• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dpp

  • Membru din 13.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • N-ar fi prima alianta fraco-nipona (vezi Renault-Nissan). PSA ar avea avantaje serioase in R&D de pe urma acestei aliante , insa Mitsubishi castiga piete noi de desfacere. Sunt foarte curios cine iese mai bine din alianta asta. :)
    Peugeot ar putea forma o alianta cu Mitsubishi
  • True , destul de bine ascunsa greseala (printre tone de text) si recunosc , nu am observat-o pana acuma. Deja le-ai taiat avantul " unora care nu stiu sigur o treaba dar au mai auzit si ei cate ceva" pentru ca discutia a devenit putin mai tehnica si aparent doar noi 2 mai comentam :)) In continuare , keep in mind , ca cel mai probabil testul s-a efectuat cu bateria plina si , dupa ce aceasta s-a descarcat , a fost reincarcata in mers. Btw....toate testele de consum de carburant sunt facute in conditii "speciale" , de piloti care stiu cum sa mearga pentru a miniza consumul , pe traiectorii mai libere si fara urcusuri si coborasuri , deci Chevrolet n-ar fi singura firma din lume care "scoate" un consum de neatins . Cat despre remarcile acide , unele sunt nejustificate , alte sunt. Nici tu ti-ai prezentat punctul de vedere cu argumente mai convingatoare :P , deci au existat persone care iti ofere lectii de fizica din sant/in sant/whatever/i dont care. Pentru Volt , problema autonomie si consumului se reduce exclusiv la baterii si la regimul de exploatare al acestora, pentru ca daca dupa 2 luni nu o sa mai scoti performatele pe care le tot "arunca" Chevrolet , o sa fie naspa rau de tot pentru ei. O zi buna. PS: atata timp cat ai argumente logice , poti sa scrii si romane politiste.
    Seful Audi SUA: "Chevrolet Volt e o masina pentru idioti!"
  • ti se pare ca se cearta cineva?? Sunt doar argumente. (ma rog..unele expuse mai violent).Unii cred in Volt , iar altii sunt suspiciosi de veridicitatea datelor oferite si evident trebuie sa vii cu argumente de ambele parti ,altfel ce sens mai are sa punem comentarii?? O zi buna.
    Seful Audi SUA: "Chevrolet Volt e o masina pentru idioti!"
  • Cel mai performant motor diesel are un randament de 51.7% si este un motor de vapor :) Intr-un ciclu combinat , un motor poate ajunge si la 60% randament (refolosirea caldurii degajate in tubine cu aburi) insa nu asta e important. Foarte probabil , baietii de la Chevrolet au facut testul cu bateria incarcata , iar cand aceasta s-a descarcat a inceput motorasul sa zbarnaie. (puteai sa te prinzi si singur) Sunt foarte curios cine face mai mult de 100 KM in oras , pe zi. Overall : orice sut in fund e un pas inainte . Valabil si pentru masinile electrice si pentru orice altceva , se numeste progres . PS: dupa primul comentariu puteam sa jur ca ai chiulit la orele de fizica . Insa dupa cel de deasupra....mi-am schimbat putin parerea. PS2: randament superior ciclului Carnot n-ai sa vezi , care evindent , este limita de rezistenta materialelor ce gazduiesc cele 2 gaze. Deci "imping acest randament spre 60%" pica din start(am scris mai sus de ce , cauta Wärtsilä-Sulzer RTA96-C ) . Randament de aproape 60% obtii doar in power plant-uri (iar am scris mai sus de ce).
    Seful Audi SUA: "Chevrolet Volt e o masina pentru idioti!"
  • "Fisichella va debuta la volanul monopostului Force India cu ocaiza Marelui Premiu al Italiei din 13 septembrie." si "Giancarlo Fisichella a multumit echipei Force India pentru ca i-a permis sa se transfere la Ferrari" si cam bat cap in cap. Cred ca merge o corectura :)
    Fisichella: "A fost ambitia mea sa pilotez pentru Ferrari"
Pagina
12345...636465...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău