• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Fan

  • Membru din 27.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 25 in total
  • Cei de la Mercedes scot pilotii din cursa, si cica tot cei de la Ferrari sunt de vina... Bottas cred ca ar spune ca a gresit, desi greseste cam mult si sincer sa fiu, nu vad nici o penalizare pe acolo, poate FIA nu stie cum sta cu regulamentul. Vettel a fost penalizat cam mult, 10s stop & go, poate au exagerat un pic, dar parca as vrea sa vad ca FIA are o politica clara de cum se dau aceste penalizari. Pentru ca la fiecare cursa, par sa fie alte reguli, sau poate cei de la FIA au imbatranit? Oricum, cursa se anunta interesanta, este un circuit unde se poate depasi, cei de la Red Bull vor sa faca o figura frumoasa, cei de la Ferrari trebuie sa-i bata pe cei de la Mercedes si cei de la Mercedes probabil sunt ocupati cu diferite strategii prin care sa scoata din cursa un pilot Ferrari sau poate pe amandoi?
    Avancronica Marelui Premiu al Austriei: rivalitatea dintre Hamilton și Vettel ajunge la un nou nivel
  • Cei de la Mercedes au cel mai bun pachet monopost + propulsor, degeaba sunt cei de la Ferrari acolo, dar nu sunt in fata. Da stiu ca tot au idei, ca la fiecare cursa incearca diferite chestii dar sunt zero la strategie. Si cand te gandesti ca Vettel putea castiga in Spania, putea castiga in Rusia, putea castigat in Azerbaidjan... P.S. De ce Azerbaidjan nu are pus si steagul?
    Alonso admite că este frustrat de lipsa de victorii: "Mi-a afectat cariera, motivația și fericirea"
  • Iarati va certati? Vettel a avut masini bune dar nu net superioare, plus sa fim seriosi, Ferrari nu au dezvoltat masina suficient, comparativ cu cei de la Red Bull care sunt foarte buni pe partea de aerodinamica, care conteaza si in acest moment, destul de mult. 2010, 2012 au fost oportunitati pentru Alonso pe care le-a ratat dar nu singur, ci impreuna cu echipa, vina a fost 50-50, daca este sa fim sinceri. In 2010, Vettel a plecat cu sansa a treia dar comparativ cu Alonso si Webber a avut o strategie mai buna, probabil gandita de echipa. Alonso in schimb a avut o strategie mai proasta, ca dovada ca nu l-a depasit pe Petrov, si nici Webber cu o masina ceva mai buna n-a reusit acelasi lucru. Despre 2012, Ferrari a gresit pe partea de dezvoltare, atata timp cat nu sunt in stare sa dezvolte echipa cum trebuie vor castiga altii. Italienii sunt imbecili, merg pe idea ca trebuie sa aiba italieni in echipa pentru ca sunt mari smecheri desi au un manager semi analfabet manager, adica Arrivabene, care dupa ce lucrat 30 de ani in SUA, nu stie Engleza nici macar cat fiica mea care are patru ani. Ascultati-l cand da un interviu, te apuca rasul. Trebuie sa fie talentat rau ca manager dar putea sa-si ia un profesor meditator la engleza. Oricum... suntem in 2017, come on!
    Alonso admite că este frustrat de lipsa de victorii: "Mi-a afectat cariera, motivația și fericirea"
  • Sper sa fie o vreme frumoasa in weekend, sunt multe de facut si de vazut. Sunt numai noua puncte intre Hamilton si Rosberg, nu-s chiar asa de greu de recuperat, cine stie.
    Avancronica Marelui Premiu al Italiei: Hamilton pregăteşte asaltul pentru victoria cu numărul 50 din carieră
  • @Hakkinen nu stie despre ce vorbeste saracul, si n-ar fi prima data cand nu isi aminteste de cum s-au petrecut evenimentele in realitate si nu in visele lui erotice. Hamilton era disperat la acel moment ca Alonso sta pe pozitie si nu se lasa batut, desi echipa McLaren il favoriza doar pe Hamilton, Alonso fiind vazut ca un "outsider". In calificari, Hamilton n-a vrut sa-l lase pe Alonso sa termine un tur rapid, l-a blocat cat a putut, astfel ca Alonso a trebuit sa revina la boxe si sa schimbe pneurile. Dar la boxe, Alonso a fost tinut peste 20 de secunde, pentru ca Hamilton sa-l prinda din urma si s-a incercat pe cat posibil impiedicarea lui Alonso de a mai prinde un ultim tur rapid. Plus Alonso a rulat pe hard-uri in timp ce Hamilton a rulat pe soft-uri, evident fiind diferente intre aceste tipuri de pneu. Alonso discuta cu inginerul lui de cursa, i-a cerut sa-i puna soft-uri ca sa faca un ultim tur rapid, iar echipa i-a pus... evident hard-uri... Hamilton a fost ofticat ca Alonso a fost mai rapid, s-a dus la Dennis si Dennis s-a plans la FIA. Restul nu cred ca mai conteaza, Alonso a fost evident penalizat (cred ca a fost si primul exemplu in care un pilot isi reclama... colegul de echipa). A fost foarte clar ca Alonso nu este "iubit" de cei de la McLaren si la finalul sezonului a plecat de acolo. Urmarea a fost ca cei de la McLaren nu au testat cutia de viteze instalata pe ambele masini si au fost descalificati la constructori in cursa din Ungaria.
    Hamilton speră ca Alonso să nu se retragă din Formula 1: "Ar fi trist să nu mai lupt cu el pentru victorii"
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău