.3
  • @PMC - pana la urma fix asta era esenta Golfului. Sa fie economic, bine facut, masina universala. Un Golf electric aparut la timp, cand tehnologia e matura, pare sa fie fix ce ne asteptam de la acest model. Nu stiu daca am sindromul viteazului de dupa razboi, dar era clar ca marca Golf nu va disparea. ID3 este un experiment, un picior bagat in apa marii. A fost prea rece; asta e.
    Volkswagen recunoaște: viitorul Golf electric ar putea însemna sfârșitul lui ID.3
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău