• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

CiprianBi

  • Membru din 11.06.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 158 in total
  • @Edikkk Nu sunt deloc incompetenti. Skoda nu poate sa fie comparata cu Dacia. Momentan nu pot sa pastreze pretul jos pentru electrificare si Dacia inseamna pret mic. Daca ii iei costurile mici, nu mai ramane cu mare lucru.
    Oficial Renault: "Dacia nu va fi marcă electrică în următorii cinci ani"
  • Dar ceva mai mic facem si noi? Ca tot ne mandrim cu "ecologizarea" asta. E-Citigo nu mai exista. De E-up se mai stie ceva?
    Șeful Volkswagen confirmă viitorul SUV electric ID.8, cel mai mare model din gama ID
  • @Edikkk Si pana la urma ce este inovator la Tesla din lista aia? Ani lumina? Camera fata/spate? Pai si Duster-ul are! Si are si in oglinzi. Ma uit la lista aia si ma apuca rasul. Majoritatea sunt gimmick-uri. Tu intelegi ce inseamna inovatia? Eu nu-l desconsider pe Elon Musk. Este o persoana inteligenta si datorita lui au ajuns electricele unde sunt. Si nu numai electricele. Si omul stie sa faca bani, chiar daca din prostia altora. Dar hai sa nu exageram!
    Franța și Germania împotriva planurilor UE de a interzice vânzarea mașinilor cu motoare termice din 2035
  • Dublarea puterii la case, este valabila ptr cei care vor incarcatoare de 22kW.
    PREMIERĂ: Noua generație Opel Astra debutează cu versiuni electrificate cu până la 225 CP
  • Am mai zis la un moment dat. Si daca am avea destula putere electrica, puterea electrica trebuie distribuita si distributia costa. Totul e pe bani. Si cand ai nevoie de 350kW(echivalentul unui cartier mai mic) pentru a incarca intr-un timp decent o masina electrica, faci un calcul si tragi niste concluzii. Pentru cine poate... Eu muncesc in domeniul constructiilor si vad ca au inceput sa se ceara si incarcatoare pentru masini electrice, dar dezvoltatorii sunt niste fluturasi. Totul e minunat pana aud de costuri. Din 10 se fac 5 si apoi ajung la maxim 2 incarcatoare. Cel putin la case, daca vor incarcator electric, se dubleaza puterea electrica. Se ajunge de la un standard de 32A/trifazat la 63A/trifazat.
    PREMIERĂ: Noua generație Opel Astra debutează cu versiuni electrificate cu până la 225 CP
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău