• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Coni_D

  • Membru din 07.10.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 47 in total
  • @yok Da, greseala mea. Aveam impresia ca ai zis TSI. Cand am zis de consum in oras, vorbeam de comparatia cu motoare diesel, nu de acest articol. Si asta pt. ca propozitia ta sugera ca un motor pe benzina este mai eficient. Iar consumul ala de care zici la Fabia, nu cred ca este la un motor pe benzina in niciun caz. Nu tin minte articolul. Apoi, nu vorbim de Fabia. Repet, vorbim aici de o masina mare si relativ grea. In alta ordine de idei, degeaba ai DSG daca apesi pedala de acceleratie ca taranul. Ca orice cutie automata si DSG-ul schimba vitezele in functie de cat de tare apesi pe acceleratie. Daca nu stii cum sa dozezi acceleratie, adio eficienta!
    Record de consum în China: 1200 de kilometri cu un plin pentru Skoda Super 1.4 TSI
  • Asa, ca fapt divers, 6% scot cu un motor pe benzina, aspirat, de 1,6, vechi de vreo 14 ani, pe un drum Iasi-Bucuresti, sa zicem. Deci consumul tau de 5,7% cu un TSI de generatie noua nu este exceptional. Exceptional este cel din acest articol. 4,5% cu o masina destul de grea.
    Record de consum în China: 1200 de kilometri cu un plin pentru Skoda Super 1.4 TSI
  • Am motor pe benzina momentan si stai linistit, ca sunt constient de progresul tehnologic. In primul rand, tu singur te "bati". Ai e vorba de un consum de 4,5% cu o masina mai grea si nu de 5,7% cu o masina mai usoara, pe care l-ai scos tu. In al doilea rand, consumul pe care l-ai scos tu, este obtinut la 90 km/h, in afara orasului, adica acolo unde orice masina are cel mai mic consum. In schimb, cu un diesel, consumul scos de tine, il obtii destul de usor, cu un stil corect si eficient, IN ORAS, ceea ce este o mare diferenta. Deocamdata, oricat de mult a progresat tehnologia motoarelor pe benzina si in special cele turbo, nu poate depasi un motor diesel, in sensul bun, in ceea ce priveste consumul de combustibil.
    Record de consum în China: 1200 de kilometri cu un plin pentru Skoda Super 1.4 TSI
  • Ce-mi povestesti mie de Wikipedia?! Eu am adus aminte de Wiki sau acel "2-10"?! Eu ti-am explicat cu totul altceva, dar se pare ca tot n-ai inteles. Eh, cer si eu de unde nu-i...! @yok "pentru o benzinara este destul de mult" In primul rand, o spui de parca un motor pe benzina este cel economic si nu unul diesel. Adica un lucru foarte comic... un fel de...zapada este neagra. In al doilea rand, da-mi niste exemple de motoare pe benzina cu un consum mai mic. Consum scos de tine, de preferabil, cu un motor pe benzina. La orice masina, de care vrei, chiar si clasa mini. Trecem cu vederea ca aici e vorba de un Superb de 1500 kg. Era o propunere retorica pt. ca eu stiu deja raspunsul, adica nu ai exemple reale. Eventual doar inventii. Prin urmare, simpla si scurta ta propozitie m-a facut sa cred ca ai avut un accident de mic. Acum intelegi?
    Record de consum în China: 1200 de kilometri cu un plin pentru Skoda Super 1.4 TSI
  • :)))))) Alt specimen. de parca drumul e ca o partie! Si de la Brasov la Constanta exista diferenta mare de altitudine, asta nu inseamna ca spre Constanta vei consuma mai putin, iar spre Brasov mai mult, pt. ca drumul nu e drept si direct, ca sa fii in panta continua. Doamne, sper ca n-aveti permis, ca la iq-ul vostru sunteti un pericol public!
    Record de consum în China: 1200 de kilometri cu un plin pentru Skoda Super 1.4 TSI
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău