• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

CiprianBi

  • Membru din 11.06.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 158 in total
  • Ce le mai place sa complice lucrurile. Totul e inteligent, mai putin omul din spatele volanului. :))
    Ford lucrează la dezvoltarea unor faruri inteligente care se folosesc de locația mașinii pentru a ilumina drumul
  • Ce va recomanda? Vocea si talentul meu! :))
    OFICIAL: Volkswagen ID.4 este Mașina Anului 2021 în lume
  • In viitorul apropiat nu o sa fie probleme cu incarcarea masinilor electrice. Oricum, problema nu este lipsa energiei electrice la centralele electrice, ptr ca s-au inchis multe fabrici, uzine si alte... Problema este la distributia energiei electrice si ptr dezoltarea ei e nevoie de bani, multi bani. Muncesc in domeniul instalatiilor electrice si pot sa va spun ca la un bloc construit recent, dupa ce se iau toti coeficientii de simultaneitate, la postul de transformare se ajunge la max 2.0kW / apartament. Deci postul ala poate sa tina maxim 2.0kW pentru fiecare apartament simultan. 2.0kW este o aproximare, care poate sa varieze in functie de numarul apartamentelor. Cu cat sunt mai multe apartamente, cu atat numarul este mai mic. Si calculele sunt facute respectand PE132-2003, daca vreti sa verificati. Se schimba metodologia de calcul? Nu stiu, dar inca se foloseste normativul asta si toate blocurile sunt construite asa. Mai nou este un ordin, in care se solicita prize pentru masini electrice si infrastructura ptr o eventuala extindere. Dar proiectantii nu prea stiu de ordinul respectiv. Deci cu incarcatul masinii la bloc.... Dar daca facem o proiectie in timp si gandim doar un viitor integral electric, eu il consider imposibil. Masinile electrice pot sa reprezinte o alternativa, dar nu pot sa inlocuiasca masinile termice integral. Sau pot sa inlocuiasca masinile termice integral, dar la niste costuri la care nu se mai justifica utilizarea lor.
    România: 2.500 de mașini electrice și hibride au fost înmatriculate în primul trimestru
  • @stop propaganda Daca ai casa unde poti sa incarci electrica si bani sa-ti iei electrica, costurile deja nu mai reprezinta o problema pentru tine. Dar majoritatea nu-si pot incarca masina acasa si nici nu-si permit o electrica. E usor s-o dai pe ecologie si sa judeci pe altii, cand tu ai visteria plina.
    STUDIU: 70% dintre șoferii europeni ar face trecerea de la o mașină cu motor termic la una electrică
  • Eu daca as vrea sa-mi iau Dacia, as mai astepta 2-3 ani, pentru ca intre timp poate sa apara echipari mai interesante.
    Dacia a publicat dotările pentru noua generație Logan: sistemul Media Display cu ecran de 8 inch este standard pe echiparea Comfort
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău