• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Coni_D

  • Membru din 07.10.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 47 in total
  • Mda, asa e cand fundul tau n-a vazut alta masina decat 1310 sau Logan si traiesti/vorbesti doar din reviste. Realitatea te-ar baga in depresie.
    Întinerire
  • Ms. ca m-ai scutit de un comentariu cel putin la fel de lung :). Subscriu! Trebuie sa recunosc, totusi, ca acest A4 arata tare bine in realitate, iar desisgn-ul, de obicei, este pe primul plan in ceea ce priveste alegerea unei masini. Asteptam noul C-Class, ca acesta de acum este destul de vechi, dupa parerea mea, pt. a-l putea introduce intr-o comparatie.
    Întinerire
  • " Primul propulsor este un 1.6 benzină ce dezvoltă 115 CP. Urmează apoi un motor de doi litri ce este derivat în două variante: 156 CP și 211 CP." Ati inventat un motor si ati amestecat datele! Nu motorul de 2 litri este derivat in doua variante. Motorul de 2 litri este unul singur, deocamdata, de 211 cai. Ala de 1,6 are 156 de cai si deci, are doua variante de putere.
    Mercedes-Benz A-Klasse - galerie foto oficială
  • Ok, inteleg ca ati fost invitati la un eveniment interesant si ca nu puteti fi total obiectivi, ca altfel, adio invitatii la evenimente viitoare, dar haideti sa explicam un pic. Niciodata un test facut de un producator nu va scoate alt castigator decat produsul celui care a initiat testul. Asa a fost, este si va fi tot timpul. Chiar nu ati observat asta?! Sunt o gramada de setari si secrete la care se poate apela pt. ca niste masini identice sa aiba rezultate mai bune doar cu pneul producatorului care a initiat testul. Testele obiective sunt doar cele facute de organizatii neutre, iar ca sa va dau un exemplu clar despre situatia reala, va rog sa urmariti testul din AutoBild Germania, abia facut, cu toata aparatura profesionala disponibila, pe diferite suprafete de rulare. Dunlop SportMaxx RT care face minuni in testul Dunlop :), a iesit pe locul 4 in testul AutoBild, dupa masuratori concrete si nu doar dupa senzatii. Deci rugamintea mea e sa nu inducem lumea in eroare prin astfel de teste, in care produsul celui care organizeaza testul iese intotdeauna castigator si sa incercati totusi sa lasati o portita catre obiectivitate.
    AM TESTAT: Dunlop SportMaxx RT pe Audi R8 V10, Audi TT-S, Audi S4 şi BMW Z4 sDrive 28i
  • "Ca orice constructor, Citroen este optimist atunci când anunţă valorile consumului. Cei 10.2 litri în ciclu urban se transformă repede în 12 sau chiar 13 litri/100 km, mai ales atunci când te lupţi cu zăpadă, ambuteiaje şi temperaturi extrem de scăzute." Si de ce este optimist constructorul?! In lipsa zapezii in cantitate extrem de mare de acum si a temperaturilor foarte scazute, poti ajunge lejer la 10,2. Este un lucru cat se poate de normal sa consumi cu cativa litri buni mai mult in aceste conditii. Probabil pt. exportul in Siberia se ofera alte date de consum :))!! Deci observatia voastra cu privire la optimismul constructorului n-are absolut nicio logica. Ar fi tare sa patinati vreo doua ore intr-o parcare plina de gheata, sa obtineti vreo 20% si sa va luati de producator ca furnizeaza date eronate ori ca este "optimist", LOL!
    Şah mat
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău