• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Coni_D

  • Membru din 07.10.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 47 in total
  • 2,5 si 2,3, adica "tractorasele" de pe dube?! :))))))) Vorbim de autoturisme, tinere! Cine a declarat lider motorul de 1,6 dci de la Renault? Tu, poate! Lider, in opinia celor mai multe publicatii de specialitate este 1,6 diesel de la PSA, la acea cilindree. Ce miscare visezi tu la Mercedes? Nu exista nicio colaborare la motorizari deocamdata si in niciun caz in sensul ca un model Mercedes sa fie echipat cu motorizare Renault. De ce ar pune 1,6 Renault cand are un 1,8 mai puternic si mai performant? Ce sa faca cu "tractoarele" de 2,5 si 2,3 uzate tehnic si moral, cand are mult mai economicul si performantul 2,1 cdi biturbo de 204 cai? Sa nu mai vorbim de arhicunoscutul 2,2 cdi in vreo 3 variante de putere ce este o legenda printre sutele de mii de taximetristi din Germania care-l folosesc pe E-Class, in ceea ce priveste fiabilitatea si consumul mic. La categoria "grea", de peste 3000 cmc nici nu mai are rost sa vorbim. Prin urmare, esti cam paralel si vorbesti in necunostinta de cauza. "Scut" pe doi, nu prea te duce bila!
    Mercedes-Benz A-Klasse, prima imagine neoficială a noului model
  • Cel mai probabil va prelua o parte din motorizarile de baza ale clasei B si anume: 1,6 turbo pe benzina de 122 si 156 de cai si 1,8 diesel de 109 si 136 de cai. Vor fi si motorizari mai puternice, bineinteles, pana la AMG-ul si motorul preconizat de 2 litri si peste 300 de cai. Niciun motor din cele amintite mai sus nu este facut in colaborare cu Renault. Daca Mercedes ar avea nevoie si ar face un motor in colaborare cu Renault s-ar duce dracului toata imaginea Mercedes, parerea mea! Eventual, Renault sa introduca motoare de pe Merc, ca sa-si imbunatateasca imaginea.
    Mercedes-Benz A-Klasse, prima imagine neoficială a noului model
  • @Calingura OMFG!!! Daca tu vezi ceva macar asemanator, inseamna ca ai ochi de lemn. Masina este si pe circuit, nici pe departe n-are alura Infinti-ului. Nici in scenele cele mai compromitatoare nu ajunge la "performantele" Infiniti-ului. Cauta si cu E-Class, ca ai sa vezi ca nici pe aproepe nu esti.
    Eco logică
  • @Calingura Arata o poza similiara, nu cu M5, ca exagerezi intr-un mod penibil si nici nu gasesti, dar cu un seria 5 simplu sau E C-lass simplu, daca zici ca se gasesc. Sa fim seriosi! Gasesti, dar de prin anii '80, care sa se comporte asa.
    Eco logică
  • Prea putine spuneti la categoria"Tinuta de drum"! Vorbiti mai mult de motor. Pedigree spotiv?! Ia uitati-va in poza de mai jos in ce hal "arata" masina daca te dai putin la ea, pe sosele publice, nu pe circuit. http://imageshack.us/photo/my-images/267/infinitim30dgtpremium20.jpg/ Nici in gluma nu poti spune ca are vreo urma de sportivitate :).
    Eco logică
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău