• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Castravetele

  • Membru din 27.06.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 412 in total
  • niciodata nu au dezamagit cei de la Tommy kaira
    Nissan GT-R Tommy Kaira, vedeta Salonului de la Tokyo
  • cam plictisitoare...
    VIDEO: Primul clip publicitar pentru Alfa Romeo Giulietta
  • .
    Doru Sechelariu va concura in GP3 in 2010
  • Nu e dupa alta formula. E dupa aceeasi formula forta x bratul fortei, de acolo si unitatea de masura N*m, sigura diferenta e modul in care diferite motoare transforma energia in lucru mecanic.... De aceea NU poti compara cuplul produs de un motor Otto cu cel produs de un motor Diesel, pentru ca se obtine un cuplu mai mare din aceeasi cilindree. Aceasi logica paote fi aplicata si unei comparatii otto/electric.
    OFICIAL: Audi e-tron revine intr-o formula mai "cuminte"
  • uite ca sunt fan audi si sunt student la politehnica. Am o "usoara idee" ce inseamna N*m. Putem vorbi si de lucru mecanic virtual, ideea e ca nu se pot compara cele doua ca sisteme de propulsie. In aceeasi maniera in care nu poti compara cuplul unui motor pe benzina cu cel al unui motor Diesel, cum te poti gandi la o asemanare intre un motor Otto si unul electric? Daca tot e vb de concurenta si comparatii cu Tesla Motors, nu ia nimeni in considerare puterea financiara a grupului din care face parte Audi si consecintele acestui buget "maricel"?
    OFICIAL: Audi e-tron revine intr-o formula mai "cuminte"
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău