Tovarase , stai calm.Iti garantez ca sunt posesor de Dacia si am avut exact aceeasi reticenta ca tine la achizitionarea "unei dacii" (deci , despre Dacia vb in cunostiinta de cauza si nu imi dau cu parerea , spre deosebire de tine). Keep in mind , ca nu sunt fan Dacia , insa pentru Dacia fiecare sut in fund este un pas inainte , iar Logan si Sandero au fost si vor fi pasi inainte/suturi in fund , fie ca iti convine fie ca nu. In continuare prefer o masina noua , in detrimentul uneia SH din mai multe motive pe care nu are sens sa ti le enumar pentru ca oricum nu o sa le intelegi nici daca ti le desenez in culori , asa ca fugi in camera ta si pregateste-te de majorat. Cand o sa intelegi ce inseamna 300.000 de KM rulati (in orice tara) , mai vorbim. Sa te bucuri de BMW din 96 la care vizezi (sau al carui posesor probabil ca esti).
Sunt sigur ca mai mult de 95% din cei care au tipat ca o vor schimbata sunt soferi de BMW, Audi sau Merc din 1992 . ("Da frate , dar i-am pus jenti de 19' si un eleron si merge super bine prima 100 m"). Bajeti , cumparati voi fiare de 10 ani si 200.000 KM la bord de la nemti , si lasati-i pe nemti sa cumpere "janghina" asta de masina.
PS: spre deosebire de romani , vesticii au inteles ca e criza , si prefera sa cumpere masini mai ieftine , dar noi . Romanii mai au de invatat si de spalat pana acolo .
Masina are un raport pret/calitate decent (ca sa nu zic destul de bun) . La 10.000 euro (cat ajunge una echipata complet) nu te astepti la un exterior de Ferrari , interior de Bentley si performante de SLR 722 . Este facuta sa fie o masina decenta si relativ ieftina , ca pentru romani , insa romanilor le "pute" Dacia.
O zi buna in continuare.
Nu e o masina extraordinar de frumoasa , insa nici extraordinar de urata.
Ce ii lipseste :
- un maner pentru portbagaj (pe exterior) , ca sa am si eu de sa o apuc cand deschid portbagajul , nu sa bag mana sub usa.
-teava de esapament mai bine integrata caroserie (eventual ascunsa)
-antena radio mai discreta
-carligul de tractare mai discret (eventulal acoperit cu ceva)
FIA nu se ocupa doar de F1.
Alegerea este foarte inspirata. Are experienta in sporturile cu motor , si anii petrecuti la Ferrari il recomanda ca un bun manager. Mult succes.
PS: oricine cred ca s-ar descurca mai bine decat Max sau Bernie.
Ultimele comentarii
403 in total