• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Devorattor

  • Membru din 27.12.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 128 in total
  • AndreiRN, mersi pt link, nu citisem articolul cand a aparut. Dar daca e un test made in USA cu Hyundai pe locul 1, cu Mercedes spre mijlocul clasamentului si cu Volvo foarte aproape de coada....deja ai zis tot! Intreaba-te de ce in US piesele Saab au niste preturi exorbitante! Si asta cam de 1 an incoace. In felul asta au ajuns chiar si mare parte din pasionatii marcii sa-si vanda masinile. Daca vreun Hyundai o s-ajunga vreun monument de fiabilitate sau raport super bun calitate/pret, vom vedea peste 10 ani sau 1 000 000km...cel putin! pana atunci, masini cua devarat "zdravene" si milionare in kilometri: Mercedes W123 (renumitul cobra), VW Golf 2 1.6i, Volvo P1800 (s-ar putea sa razi, dar a facut aproape 5 000 000km), Volvo 440 si nu in ultimul rand, Saab 900 (prima generatie).
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • @SaabCuantic: "• Toata lumea este innebunita dupa viteza. Insa nu dupa viteza spre originalitate;". Foarte adevarata zicala, ar putea deveni un slogan al brandului! @900_s: Vezi tu, singura noastra problema a fanilor Saab este ca suntem cam putini. Dar suntem siguri pe noi si activi. Suntem precum armata lu' Stefan cel Mare "putini da' rai!". Tocmai pt ca nu suntem prea multi, parerea mea este ca va trebui sa tinem legatura. In caz ca te ajuta cu ceva, ID-ul meu de mess este: asigurator007 . @AndreiReNegat: Cu riscul de a-mi incalca promisiunea ca nu te mai bag in seama: din ce c*r ai scos tu acei 93% nemultumiti? Esti amabil sa ne arati un link ceva..? Din cate am aflat de pe canalul mass-media www.thelocal.se, administratorii falimentului Saab incep sa se lase in sfarsit convinsi ca tot o vanzare integrala a companiei este mai indicata. Sa vedem...Doamne ajuta!
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Sincer, m-a surprins cat de evoluata era tehnologia de fabricatie atunci. curios ce fabrica era si in ce tara...
    Iată cum se construiau maşinile în 1936
  • Foarte misto ideea! ...De unde reiese ca Volvo nu e pentru oricine...
    Animaţia care pregăteşte lansarea noului Volvo V40
  • @900_s, m-ai facut curios. Atat de diabolici sa fie reprezentatii Opel? Pai Opel nu era subsidiara GM, la fel ca si Saab? Aveau ei dreptul sa impuna conditii de marketing in corporatie sau nu am inteles eu ideea? Unde ai citit ca Saab avea interzis la publicitate in afara celor 3 tari scandinave, vreau si eu linkul. A nu se intelege ca nu te cred dar ai atacat un punct nevralgic si m-ai facut curios. Nu de alta, dar...daca e asa s-ar putea sa nu-mi cumpar Opel niciodata. :) @Alex. Ma bucur sa aud ca in London vezi pe strada mai multe Saab decat Chevrolet. Asta da o veste buna! Si cand ma gandesc ce bulangisti si zeflemitori la adresa Saab 93 au fost astia de la Top Gear ...probabil publicul de acolo nici nu se mai uita la ei. Daca nu ma insel, Anglia e a doua piata pt Saab. Asta, bineinteles, dupa Suedia. Si, daca nici de data asta nu ma insel, tot in Anglia se fac si o parte din piese. De ex, cureaua de la alternator pe care am comandat-o si mi-a venit acum vreo 2 sapt prin curier era made in UK. @SaabCuantic. Da man, asa se zvoneste! Io am auzit chiar ca muncitorii de la Saab aveau ratie zilnica de alcool. Norma minima: 1L de votca pe zi! care nu era de acord era concediat! Pai la ce friguri e la aia, e si normal sa mai traga la masea ca doar sunt si ei oameni, nu? Programul era lejer, gravidele ii invidiau si se jurau ca n-or sa mai faca niciodata copii. Conditiile de lucru erau excelente: fiecare hala de asambalare era dotata cu cate 2 mese de biliard, 5 pacanele, iar cei care doreau ore suplimentare aveau acces si la piscina cu jacuzzi! Care piscina era dotata in permanenta cu 10 blonde suedeze bune cu draci si "imbracate" in bikinei. Si toate astea NUMAI SI NUMAI PE BANII STATULUI! Alte zvonuri spun ca cel putin 30% din angajatie rau romani disponibilizati de la Aro Campulung...experienta lor in robotica era binevenita intr-o asemenea uzina emergenta. AndreiRN a fost unul dintre ei! Era mecanic sef de manivela. Ii placea asa de mult sa dea la manivela pe banii statului, incat pana si catelusa lui a fost botezata Biela... De ce nu mai lucreaza acolo? Gurile rele spun ca omu' s-a saturat sa fie luat in fiecare zi de fraier: mai mult el dadea la manivela, ceilalti se uitau la el si beau...uneori mai si radeau de el. AndreiRN, roman neaos, om dintr-o bucata si cu educatie sanatoasa era invatat sa munceasca, nu sa trandaveasca! Muncea 6-7 ore pe zi, iti dai seama?!? Prin urmare, anticipand falimentul iminent cauzat de betiile crunte si de orgiile pe care le tineau angajatii de la Saab, omu' nostru a bagat preaviz... Si-a bagat picioru' in Saab si a depus un CV la General Motors Detroit. GM l-a angajat pe loc...dar nu la Detroit. A fost trimis in China, la una din fabricile lor de acolo...mai exact in orasul Mao Coilung... Acest job a fost pt el un adevarat pas inainte in cariera. Acum nu mai da la maniela, acum este lipitor de chedere! Are onoarea sa lipeasca chedere pt renumitul model Chevrolet Aveo! Norma minima: 3000 de masini pe zi cu chederele lipite vizibil! Altfel spus, 14 ore pe zi de luni pana sambata! Ce vreti, omul a vrut sa munceasca...de mic copil i-a privit cu dispret pe bagabontii aia de suedezi invatati doar cu bere, votca, barfa, combinatii si munca putina. Un adevarat roman!... ;)
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Saab 900s
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Opel Vectra, Ford Escort (model 1998), Volvo S40, Smart Fortwo, Saab 900s
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 9-3 aero convertible (2008)
  • TOP MASINI 1. Saab 9-3 aero (turbo X)
    2. Volvo S60 (2011)
    3. Mercedes CLK
    4. Alfa Romeo 159
    5. Mazda 6
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău