• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Devorattor

  • Membru din 27.12.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 128 in total
  • @fagure, Solenza, in anii 2003 si 2004, cand a fost fabricata, costa, in versiunea de baza, cel putin 4200 euro! Iar la acei bani, biata dacie nu avea ABS, iar de airbagsau AC nici nu putea fi vorba. 1 airbag avea abia varianta de top, care depasea lejer 5000 de euroi! Singura Dacia care s-a incadrat in cei 3000 euro a fost Dacia 1310 berlina (ultimul exemplar: 2003). E posibil sa le iasa afacerea cu masina la 3000 de euro, dar deja ma gandesc cu groaza nu atat la dotari (in mod clar ca vor lipsi) cat mai ales la cat de fiabila si rezistenta la drum lung va fi acea tentativa de masina. Sincer, la banii astia, prefer de 1000 de ori un Mercedes "antic" din anii 90, ca sa nu mai zic de Saab 900s al meu...caruia imi vine sa-i fac icoana :))
    Renault confirmă un model de 3000 de euro
  • ...chiar si pt mine, pt care marca Volvo ocupa locul 2 in ordinea preferintelor. Intr-adevar, se intrevede un sistem revolutionar de iluminare si sunt convins ca nu ar fi singura noutate, numai ca publicul bogat nu este neaparat si foarte receptiv la nou, asa ca o asemenea masina ar fi o investitie destul de riscanta pt Volvo! Cei care isi cumpara BMW 760i, Audi A8 4.2tdi sau Mercedes S-Klasse si le cumpare din urmatoarele motive: lux, eleganta, dotari cat cuprinde, dorinta de a epata dar in acelasi timp si de a fi in rand cu ceilalti barosani din cercul lor. Iar incercul lor, nu va fi deloc usor sa te impui cu un Volvo... In orice caz, eu la doresc tot succesul din lume!
    Volvo a depus patentul pentru un model ce ar putea rivaliza cu S-Klasse
  • Mestere, eu zic sa nu-ti mai bati capul atat de mult cu acest AndreiRN. In locul lui, poate ii convingeai mult mai usor pe alti 10 forumisti. Da-i pace, nu toata lumea poate gandi la fel ca noi. Nici eu nu inteleg ce-i deranjeaza prea mult la marca asta, sunt zile cand conduci masina prin Bucuresti 3 ore in continuu si nu intalnesti macar un Saab pe strada, daca erau macar de 2 ori mai multe, poate era alta viata. .. Vezi tu, cica suntem membrii UE si ca niste europeni adevarati, trebuie sa fim toleranti: cu ciorile, cu homosexualii, cu travestitii, deci si cu acesti ciudati care afirma ca Saaburile sunt hidoase sau al naibii de stricacioase si nu pot avea noaptea somn din cauza lor.
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Ups.. cum lipsesc un pic de la calculator, cum apar vesti noi despre Saab. Numai ca pt mine treaba cu Volvo n-ar fi o veste tocmai buna! Haideti sa ne imaginam un scenariu foarte obisnuit: in cativa ani de zile ai reusit sa-ti construiesti o casa mare si frumoasa, la care ai muncit mult... Din pacate, ai avut proasta inspiratie sa-ti iei un credit ipotecar si sa garantezi cu acea casa. Platesti rate lunare ce platesti, dar peste 1 an si jumatate, sa zicem, incepi sa ai probleme, te apropii de fundul sacului. Banca, la fel ca orice companie creditoare care se respecta, te executa fara mila: iti scoate casa la licitatie... prietenii tai, rude, aprteneri de afaceri, etc nu te-au ajutat cu nimic, chiar daca privesc de pe margine cu parere de rau cum iti iau astia casa. Acum s epune intrebarea: cum ar fi mai bine sau cum ar fi mai tragic sa fie vanduta casa asta? Sa vina firma de recuperari debite si sa vanda garajul unuia, 2 camere altuia, mansarda unor tigani si tot asa... sau daca tot o executa amcar sa o vanda unei familii instarite si care chiar apreciaza si doreste sa cumpere acea frumoasa gospodarie? Cam asa stau lucrurile si cu Saab: chiar daca e vorba de Volvo, NU VREAU ca o companie cu valoare profesionala mult peste medie sa fie impartita, mutilata, ciopartita intre mai multi beneficiari, care, vorba cuiva de mai sus, sar ca hienele la hoit! Prefer sa o cumpere un miliardar asiatic, african sau arab ce-o fi, numai sa inteleaga si sa vrea sa duca mai departe filosofia marcii Saab! Sper sa fie doar un zvon...Astept cumparatorul turc...
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Sper sa n-o difuzeze si in Romania. Nu ca ar fi vreun mare concurent pt grupul VAG sau PSA, dar, sicner sa fiu, mai degraba prefer un banal VW Passat sau un Citroen C5 decat o masina fara pic de personalitate, fara rafinament, gandita doar pt profit si pe deasupra...hai sa fim seriosi, arata oribil, mai ales din fata..
    Reclama lui Cadillac ATS, cea mai mare audienţă din istoria televiziunii americane
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Saab 900s
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Opel Vectra, Ford Escort (model 1998), Volvo S40, Smart Fortwo, Saab 900s
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 9-3 aero convertible (2008)
  • TOP MASINI 1. Saab 9-3 aero (turbo X)
    2. Volvo S60 (2011)
    3. Mercedes CLK
    4. Alfa Romeo 159
    5. Mazda 6
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău