N-ar fi prima alianta fraco-nipona (vezi Renault-Nissan).
PSA ar avea avantaje serioase in R&D de pe urma acestei aliante , insa Mitsubishi castiga piete noi de desfacere.
Sunt foarte curios cine iese mai bine din alianta asta. :)
True , destul de bine ascunsa greseala (printre tone de text) si recunosc , nu am observat-o pana acuma.
Deja le-ai taiat avantul " unora care nu stiu sigur o treaba dar au mai auzit si ei cate ceva" pentru ca discutia a devenit putin mai tehnica si aparent doar noi 2 mai comentam :))
In continuare , keep in mind , ca cel mai probabil testul s-a efectuat cu bateria plina si , dupa ce aceasta s-a descarcat , a fost reincarcata in mers.
Btw....toate testele de consum de carburant sunt facute in conditii "speciale" , de piloti care stiu cum sa mearga pentru a miniza consumul , pe traiectorii mai libere si fara urcusuri si coborasuri , deci Chevrolet n-ar fi singura firma din lume care "scoate" un consum de neatins .
Cat despre remarcile acide , unele sunt nejustificate , alte sunt. Nici tu ti-ai prezentat punctul de vedere cu argumente mai convingatoare :P , deci au existat persone care iti ofere lectii de fizica din sant/in sant/whatever/i dont care.
Pentru Volt , problema autonomie si consumului se reduce exclusiv la baterii si la regimul de exploatare al acestora, pentru ca daca dupa 2 luni nu o sa mai scoti performatele pe care le tot "arunca" Chevrolet , o sa fie naspa rau de tot pentru ei.
O zi buna.
PS: atata timp cat ai argumente logice , poti sa scrii si romane politiste.
ti se pare ca se cearta cineva?? Sunt doar argumente. (ma rog..unele expuse mai violent).Unii cred in Volt , iar altii sunt suspiciosi de veridicitatea datelor oferite si evident trebuie sa vii cu argumente de ambele parti ,altfel ce sens mai are sa punem comentarii??
O zi buna.
Cel mai performant motor diesel are un randament de 51.7% si este un motor de vapor :) Intr-un ciclu combinat , un motor poate ajunge si la 60% randament (refolosirea caldurii degajate in tubine cu aburi) insa nu asta e important.
Foarte probabil , baietii de la Chevrolet au facut testul cu bateria incarcata , iar cand aceasta s-a descarcat a inceput motorasul sa zbarnaie. (puteai sa te prinzi si singur)
Sunt foarte curios cine face mai mult de 100 KM in oras , pe zi.
Overall : orice sut in fund e un pas inainte . Valabil si pentru masinile electrice si pentru orice altceva , se numeste progres .
PS: dupa primul comentariu puteam sa jur ca ai chiulit la orele de fizica . Insa dupa cel de deasupra....mi-am schimbat putin parerea.
PS2: randament superior ciclului Carnot n-ai sa vezi , care evindent , este limita de rezistenta materialelor ce gazduiesc cele 2 gaze. Deci "imping acest randament spre 60%" pica din start(am scris mai sus de ce , cauta Wärtsilä-Sulzer RTA96-C ) . Randament de aproape 60% obtii doar in power plant-uri (iar am scris mai sus de ce).
"Fisichella va debuta la volanul monopostului Force India cu ocaiza Marelui Premiu al Italiei din 13 septembrie." si
"Giancarlo Fisichella a multumit echipei Force India pentru ca i-a permis sa se transfere la Ferrari" si cam bat cap in cap. Cred ca merge o corectura :)
Ultimele comentarii
403 in total