Spune-ne ce ai schimba la modelul si ti-l desenam asa cum vrei!
  1. Spune-ne ce ai schimba la modelul pe care ti-l prezentam saptamanal
  2. Noi alegem cele mai intresante propuneri ale voastre
  3. Desenam masina asa cum o vreti voi
  4. Vezi masina desenta de tine pe automarket

FII DESIGNER: Tu ce ai schimba la Dacia Sandero?

In rubrica de astazi supunem operatiei estetice bilunare un nou model romanesc. Este vorba despre Dacia Sandero, subcompactul care devine tot mai indragit pe piata din Romania si din Europa.

La mai bine de trei luni de la debutul rubricii "Fii Designer", propunem astazi spiritului vostru critic un nou model romanesc. Astfel, dupa celebrul Logan a venit randul unui alt model Dacia sa fie restilizat cu ajutorul designerului Andrei Avarvarii. Este vorba de hatchback-ul Sandero, o prezenta atat de comuna pe strazile noastre.

Ca si in cazul lui Logan, s-au gasit numeroase voci care au criticat designul modelului romanesc, copie fidela dupa omologul sau din Brazilia, care poarta insa logo-ul Renault. Creat de Centrul Tehnologic Renault din Franta, de o echipa formata din ingineri romani si brazilieni, Sandero a debutat live in urma cu un an, in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Reactiile publicului au fost pozitive, drept pentru care productia a demarat foarte curand, in luna iunie. Treptat modelul a devenit aproape la fel de popular ca fratele sau mai mare pe piata din Romania si chiar pe Batranul Continent.

Testat la EuroNCAP in luna noiembrie a anului 2008, modelul romanesc a reusit sa obtina trei stele pentru protectia adultilor, patru stele pentru protectia copiilor si numai o stea pentru protectia pietonilor. Versiunea mai bine echipata a reusit insa sa scoata patru stele pentru protectia adultilor.

Automarket va propune astazi un facelift pentru modelul romanesc. Asteptam criticile voastre la adresa liniilor modelului produs la Mioveni, pentru a construi impreuna, cel putin pe hartie, un subcompact autohton mai atragator. Prelucrarea digitala pe care o vom publica miercurea viitoare va prelua cele mai pertinente sugestii si le va concretiza in linii de design.

  1. gabi la 26.10.2009 (12:47)
    masina e perfecta
    nu are rost sa schimbam nimic la ea!!!
    14 vote 16 vote
  2. Andrei la 26.10.2009 (12:50)
    1.Capacul de la busonul de benzina sa fie rotund.
    2.Manere usi similare celor de pe Renault Clio 2.
    3.Eliminata bagheta aceea de la fereastra usa spate.
    17 vote 3 vote
  3. Dpp la 26.10.2009 (12:59)
    Sandero
    Nu e o masina extraordinar de frumoasa , insa nici extraordinar de urata.
    Ce ii lipseste :
    - un maner pentru portbagaj (pe exterior) , ca sa am si eu de sa o apuc cand deschid portbagajul , nu sa bag mana sub usa.
    -teava de esapament mai bine integrata caroserie (eventual ascunsa)
    -antena radio mai discreta
    -carligul de tractare mai discret (eventulal acoperit cu ceva)
    16 vote 3 vote
  4. Conteaza pe Dacia! la 26.10.2009 (13:08)
    as vrea un badge cu tdi in spate, lasata un pic mai jos, faruri de golf 6 ca se potrivesc, un sistem audi performant ca sa pot asculta manele si sigla mare cu vw in fata. Multumesc.
    17 vote 24 vote
  5. yo la 26.10.2009 (13:15)
    totul
    trebuie schimbat totul:)
    18 vote 24 vote
  6. dmd la 26.10.2009 (13:23)
    Asa da
    Da baieti asta este un subiect pe care se poate discuta muult!
    4 vote 15 vote
  7. AdrianD la 26.10.2009 (13:28)
    :)))
    Ce as schimba .. hmmm .. i`as schimba pe aia care l`au conceput prima oara :))
    13 vote 17 vote
  8. stopulet la 26.10.2009 (13:50)
    masina fara spate
    spatele trebuie schimbat tot, parca a fost o masina berlina la care i sa taiat portbagajul
    10 vote 5 vote
  9. claudiuh la 26.10.2009 (13:51)
    jp
    Nu as schimba prea multe ... arata exact cum trebuie sa arate un Renault-Dacia din clasa ei. Dar de dragul exercitiului:

    -oglinzi mai mari, mai patrate
    -faruri spate alungite in sus, pana aproape de plafon sau extinse pe haion
    -faruri fata mai alungite, sa se termine in unchi ascutit in partea de sus
    10 vote 2 vote
  10. pesso la 26.10.2009 (13:57)
    New sandero
    -oglinzile mai alungite si mai mici
    -astuparea carligului de tractare spate
    -toba de esapament acoperita de un ornament nichelat
    -bara spate mai lasata,pentru a nu se mai vedea din orice unghi puntea spate
    -ornamente proiectoare(gen logan)

    In rest este super masina!
    11 vote 1 vote
  11. max la 26.10.2009 (14:07)
    TREBUIE SCHIMBATA FARURI IN FATA SI IN SPATE OGLINZI SA FIE MAI MARE DOAR ATAT . SPER SA FIE FRUMOASA MASINA DACIA SANDERO. LA REVEDERE...........
    6 vote 1 vote
  12. Horik la 26.10.2009 (14:26)
    Aha
    Sincer...as schimba masina
    12 vote 12 vote
  13. MF la 26.10.2009 (14:27)
    Sa fie asezata
    Masina este cat de cat reusita pentru un model Dacia. Ceea ce inteapa ochiul este faptul ca masina sta cocotata pe niste roti inguste. Cred ca daca ar fi lasata cu 4cm si ar avea un set de jante decent, cum ar fi cele de pe prototipul Duster, ar arata chiar bine pentru valoarea ei.
    15 vote 1 vote
  14. Geo la 26.10.2009 (14:33)
    Cam asa
    In primul rand faruri gen VW Golt, un pic mai coborata, jante mai mari (17 inchi) motoare mai mari ( da asta nu tine de aspect deci nu puteti modifica) , in general sa fie un fel de Sandero RS, RS de la ford nu de la Renault ;)
    6 vote 1 vote
  15. Geo la 26.10.2009 (14:33)
    Cam asa
    In primul rand faruri gen VW Golt, un pic mai coborata, jante mai mari (17 inchi) motoare mai mari ( da asta nu tine de aspect deci nu puteti modifica) , in general sa fie un fel de Sandero RS, RS de la ford nu de la Renault ;)
    4 vote 2 vote
  16. MF la 26.10.2009 (14:33)
    completare
    ca si o completare la commentul de mai sus, referitor la jante, nici cele de pe conceptul shift nu arata rau. Ambele modele de jante de pe shift si duster trebuie totusi ajustate putin, ele fiidn realizate pt o masina cu linii curbe pronuntate, pe cand Sandero mai are si cateva unghiuri "taioase"
    4 vote 0 vote
  17. steli_ la 26.10.2009 (14:52)
    .
    1. Linia laterala mediana neaparat schimbata - curba aceea cu vf in jos este f. urata.
    2. manere usi spate ascunse - gen alfa romeo
    3. faruri ceata dreptunghiulare, dupa forma prizei de aer din bara fata - gen peugeot 407, 307 facelift numai intoarsa dupa forma prizei de aer.
    4 vote 1 vote
  18. bogdan la 26.10.2009 (15:12)
    oglinzi
    Oglinzile de skoda superb iar farurile sa fie mai patratoase gen golf VI
    4 vote 2 vote
  19. Andrei Rusu la 26.10.2009 (15:15)
    Sandero
    as face sa dispara butonul pentru deschiderea portbagajului si antena as pune'o la spate ca la megane
    4 vote 0 vote
  20. adylyk la 26.10.2009 (15:23)
    Dacia SANDERO
    Mai intai as schimba:
    -Sigla sa fie cea de dinainte (scut) parca asa se numea dar il loc dde albastru ar fi fain griul de acuma
    -Bara din fata sa "zambeasca" gen Hyundai i30
    -Stopurile alt contur mai bine structurat....
    7 vote 0 vote
  21. floryn la 26.10.2009 (15:37)
    Sanderel
    Ce as schimba... :
    - farurile fatza... gen golf 6
    - farurile fatza. sa nu mai vina asa lungi pe aripile laterale ...mai scurte
    - in partea infer. (de jos) a farurilor fatza, sa vina niste lumini de zi ( leduri ca la Audi )
    - triplele spate ...sa nu mai vina pe vertical, ci pe orizontal sa vine peste usa portbagaj,... gen golf 6
    - a 3-a tripla spate,...mai lunga putin ...cu leduri k la skoda
    - jenti mai mari ( latime si diametru )
    - capota...mai coborata putin ...prea '' borcanata ''
    - antena scurta pe plafon spate ( golf )
    - semnalizatoare laterale la oglinzi daca se poate ..;)



    Mult succes Avarvarii si Automarket !!!
    3 vote 2 vote
  22. Marius_New la 26.10.2009 (15:40)
    Dragul nostru Sandel
    Uite cum ar trebui sa fie...

    -manere usi gen Clio 3, negre
    -antena radio integrata in plafonul spate si ff discreta (cum e moda acum)
    -garda la sol mai coborata la puntea spate (in fata e ok)
    -inlocuire sigla Dacia cu cea Renaul (cu rombul renault, pt ca arata si ea a marca de masina)
    -niste jenti cu 7 sau 10 spite, negre sau argintii (e mai ok asa)
    -stopurile spate sunt de cacao ....inlocuiti-le voi cu unele de la clio 2 bicorp...il prinde mai bine asa

    In rest....e ok....asta e Dacia...cu ea defilam inainte :P
    4 vote 2 vote
  23. tzenu_bmw la 26.10.2009 (16:18)
    cam asta ar fi.........
    -spoilerul fata.....grila de aer de sub nr matriculare sa fie conturata in aluminiu[gen Citroen].
    -in loc de faruri ceata niste leduri[gen noul Mercedes E-classe].
    -oglinzile laterale sa fie vopsite in alunimiu sau crom[gen Audi]
    -stopurile spate sa fie in forma de Bmw seria 3.
    -o singura toba esapament in partea stanga cromata..........
    3 vote 1 vote
  24. Andrei la 26.10.2009 (16:58)
    Haideti baieti veniti careva sa schimbam stopurile spate!!! Eu sincer alea le-as schimba dar nu am idei!
    1 vote 0 vote
  25. Lilu la 26.10.2009 (17:14)
    schimbati astea:
    capota , deasupra farurilor sa nu mai aiba acel model,
    fara acel model de pe capota , in dreptul stergatoarelor
    sa fie despartit stalpul dintre geamurile laterale
    antena mai mica
    oglinda de bmw , sau orice altceva mai stilat
    faruri fara partea de sus , fara semanlizarea deasupra , ci integrata in far; cu fundalul negru si proiectoare
    stopuri cu leduri , restilizate
    garda la sol mai joasa
    evacuare dubla
    4 vote 0 vote
  26. lilu la 26.10.2009 (17:14)
    stopuri
    stopuri lungi ca la noua honda accord break
    5 vote 0 vote
  27. benzinaru' la 26.10.2009 (17:32)
    tot..........................si cred ca ash mai schimba si "TOT".............e muci masina.....................e jale.....................e renault
    6 vote 4 vote
  28. veri4545 la 26.10.2009 (17:34)
    transformare
    jenti mai late si stopuri mai lungi si pe usa de la portbagaj
    3 vote 0 vote
  29. decy13green la 26.10.2009 (17:45)
    Sandelu
    Trebuie schimbata grila radiatorului ! Liniile sunt aiurea ! Unghiurile sunt prost proiectate , Sandelu parca plange! Are fata unui roman sarac , caruia criza economica i-a pus capac! Face-ti Sandero sa zambeasca si va avea mult mai mult succes la public! Loganul , care este sub Sandero ca nivel tehnic , se vinde mai bine fiindca... zambeste ! Romanul de rand , care este ... adora un zambet ''a la Iliescu" ... chiar si la masina personala!
    6 vote 0 vote
  30. x la 26.10.2009 (17:54)
    sandel
    nu o mai criticati,lasata mai jos si roti putin mai late si un pic umblat la spate.....fratiori mei .........aceasta masina a fost conceputa si creata pt romanica,si alte tari din lumea a treia ca si noi...........ce vreti mai mult............sunt fan bmw ...........dar iubesc si dacia............cu asta am crescut pe ea am invatat sa conduc si acuma conduc un bmw
    5 vote 5 vote
  31. dany la 26.10.2009 (18:11)
    hhhhhhhhhhh
    urâtă maşină
    7 vote 4 vote
  32. aditza la 26.10.2009 (18:49)
    chederele!!!
    in primu rand as schimba chederele de la geamuri si de la sandero si de la logan, ca intra frunze si praf acolo si cand deschizi geamul, intra tot prafu inauntru, in rest au zis cei de mai sus ce vor sa schimbe

    Ps:daca vreti garda la sol coborata tineti mereu 3 saci de ciment in portbagaj si atunci o sa fie coborata....
    9 vote 0 vote
  33. Bobby la 26.10.2009 (19:03)
    TOT
    As schimba sigla si as pune-o pe cea de la trabant merita si as vinde-o numai prin credite neachitate
    5 vote 3 vote
  34. Bobby la 26.10.2009 (19:06)
    Ba
    Astea asa ridica siteul prin vizitatori unici!!!!! Daca masini nexam macar pub pe site sa dea macar este criza nu?
    2 vote 1 vote
  35. deciu la 26.10.2009 (19:41)
    INTERIORUL
    as schimba toporul din care a fost croit/cioplit bordul si consola centrala.
    5 vote 2 vote
  36. ferdinand catalin la 26.10.2009 (19:58)
    sandero
    cumpar in noiembrie un sandero stepway si mi-as fi dorit manerele la usi negre nu argintii un maner la portbagaj ca nu prea ai de ce sa apuci in spate..tetierele pe spate toate tip virgula ,in dotarea masinii niste aparatoare de noroi de plastic sau cum or fi deoarece cam arunca in spate noroi,iar roata de rezerva sa fie acoperita cu un scut ceva mai mult pentru murdaria care se strange pe ea,in rest nu prea sunt multumit ca la pretul asta [9690e]nu am oglinzi electrice din fabrica.mai multe accesorii poate o trapa electrica sau manuala sa o putem cumpara de undeva..
    0 vote 4 vote
  37. ferdinand catalin la 26.10.2009 (20:18)
    sandero steway
    este ok masina in rest o motorizare 1.6/16 valve ar fi perfecta,recunosc sunt fan dacia
    4 vote 5 vote
  38. xabee la 26.10.2009 (20:29)
    sandero
    suntem in 2009 si masinile deja arata ca conceptele din anii anterioare
    sa fie ca un coupe
    cu insertii cromate
    mai extravagant
    mai sportiv cu culoare albastru deschis
    sa fie o masina cu personalitate
    2 vote 1 vote
  39. rip_ler la 26.10.2009 (21:07)
    sandero
    E o masina cu un design aiurea ! au facut cateva unghiuri necontrolate la stopuri.....la tot spatele. As taia stopurile pe llinia geamurilor, spatele mai aplecat, ca e prea din topor taiata. Un eleron gen ford focus, ceva , mai impunator oricum. si in fatza un Clio RS d la faruri in jos sau macar o combinatie d culori la bara. pacat ca nu pot sa trimit si un desen :( . Poate organizati un concurs d design :D ;).
    3 vote 1 vote
  40. sorin_nsk la 26.10.2009 (21:17)
    sandero
    numele in OLCIT 2009
    5 vote 1 vote
  41. marius la 26.10.2009 (21:22)
    sandero
    eu zic sa nu schimbati nimic la ea, schimbati-o cu totul !!!!!!!!!!!!!
    7 vote 2 vote
  42. Mrs la 26.10.2009 (21:39)
    La interior plansa de bord schimbata, sa nu te mai incomodeze schimbatorul de viteze cand vrei sa umbli la ventilatie, si comanda de recirculare sa fie si ea controlata electric ca totusi nu mai este dacia 1310, si n-ar strica daca butoanele de geamuri sa fie si ele puse pe portiere
    4 vote 1 vote
  43. Vlad la 26.10.2009 (21:39)
    Nu schima-ti nimic!
    nu as schimba nimic, as arunca-o direct!
    6 vote 2 vote
  44. steff la 26.10.2009 (21:48)
    din fata arata binisor, insa spatele parca e e de la alta masina.
    mai bine faceau un sedan din ea.
    0 vote 2 vote
  45. vasile la 26.10.2009 (21:58)
    sandero
    pai prima data schimbate gentile cu cele de aliajde15'',grila dintre proiectoare astupata complet,de pus spalatoare pentru faruri,antena radio montata in spate pe plafon si nu ca un bat, ci ca o aripioara de delfin,oglinzile electrice ,si geamuri toate elecrice,oglinda antiorbire din interior,cotiera,scaunele incalzite si reglabile multiplu,buton interior pentru deschidere portbagaj,schimdat busonul cu o forma rotunda cu inchidere automata,montat 4 aiberguri,volan reglabil ,comenzi pe volan,clima,geamurile spate dintr-o bucata,radio+cdMP3..................
    1 vote 2 vote
  46. Mihai la 26.10.2009 (22:53)
    caroserie
    ce ar trebui schibat la toata gama dacia portierele la nivel de imbinare., sunt prea mari se prelungesc pana la pavilion la alte masini sunt ceva mai mici si pavilionul este peste portiere apoi la menere ar fi fost mai bine cu manere care le tragi nu gen clapeta dar sa zicem ca e cat de cat ok, iar un lucru ce urasc f mult la sandero si la logan faptul ca nu are ppraguri si caroseria se vede f urat ar trebui puse praguri de plastic negre, apoi grila din fata ar sta mai bine daca ar fi toata cromata. stopurile le-as face mai mici si prelungite pana pe portiera din spate ca la bmw seria 3 combi.
    1 vote 1 vote
  47. sdka la 26.10.2009 (23:52)
    As schimba ...
    In primul rand farurile de pe fatza ar trebui sa fie terminate pana la capat adik ascutzite nu oprit dintro data parca lea taiat cineva..stopurile de pe spate mai alungite ceva mai sus ,in loc de becuri normale ar merge niste leduri ar arata mai ok masina ,putzin mai jos garda masinii ,spatele putin nai format poate modelul ford focus va spune ceva ,bagheta de la geamul din spate nu are ce cauta akolo (este prea aiurea) ,antena mege pusa in spatele masini nu in fata , jante cu 1 inch mai mari si oglinzile ceva mai alungite sau mai mari
    2 vote 0 vote
  48. sdka la 27.10.2009 (00:00)
    Interior
    daca tot copiati modelele renault copiatile si pe interior!
    este prea inghesuita masina in fatza dreapta nu ai loc sa stai lejer stai inghesuit agitat incordat bordul prea simplu pare "made in china" gen fake ,daca pueti un casetofon punetil integrat in bord si sa fie cu niste utilitati in el (mp3/diferite reglaje) ar arata mai a masina! daca tot incercati sa schimbati dacia de ce a fost inainte schibatio nu faceti aceiashi treaba de mantuiala .

    Daca tot vreti sa faceti o treaba adaugati 20 cm masini si veti avea mai mult pentru interior si chiar pentru exterior !


    Sper sa va prina bine opinia noastra a tuturor ?


    P.S. Angajati designeri tineri pentru interior exterior vetzi avea de castigat daca mai tineti tot batraneii aceia o sa ajungem la aceiashi dacie clasica 1310 ;)
    5 vote 1 vote
  49. llove_addicted la 27.10.2009 (00:07)
    adevaru"
    toata masina inclusiv firma
    6 vote 3 vote
  50. radu la 27.10.2009 (09:29)
    sandero !?
    as schimba pretul ca nu corespunde cu masina .pretul ar fi cu 3 000 E mai mic !
    9 vote 0 vote
  51. cristiornea la 27.10.2009 (09:39)
    Schimare
    Alt motor, alta caroserie :D
    4 vote 0 vote
  52. coco la 27.10.2009 (10:42)
    mai incercati
    Mai lasata de spate,schimbate stopurile,farurile,masca din fata,oglinzile,manerele de la usi.Parca e si cam cocosata.At trebuii sa fie ca un golf VI sau Polo moselul nou.Oricum sincer acuma,cine vi le deseneaza?Sau nu trebuie sa depasiti Renault-ul.
    2 vote 0 vote
  53. Dpp la 27.10.2009 (10:46)
    mda :|
    Sunt sigur ca mai mult de 95% din cei care au tipat ca o vor schimbata sunt soferi de BMW, Audi sau Merc din 1992 . ("Da frate , dar i-am pus jenti de 19' si un eleron si merge super bine prima 100 m"). Bajeti , cumparati voi fiare de 10 ani si 200.000 KM la bord de la nemti , si lasati-i pe nemti sa cumpere "janghina" asta de masina.
    PS: spre deosebire de romani , vesticii au inteles ca e criza , si prefera sa cumpere masini mai ieftine , dar noi . Romanii mai au de invatat si de spalat pana acolo .
    Masina are un raport pret/calitate decent (ca sa nu zic destul de bun) . La 10.000 euro (cat ajunge una echipata complet) nu te astepti la un exterior de Ferrari , interior de Bentley si performante de SLR 722 . Este facuta sa fie o masina decenta si relativ ieftina , ca pentru romani , insa romanilor le "pute" Dacia.
    O zi buna in continuare.
    3 vote 4 vote
  54. coco la 27.10.2009 (11:00)
    Totusi nu trebuie sa intrecem Renault-ul,nu?
    Zicea cineva ca e tare ce ati facut si cand se lanseaza ,chiar daca e mai scumpa.Nu cred ca ar trebuii mai scumpa pt nista faruri si stopuri schimbate(sau sunt aurite?).Sincer ,spatele asta de Megane merge ,chiar daca e copiat,dar fata........nu prea cred ca se potriveste la Logan.Nu ii sta bine ''agresiva''pentru forma pe care o are.Cred ca ar trebuii faruri mai late.Interiorul si ala tr.schimbat.Oricum ce incercati voi aici nu o sa influenteze cu nimic pe cei de la Dacia.Sfatul meu este sa creeze o alta masina cu totul schimbata si sa inceteze cu facelit-urile astea.(dar pt toate astea trebuie sa schimbe designerii de la Dacia)
    3 vote 1 vote
  55. smen la 27.10.2009 (11:48)
    nu prea
    cred k as schimba putin lampile de semnalizare de pe spate
    1 vote 1 vote
  56. mircea la 27.10.2009 (12:08)
    fan dacia
    Am vazut la cineva ca e fan dacia ... nu inteleg cum cineva poate sa fie fan dacia , e imposibil acest lucru chiar nu ai de unde alege alte masini cu istorie si traditie . Dacia e doar o gluma care ne-au facut-o francezii sa zica "Na ba aveti si voi o marca de masina in Romania "
    4 vote 2 vote
  57. PP la 27.10.2009 (13:45)
    modificari SANDERO
    -putin mai desumflata
    1 vote 1 vote
  58. marius la 27.10.2009 (16:38)
    sandero
    dpp...iti doresc sa te bucuri de loganul sau sandero pe care-l conduci...(poate nici ala nu il ai) atat stii tu despre masini, dar vad ca esti maestru la dat cu parerea. Mai ai de crescut putin prietene. Prefer o masina cu 300.000 km la bord rulati in Germania. decat sandero nou, dar tu nu stii despre ce vorbesc. O zi buna de la DACIA iti doresc
    4 vote 2 vote
  59. marius la 27.10.2009 (16:43)
    sandero pt dpp
    apropo de nemti, ei cumpara un logan din 2 salarii, de aia se inghesuie nu de alta. O sa vezi la nemti peste 1 an, loganuri si sandero de max 2 ani cu preturi de 1000 euro, pt ca atat fac la SH.
    Ei isi permit sa le schimbe odata pe an, pt ca sunt ieftine, dar la salariile noastre sandero e jaf la drumul mare. Nu merita nici jumate din pretul lor. Daca ar fi si la noi 2000 euro masina asta noua ar fi aceasi situatie ca la nemti. Dar la 10000 euro e hotie.
    Si nu mai ridicati in slavi marca dacia ca e un gunoi de masina.
    4 vote 1 vote
  60. wax la 27.10.2009 (16:52)
    ceva...
    Grila frontala intre faruri as face-o stil subaru impreza si stopurile spate le-as prelungi in usa de la portbagaj.
    0 vote 1 vote
  61. aiv la 27.10.2009 (16:56)
    jenant
    este jenant la o masina noua de 10000 euro sa scoti apa cu galeata din portbagaj la prima ploaie mai abundenta. Rusineeeeeeeeeeeeeeeee DACIA . Schimbati fratior marca ca astia isi bat joc de noi. Mai au si tupeu sa zica " ce ati schimba la sandero", n-as schimba nimic, i-as da foc.
    6 vote 0 vote
  62. Lorinczi Ion la 27.10.2009 (17:20)
    1 faruri de NEW POLO
    1 vote 1 vote
  63. bozzo26 la 27.10.2009 (17:25)
    mercic Domnule Mircea Mester :D:D pentru Sandero

    Sa incepem cu redesenarea lui Sandero
    -Garda la sol sa fie mai mica, neaparat.
    -Gura de aer din bara sa fie pusa invers, proiectoarele sa iasa fie dreptunghiulare incastrate in gura aceea.
    -Oglinzile sa aiba o forma mai aerodinamica mai rotunjoara, caci astea sunt de camion.
    -Manerele usilor restilizate intr-o forma mai finutza.
    -Pe haion un eleron sport mai mare ,care sa completeze lipsa de creier a celui care a desenat stalpii spate.
    - Stopurile cu LED(eventual)
    -Evacuarea cu cap cromat forma ovala
    -Si aripile sa fie putin mai evazate.

    cam atat...astept sa vad ce o iesi:X:X:X
    1 vote 1 vote
  64. Ion Lorinczi la 27.10.2009 (17:26)
    ati innebunit!
    4 vote 0 vote
  65. Dpp la 27.10.2009 (17:56)
    @marius
    Tovarase , stai calm.Iti garantez ca sunt posesor de Dacia si am avut exact aceeasi reticenta ca tine la achizitionarea "unei dacii" (deci , despre Dacia vb in cunostiinta de cauza si nu imi dau cu parerea , spre deosebire de tine). Keep in mind , ca nu sunt fan Dacia , insa pentru Dacia fiecare sut in fund este un pas inainte , iar Logan si Sandero au fost si vor fi pasi inainte/suturi in fund , fie ca iti convine fie ca nu. In continuare prefer o masina noua , in detrimentul uneia SH din mai multe motive pe care nu are sens sa ti le enumar pentru ca oricum nu o sa le intelegi nici daca ti le desenez in culori , asa ca fugi in camera ta si pregateste-te de majorat. Cand o sa intelegi ce inseamna 300.000 de KM rulati (in orice tara) , mai vorbim. Sa te bucuri de BMW din 96 la care vizezi (sau al carui posesor probabil ca esti).
    3 vote 5 vote
  66. Dpp la 27.10.2009 (18:02)
    si tot pt marius
    apropo de nemti/vestici : din cele 2 salarii pe care le dau pe o Dacie , primesc o masina cu care isi fac treaba , nu o masina de etalat in cluburi ("uite frate ce merc am!") si nici una de dat liniute la semafor. Asta nu am inteles noi , romanii.
    5 vote 3 vote
  67. marius la 27.10.2009 (20:53)
    @dpp
    dpp unt 100% convins ca inainte de logan ai avut dacia 1300 si atat ai condus in viata ta.
    2 vote 1 vote
  68. levi la 27.10.2009 (20:58)
    logan
    Fugiti cat vedeti cu ochii de DACIA. Am cumparat un logan nou, dupa 6000 km a crapat motorul. Nu vreau sa va zic ce era sub capota. Bine , a fost schimbat pe garantie. Am luat masina cu 8000 euro si am vandut-o dupa 1 an cu 5000 euro, avea 15ooo km cu motorul nou. Sa nu mai aud de DACIA. REBUT, MASINI PT FRAIERI, LASA CA MERGE LA ROMANI .............
    4 vote 0 vote
  69. Milimetru la 27.10.2009 (21:13)
    As schimba:
    Spatele - parca e fundu unui caine cu coada intre picioare dupa ce i-a dat cineva un sut. La ce faruri mari are in fata trebuia si stopurile sa fie mai mari. Stalpii spate sunt oribili ca design. Consola spate mai lunga. Masina vazuta din profil e disproportionata din cauza asta.

    Interiorul - prea simplu si nu e practic deloc. Ar fi trebuit sa fi avut mai multe compartimente de depozitare. Si bordul la fel... decat sa faca niste butoane mari ca sa umple spatiul ca nu aveau cu ce altceva, mai bine faceau niste sertarase...ceva.
    Scaunele sa fi fost ceva mai definite ca forma si mai subtiri, nu asa de parca sunt umflate cu pompa

    Amin.
    1 vote 0 vote
  70. VAndrei la 27.10.2009 (23:16)
    design
    1. Stopurile pe spate de jos pana sus si farurile putin mai alungite spre oglnzi ca la noul ford focus
    2. oglinzi integrate in caroserie ca la penultimul model de opel vectra
    3. roti mai mari daca tot are ampatamentul ala
    4. o grila mai deasa
    5. o noua stema :))
    6. putin mai turtita caroseria, si mai lata
    0 vote 1 vote
  71. LR la 27.10.2009 (23:46)
    Sandero
    Nervura aia de pe latrerale, ce se intinde pe usi, arata ca burta unei vaci umflate. Scoateti-o!
    La interior - cateva schimbari ce tin de ergonomie.
    In banii astia, mai multe nu prea poti schimba.
    1 vote 1 vote
  72. Dpp la 28.10.2009 (10:38)
    @marius
    Ai uitat de Dacia 1100. Intradevar , ai avut un raspuns demn de fanii lui guta. Deja discutia nu mai are sens , din varii motive:
    1. OFFTOPIC
    2. esti incapabil sa intelegi/accepti realitatea/argumente.

    Iti doresc mult succes in viitorul tau BMW E30 "tunat la maxim" din care rasuna guta si acm.Acum fugi la lectii , ca e cazul si ma refer in special la cele de "Logica si Argumentare".

    PS: ca fapt divers , am condus mai multe masini decat ai tu clase.
    4 vote 1 vote
  73. DaSilva la 28.10.2009 (10:53)
    Sandero face-lift
    Sandero
    Cred ca Sandero este un model destul de reusit. Ceea ce supara putin vizual este fata cam prea inalta la nivelul mastii si farurilor, ceea ce o face sa para foarte masiva, mai ales privita de l anivelul caroseriei. Este foarte placuta si originala "umflatura" aceea de pe usi.

    Lateral:
    - As renunta la bandourile negre din partea inferioara a portierelor
    - Rotile merita un design ceva mai dinamic si neaparat sa fie mai mari, eventual de 17 inci
    - La cat de fluid e bosajul de pe usi, ar fi bine ca retrovizoarele sa se armonizeze cumva cu el, asa ca le-as face ceva mai organice ca forma

    Fata:
    - As cobori putin masca radiatorului, poate cu o bagheta inferioara ceva mai masiva
    - Spoilerul ar trebui redesenat in ideea ca partea inferioara care cuprinde proiectoarele si gura mare de aerisire sa nu mai fie incadrate de acel profil embosat care nu se leaga cu nimic. As incastra proiectoarele in forme ceva mai rectangulare care sa se continue in sus pe spoiler, spre faruri, cu un profil in forma de bumerang, oarecum similar noului C3, sau, si mai elegant, ca la noul Astra, dar pozitionat invers
    - Pentru o nota moderna as face proiectoarele led, curbate pe forma noului profil
    - Farurile de la Stepway, fumurii, ar fi foarte potrivite

    Spate:
    - Spoilerul trebuie sa scape de acel bosaj regasit si pe cel din fata
    - Carligul de relorcare trebuie ascuns, ca la Logan face-lift
    - As transforma sigla de mari dimensiuni in maner pentru hayon, partea centrala a siglei, goala, putand fi butonul de deschidere, care este acum pozitionat sub sigla
    - Un eleron ceva mai sportiv, care sa continue fluid linia curbata a plafonului ar fi potrivit
    - Linia ceva mai agresiva ar putea fi subliniata de o iesire personalizata a esapamentului

    Cam atat. Mult succes!
    0 vote 1 vote
  74. ciprianhancu la 28.10.2009 (12:14)
    sandero
    trebuie scos tot plasticul din bord
    0 vote 0 vote
  75. marius la 28.10.2009 (18:14)
    sandeo pt dpp
    Dpp eu stiu o vorba nu te pune cu prostu ca are mintea odihnita, asa ca nu voi mai continua sa te lamuresc pe tine care esti fan sandero.
    - guta si acm ascultitu cu familia ta
    - lectii e cazul tau sa mai iei, corigentule
    Nu am Bmw , am un AUDI A4 2006, cu aceasi bani cat costa si sandero tau si la intretinere e cu mult sub Dacia ca si preturi, asta asa pt cultura ta generala.
    O zi buna iti doresc si nu te mai chinui sa scrii ca nu o sa-ti mai raspund la idioteniile care le scrii
    PS nu cred ca ai condus mai multe masini ca mine....mai ai multe de invatat
    1 vote 0 vote
  76. orochi la 28.10.2009 (19:23)
    sandero concept
    faruri negre gen sandero stepway, niste jenti de 16'' ori 17'', evacuare cromata si integrata in bara din spate(cum are mazda 6, aceeasi forma triunghiulara adica-de preferat) faruri de ceata gen audi a4 modelul nou, o antena radio mai discreta, carligul de tractare din spate daca s-ar putea mai bine ascuns, portiere stil lama(vazute de exemplu la opel insignia), un maner la portbagaj ascuns in sigla de preferat, dar cel mai radical design ar trebui facut in interior incepand cu bordul-sa contina materiale d.p.d.v calitativ mai bune(fara atat de mult plastic)-un exemplu potrivit ar fi interiorul lui citroen ds sau chiar noul c3(pt inspiratie nu copiat efectiv). la stopurile din spate tehnologie LED, semnalizatoare integrate in carcasele oglinzilor. dar bineinteles toate aceste modificari costa fiecare iar daca ar fi puse pe o eventuala varianta finala probabil i-ar creste si pretul.
    0 vote 1 vote
  77. ionut..... la 28.10.2009 (19:54)
    design sandero
    Un lucru ce ar putea fi schimbat fara a necesita modificari majore dar totodata sa dea o nota de personalitate masinii ar fi acela de a modifica farurile si stopurile tinand cont de liniile masiniiastfel incat:
    Partea de sus a farurilor sa fie taiata din prima linie a grilajului,sa continue pana la a semnalizare pe care sa o inconjoare terminandu-se esact cum este partea de sus a farului(asemanator cu BMW e46)doar ca sa fie in partea de sus.
    Capota ar trebi si ea modificata astfel ca nu o sa mai fie nevoie de dungile ce se afla deasupra farurilor.
    Stopurile din spate pot suferi aceeasi modificare(tot in partea de sus),mai exact deasupra stopurilor din spate.
    Iar daca tot reusim sa dam un aer putin mai agresiv sunt de acord cu teava de esapament putin mai groasa si "mai bine integrata in caroserie".
    0 vote 2 vote
  78. cata la 28.10.2009 (20:15)
    sandel
    vai mama ei[lui] nici nu ma obosesc sa comentez....
    4 vote 0 vote
  79. catalinpaul la 28.10.2009 (20:39)
    dacia sandero
    i-as schimba farurile,i=as pune lentile de proiectie ,bara fata-spate mult mai sport ,ias pune jante aliaj de '20 sub forma de spirala ,proiectoare de ceata mai agresive ,a 3a lampa de stop pe leduri,stopuri spate transparente cu led-uri ,grila radiator complet cromate ,antena radio in partea posterioara a plafonului si oglinzi mai sport
    3 vote 0 vote
  80. znd la 29.10.2009 (10:30)
    PORTIERE
    eu vad o schimbare mai mult decat necesara in inaltimea portierei... aria geamurior laterale evident micsorata, si inaltata partea metalica din portiera... si in spate, eliminata bagheta care mai face un "hublou"...
    0 vote 0 vote
  81. gagauza la 29.10.2009 (18:24)
    garda
    garda la sol mai joasa,si maner la usa de la portbagaj.In rest merge
    1 vote 2 vote
  82. decius la 30.10.2009 (21:25)
    e buna
    daca una, care cu 10 ani in urma umbla cu mertane cu arabi si grecotei , acum si-a cumparat un sandero, e clar ca e foarte buna masina
    0 vote 1 vote
  83. Criticul la 31.10.2009 (14:44)
    Hai sa o facem mai buna
    Partea din Fata/Profil:

    Schimbam farurile cu ceva gen Hyundai Santa Fe modelul 2007 sau schimbam capota sa acopere partea de sus a farurilor.
    Spoilerul modificam in zona farurilor de ceata si punem de forma dreptunghiulara.
    Grila din fata ramane.
    Sigla Dacia sa o schimbam si sa punem cea veche de la prima Dacie Logan
    Jentile le marim putin pana la 16".
    Schimbam oglinzile retrovizoare cu ceva mai mici si dreptunghiulare.
    Antena e prea lunga si prea ridicata, punem ceva mai scurta si mai inclinata sau o mutam intr-un loc mai discret, are aspect de insecta cu antena "sculata".
    Garda la sol ramane pentru drumurile noastre e ok.

    Comentariu asupra motorizarii:

    Motorul 1.6 de 16 valve mi se pare perfect la 112 cai pentru ea, totul mai mic sau diesel e stupid
    si fara sens, la cele 1025 kg n-are rost motor minuscul sau diesel. Iar 1.6 benzina e numai bun sa-i dea viata acestei bestii.

    Partea din Spate:

    In primul rand, farurile schimbate cu ceva liniar sau patrulater, in nici un caz, forma aia de trapez indoit.
    Schimbam forma spatelui in ceva drept si putin inclinat gen Ford Focus si prelungim un pic, pare prea ingrmadit si scurt.
    Nu vad necesitatea unui maner sau ceva dispozitiv de prindere pentru a deschide portbagajul nue singura care e asa, folosind cheia cu care deschidam usa putem sa o si ridicam, sunt destule exemple VW Passat, Golf, Ford Mondeo, etc. n-avem nevoie de maner de geamantan sau ceva penibil.
    Carligul din spate il acoperim e vizibil si strica aspectul.
    Sigla din nou o schimbam cu cea de la primul Logan.
    Si pe cat posibil putem inlatura inscriptia "By Renault" sunt marci partenere respectiv mama de mai mare calibru si nu-si pun "by"-urile exemplu Audi si VW, nu vedem la Audi scris by VW sau masinile cu componente de la alte marci Opel Omega "engine by BMW" ceva penibil din nou, lipsa de patriosm.
    Toba de evacuare putem pune una cu diamentru mai mare sau punem pe ambele parti aspect mai sportiv/puternic.

    Acestea sunt din punctul meu de vedere modificarile necesare!
    0 vote 0 vote
  84. xxx666 la 31.10.2009 (15:52)
    pffffffffffffff
    Eu nu stiu ce as putea modifica la o asemenea caricatura de masina. Eventual sa-i pun niste clowni inauntru .
    2 vote 0 vote
  85. spencerul la 01.11.2009 (14:50)
    Platforma
    Schimbata platforma (vezi peugeot 307/308, kia ceed, etc) plus detaliile.
    0 vote 0 vote
  86. dorin la 02.11.2009 (11:13)
    ESTE IMPOTRIVA UMANITATII
    tot ce este fabricat sub sigla DACIA ar trebui interzis
    Automobilul Dacia este produs IMPOTRIVA UMANITATII.
    cu alte cuvinte, NU S-A TINUT CONT NICI UN MOMENT ca este construita PENTRU a fi folosita de OAMENI.
    in intreaga ei istorie.
    0 vote 0 vote
  87. marianz la 02.11.2009 (18:05)
    sandero
    este prea inalta!
    0 vote 0 vote
  88. corneliu la 03.11.2009 (18:50)
    comentariu
    Nici normala nici ciudata, numai ca atrage atentia pe drumurile publice ca un lucru neterminat. Imaginea lasa la prima vedere impresia de lucru lipsit de amprenta unui designer auto.
    Acest mesaj trebuie interpretat ca fiind raportat la un produs care se fabrica in anul 2009.
    0 vote 0 vote
  89. burncrash la 04.11.2009 (16:18)
    Dacia Sandero
    pentru inceput cred ca ar fi mai atragatoare o versiune mai sport, si cand zic sport ma refer la o varianta in doua usi, putin mai alungita si mai joasa (e mult prea inalta in varianta originala)... nu foarte mult alungita, doar cu cativa centimetrii :D
    0 vote 0 vote
  90. Adrian la 04.11.2009 (22:20)
    sandero
    nu e miercuri astazi ?
    1 vote 0 vote
  91. alex la 07.02.2010 (23:31)
    sandero
    arata bine daca stii sa o faci...........
    0 vote 0 vote

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod

Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru