• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Calingura

  • Membru din 16.08.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 465 in total
  • Ce grija avem noi sa spunem unui ca nu ii trebuie 4x4? Daca omul are casa la tara si nu are asfalt, va garantez ca ii e foarte util 4x4. Daca vre sa scape de lopata, e foarte util. Si de ce i-ar fi rusine ca nu vrea sa isi rupa carca si consume timpul? Nici altora nu le trebuie 180 de cai dar sunt cei mai mandri de 3-ul lor la a 3-a mana.
    Dacia Duster va avea din nou cutie automată EDC la lansarea facelift-ului din 2021: informația apare într-un document intern al Grupului Renault
  • Desi sunt morti de la 30 de metri, extractia e pentru rude :)
    Cel mai dur test de siguranță: Volvo aruncă mașini de la 30 de metri înălțime pentru a ajuta serviciile de urgență să îmbunătățească metodele de extracție
  • @Tatraurs - Calingura e numai unul și nu are nevoie de un alias. Dar oameni care sa nu fie de acord cu ce spui tu este posibil sa fie foarte multi. Ce îmi dau seama cu aceasta ocazie este ca poate uneori am mers pe panta atacului la persoana. Sper sa nu mai fac asta La subiect nici nu are rost sa vorbesc. Nu vei impaca niciodată tabere diametral opuse. Eu unul, sa fi avut doar 10k, sigur nu îmi luam nimic la mana a 2-a. Atat pot, atât ma întind.
    Prețuri pentru noile generații de modele Dacia: Logan începe de la 8.400 de euro, Sandero de la 8.600 de euro, iar Sandero Stepway de la 12.050 de euro
  • Si se confirma ce spuneam. Atat! De fapt, nu atat: e numero uno in conditiile in care calitatea a scazut.
    Volkswagen Golf rămâne cea mai vândută mașină în Europa: aproape 29.000 de unități în luna septembrie. Dacia Sandero ocupă locul al optulea
  • Nu are nicio logica ce spune Tribunul. Interioarele Audi sunt peste BWM in mod cert, de ani de zile. Poate la Mercedes ne mai gandim pentru ca ei au alt stil, nu atat alta calitate. In plus, ce mi-e Porsche, ce mi-e Audi. Fix pentru ca nu era subsidiara a Audi, nu putea primi Bentley tehnologie. Primeste Mercedes motoare de la Renault si nu primeau astia intre ei, desi sunt parte din acelasi grup. Cu siguranta ca logica este alta, desi nu sunt atat de inteligent sa o prind. Nu exclud sa fie doar agitatii de marketing pentru ca ba vand marca, ba o baga sub Audi, ba cine stie ce le mai da prin cap.
    Presa germană: Grupul Volkswagen vrea să pună brandul Bentley sub controlul Audi
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău