• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

DLP

  • Membru din 01.11.2019
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 119 in total
  • Toate aceste sisteme de siguranta cred ca iti atenueaza simturile pe aici prin RO; cam acelasi sentiment l-am trait pe autostrazile din vest unde apare plictiseala si lipsa de atentie,avand in vedere acasa nu parcurgem mai mult de 200km legati, si asta doar pe ruta Bucuresti-Constanta, de regula cand este foarte aglomerat. S-ar putea ca autoritatile sa fie mai "blande" la acordarea permiselor avand in vedere ca acum avem "parcarea asistata" (cosmarul doamnelor), etc. PS Cel mai neplacut este cand treci de la o masina echipata cu acest gen de sisteme pe una "chioara" cand nu te ajuta nimic, decat propriile cunostinte/reflexe/etc.
    UE a aprobat sistemele de siguranță care vor deveni obligatorii în 2022: frânarea automată de urgență și menținerea benzii sunt pe listă
  • @Edikkk Avand in vedere ca nu cunosti domeniul de activitate in care functionez, natura profesiei sau profesionalismul de care dau sau nu dovada, afirmatia ca eu nu fac parte dintre "aia reali care angajeaza" este rautatcioasa si este nascuta, probabil, dintr-o anumita frustrare. Daca am 5 angajati se cheama ca sunt un pic bogat, mai putin bogat decat bogatii adevarati, sau sunt mai putin sarac/nu atat de sarac decat adevaratii saraci? @ Impartirea indivizilor in categorii dpdv a veniturilor (n.b. variabile pe o scara foarte mare), doar in bogati si saraci, nu este exhaustiva; in schimb incadrarea unei persoane in categoria prostilor capata consistenta in anumite momente.
    Noul Guvern vrea să introducă o taxă de primă înmatriculare pentru mașini: "Valoarea va fi calculată în funcție de emisii"
  • In curand, pentru a asigura autonomii cat mai mari, intreaga masina va incepe cu bateria si se va termina la capatul celalalt al acesteia. Intreaga masina (daca se va mai chema astfel) se va construi in jurul/deasupra bateriei. PS Posibil sa se cheme baterie (sau pile electrique pt cunoscatori) plimbatoare cu roti
    Volkswagen anunță un nou concept electric: ID Space Vizzion este un break cu autonomie de 590 de kilometri care va fi prezentat în 19 noiembrie
  • Mai e ceva, oamenii BOGATI ii angajeaza pe cei SARACI (evident ca doar pe aceia ce vor sa munceasca). Pe cale de consecinta fara BOGATI am fi cu totii angajati la stat sau prestatori independenti de servicii, dar daca te dezvolti, daca iti trebuie un angajat, in fata lui, tu vei fi cel BOGAT. Ha, ce ironie...."chestia" asta se cheama CAPITALISM si cred ca singurul loc din lume unde se aplica by the book este in state - n.b. cu cateva exceptii legate de "discriminarea pozitiva"
    Noul Guvern vrea să introducă o taxă de primă înmatriculare pentru mașini: "Valoarea va fi calculată în funcție de emisii"
  • Nu inteleg polemica de pe aici, mai ales cea DINTRE BOGATI SI SARACI. Diferentele din aceste 2 categorii ce definesc bunastarea (nu ma refer la cei ce au facut cate o "afacere" lucrand la stat in functii inalte) sunt datorate activitatii prestate si a calitatii acesteia. Pe undeva pe net aparuse o maxima ceva de genul "am invatat 10 ani sa pot rezolva o anumita problema in 30 minute; dar plata pentru serviciul prestat nu este pentru cele 30 minute ci si pentru cei 10 ani de studiu". In domeniul asigurarilor (pentru imobile de ex.) functioneaza cumva aceasta diferentiere, adica iti construiesti casa ca la carte, ai rata de asigurare mica, daca o faci din paie, aceasta rata creste foarte mult. Mu inteleg de ce toata lumea trebuie sa detina un autoturism de exemplu; nu toti dintre noi au un imobil in proprietate, nu suntem toti la fel. PS M-am certat cu cunostinta in varsta ( a se citi baba) care se plangea ca nu are bani sa traiasca in Bucuresti intr-un apartament in proprietate si am intrebat-o de ce nu-si vinde apartametul, se muta la Ciorogarla, de exemplu, si are bani si pentru altele. De ce intotdeauna trebuie "ajutati" cei saraci/amarati in domenii ce nu legatura cu solidaritatea sociala, cum este cel auto si blamati cei "bogati"? Nu foarte demult, aceste atitudini faceau parte din doctrina comunista " sa-i infieram cu mandrie patriotica pe chiaburi si pe burgheji" pentru ca ei au si "noi" nu. Din nefericire lipsa de cultura economica ii face pe multi sa nu aiba habar de ce presupune suma totala a cheltuielileor impuse de un autoturism, astfel incat sa sti ce buget iti trebuie ca sa dispui de el, sa sti daca ti-l poti permite nu doar dupa achizitia lui, ci si ulterior. Trebuie remarcat ca exista foarte multi cetateni ce-si cumpara branduri auto a caror intretinere este costisitoare, consumabilele unui BMW vechi dr scump la origine sunt infinit mai mari decat ale unui autoturism din alta clasa sau liga. In acest caz apare "carpeala", un far de Audi din 2002 de ex. este peste 200 E; daca le schimbi pe toate (inclusiv blocurile optice de pe spate) dublei valoarea masinii in maxim 2 ore.
    Noul Guvern vrea să introducă o taxă de primă înmatriculare pentru mașini: "Valoarea va fi calculată în funcție de emisii"
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău