• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

DLP

  • Membru din 01.11.2019
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 119 in total
  • To: @DLP M-am trezit si eu ca proasta sa ma bag in seama/sa-mi dau cu parerea in categoria masinilor ce apartin firmelor serioase, mai cu seama dpdv estetic, acolo unde colegu' nostru (coleg de banca cu d'alde Rubens) este doct. Jos palaria. O seara buna!
    Toyota a prezentat noul Yaris Cross: modelul producătorului nipon are tracțiune integrală și sistem hibrid de propulsie
  • Ciudata combinatia dpdv estetic*, o combinatie de Yaris cu CH-R si ceva RAV4. Pasajele rotilor par/sunt nepotrivite chiar pentru 4WD si chiar pentru jante de 18. Acestea imi aduc aminte de Jeep Compass de pe vremuri (nu demult apuse). Daca stergi logo-ul de pe volan si amesteci poza de interior pe la o prezentare Ford Puma, nu cred ca remarci diferente. Dpdv "eco" cred ca solutia interesanta a fost (cel putin in UE) Chevrolet Volt / Opel Ampera, cu 4 motoare electrice + baterie+range extender (termic); forma exterioara nu foarte reusita. Personal nu am fost convins de Toyota, poate si prin prisma dealer-ului (din Nord) unde nu poti face drive test sambata, doar de luni pana vineri, intr-o zona si perioada cand nu conduci ci doar stai in masina (pana sa vina corona....)...la japii de la Honda (de alaturi) in schimb te plimbai singur, fara asistent - n.b. toate astea se intamplau inainte de alegerea facuta (CX30). *si aici nu vreau sa ma rezum la colegu' nostru confuz..."dar fata e cam ciudatica...in fata nu arata atat de bine... dar fata ciudata...fata nu prea arata bine", etc.
    Toyota a prezentat noul Yaris Cross: modelul producătorului nipon are tracțiune integrală și sistem hibrid de propulsie
  • Paranteza pentru fanii diesel Ieri am facut o tura Buc-CJ cu varianta CX3 (1,5/105CP- diesel) cam in acelasi regim cu cel mentionat anterior (n.b. nu are aceleasi performante) si consumul a fost de 6,4 (5 ore dus si 5 1/4, intors); socoteala in RON se apropie de 100 pe acest traseu (masina este oricum mai usoara si FWD).... Nu am mai facut trasee prin tara fara trafic cu masina asta (am avut ceva depuneri EGR de la mers prea mult in oras si am plecat sa o "curat") si uitasem cum merge; dinamica motorului m-a (re)impresionat placut, foarte elastic; nu stium cum este cel nou de 1,8/115CP
    Renaștere
  • @Aha - hartile erau/sunt incluse, navigatia functioneaza dar nu o folosesc. Utilizez Google Maps pentru a verifica traficul si eventuale alternative; chiar si amplasarea "lu' garcea" (preluata din Waze). PS Singura data cand am folosit-o (navigatia) a fost prin Serbia (tranzit) unde traficul de date te poate usura de un Logan intr-o singura zi (10E/1MB), mai exact 10,71; adica 1GB = 1 Logan Observatie: M-am uitat de curand pe configuratorul Mazda si am remarcat ca anumite accesorii (de ex presuri) sunt acum extra - n.b. am achizitionat-o in prima livrare dupa cele de drive-test.
    Renaștere
  • Pentru cei interesati; au introdus in oferta si o varianta de 2l si 150CP, mai ieftina si probabil mai usor de intretinut in timp.....
    Renaștere
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău