• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

DRAKo

  • Membru din 27.05.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 772 in total
  • Ce date mai vrei doar e cert, ti-o spune VJohann! O sa apara in curand adevarul despre Glock si Hamilton. O sa mai apara si adevarul despre cursa din Singapore cand mecanicul care alimenta masina Masutei a fost platit sa lase furtunul acolo. Si multe altele doar pe Carton Network!
    Alonso: "Plecarea la Ferrari nu este sigura"
  • As reduce inaltimea masinii, geamuri mai inguste
    Fii designerul actualului Audi Q7!
  • Propun ca motoarele Mercedes sa nu mai aiba voie sa fie dezvoltate vreo 15ani pentru ca inapoiatii cei de la Fiat (ferari) sa poata sa mai castige si ei ceva. Sigur ca Mercedes au copiat motorul Ferari (in scandalul de spionaj)! Cata "SPORTIVITATE" emana Stefanica ala de la Fiat!
    Dezvoltarea motoarelor ar putea fi permisa la iarna
  • Englezul ar zice: Beautiful, briliant! Francezul: Magnifique Romanul: Sa-mi bag picioarele!
    OFICIAL: Rolls-Royce Ghost, cel mai nou si ieftin Rolls
  • Domnilor, pe langa faptul ca acest concurs (F1 Champ) este adresat doar celor care stau toata ziua pe net, concurentii neavand sanse egale, el, concursul, contine cateva aberatii: 1) La echipa Ferrari exista 3 piloti (Raikkonen, Fisichella si Masa) in timp ce echipa Force India are doar unul singur. Da, puteti spune ca Suttil inca nu are anuntat un coleg. Ma intreb atunci de ce nu l-ati lasat si pe Schumacher la Ferrari daca pe Masa nu l-ati scos nici pana azi? 2) Citez din regulamentului concursului 3.5: “In cazul in care un user va avea in echipa un pilot/constructor/team manager/pilot de teste care se transfera dintr-o grupa valorica in alta” m-am tot uitat la sectiunea “Echipa mea” si nu gasesc nicaieri unde pot sa aleg un pilot de teste? 3) Motivul pentru care spun ca exista inegalitatea sanselor concurentilor este sistemul de pariere. De ce sa existe limita de puncte pe care sa poti paria? De ce sa nu se poata paria pe toate punctele? Filozofia oricarui parior este: Totul sau nimic! PS In ceea ce ma priveste, concursul F1 Champ, nu prezinta un mare interes in sensul ca nu doresc sa devin un dependent de internet, iar schimbarile echipelor le fac rar, insa mi-ar placea foarte mult sa vad schimbari mai dese in fruntea clasamentului general datorate si sistemului de pariere nu doar timpului petrecut in fata PC-ului.
    Fisichella, pilot de teste la Ferrari in 2010!
Pagina
12345...666768...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Aygo, Skoda Octavia
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota, Rols Royce, Ford, BMW, Mercedes, Peugeot, Honda, Skoda, Renault
  • MASINA LA CARE VISEZ SLR MCLaren
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău