• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

DLP

  • Membru din 01.11.2019
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 119 in total
  • Ca sa inchide subiectul: nu este important cat poate produce (producatorul) ci cat/cum/cand ajunge la consumator, evident si cat costa. Regula este valabila pentru orice domeniu de activitate ce presupune productie. Degeaba face cineva zaibar la Bailesti, daca la consumator (la mine) nu ajunge - n.b. asta daca face cineva.
    România are 400 de stații de încărcare pentru mașini electrice: doar 25% permit încărcarea rapidă a bateriei
  • To: @DLP Problema nu o reprezinta productia energiei electrice, ci transportul acesteia. Tot spre informarea ta: turbinele eoliene introduc in retea energie doar cand vrea/poate Transelectrica; mai mult de 1/2 din timp se invart degeaba. celebrul megaparc de la Cogealac are o problema chiar din acest motiv, este prea mare si poate produce perturbari in retea..... Transportul se face pe inalta tensiune pana in statiile de coborare pe medie tensiune, apoi pana la postul de transformare (de regula aport financiar al proprietarului) si de aici in celebra priza de incarcare.
    România are 400 de stații de încărcare pentru mașini electrice: doar 25% permit încărcarea rapidă a bateriei
  • @ACE-Craiova Cu destul de multe radacini oltenesti imi permit sa-ti transmit ca reteaua de distributie electrica din Romania este "sufocata", adica nu mai permite nici o alimentare (electrica) mai de "Doamne ajuta". Investitiile mari, ce au nevoie de Pi (putere electrica instalata) mare isi cauta teren in functie de aceasta disponibilitate; cei de la Cefin si-au facut statia lor de transformare pe A1 (km 23). Pe cale de consectinta nici statiile de carburanti de pe autostrazi nu prea au de unde sa fie alimentate (suplimentar) cu prize de 100/150kW. Hai Stiinta!
    România are 400 de stații de încărcare pentru mașini electrice: doar 25% permit încărcarea rapidă a bateriei
  • "Cu condiția să nu pipăi mai jos, în zonele inferioare, pentru că lucrurile devin indecente."...mai ales acum cand saloanele de epilat sunt inchise si a aparut blanitza....rusine AM! Am asteptat ceva sa o vad in showroom; problema era ca versiunea entry-level era diesel si era si scumputza (parca vreo 25k), mai puneai ceva si pretul crestea....benzinara de 1.6 si 225CP sarea binisor de 30k; breakul parea interesant (dpdv al gabaritului) dar nu aparuse la noi, doar in vest. Concluzia: o stiti si voi; nu o mai repet ca zice lumea ca's hater. Am remarcat un lucru; se sta foarte jos in aceasta masina, cam ca intr-un BMW si destul de confortabil. Despre versiunea aceasta cred ca a aparut doar asa de ECO; mult prea scumpa (PSA a avut in trecut versiuni Hybrid 4 ceva mai interesante) si fara un target foarte clar definit; probabil va ajunge ca Alfa Giulia la superoferta acum, interesanta, frumos desenata/executata dar fara potentiali clienti
    Playboy-ul mașinilor verzi
  • Imi bag si eu nasu' p'aci..... Pentru cei ce eram mai mari decat colegu dan_grc va rog sa va aduceti aminte de; 1. Noi nu ne vindem tara. 2. Iliescu apare, soarele rasare... 3. nu vrem bani, nu vrem valuta, vrem ca Roman (n.b. Petre) sa ne ... 4. credit doar cu buletinu...bodanda 22%, DAE 48% (dupa ce calculai totalul) Manipularea veche (inainte de '89) a functionat foarte bine si dupa '89, pretenu' John Iliescu a fost "binecuvantat" presedinte cu 85% dintre alegatori in 1990, si au fost multi la vot... Manipularea functioneaza si acum, vesnic e cineva de vina, fara sa ne uitam in curtea proprie vis-a-vis de gesturile personale - n.b. nici eu nu fac exceptie, evident (a se citi viteza maxima....pe drumuri). Am spus-o intr-un comentariu (de anul trecut) : este foarte simplu sa faci treaba daca vrei sa faci treaba, dar tentatia de a iesi din "saracie" e foarte mare, mai ales daca ai fost degeaba la scoala (sunt cateva exemplare si pe aici), dar esti suficient de "inteligent" sa-ti dai seama ca doar prin munca proprie (semicalificata) nu aungi "departe". Asemenea exemple sunt majoritare in conducere (a tarii, a oricarei origanizatii de stat sau locale); este suficent sa te fi uitat pe la TV zilele acestea (shefa de la DSP, un manager de spital, etc.). Nici prin UE nu stau lucrurile altfel, cu singura diferenta ca ei au fost condusi la un moment dat de persoane calificate, acum duc o lipsa acuta, iar baietzii destepti sunt deja la senectute, fara urma de inlocuitori (vezi si cazul industriei auto, unde toti shefii sunt in grupa de risc >65). Nu sunt de acord cu colegu' inexorabil; ok...colonii, dar nu au fost toti in postura asta, iar de unii s-a ales parfu (portughejii). Concluzie: sa tragem tare care pe unde ne pricepem si sa pregatim nishte cash ca s-a terminat luna si vin darile....
    Infrastructura rutieră a României în 2019: doar 44% din rețeaua de drumuri publice este asfaltată
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău