• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Red_Fury

  • Membru din 26.05.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 116 in total
  • @Jumbo1874ro: Nu stiu daca ai citit cateva articole in care Boulier vorbeste despre echipa sora din GP2. Daca le citeai, intelegeai despre ce este vorba. Cei de la McLaren pentru ca cei de la Honda nu dezvolta motorul cum vor ei, se gandesc sa aduca echipa X din GP2 (imi scapa acuma cum se numeste), care sa fie motorizata tot de Honda (evident), si care sa ii aiba ca piloti pe cei de mai sus. Idea monoposturilor client a fost impinsa puternic doar de cei de la McLaren din acest motiv, dar pentru ca restul nu au parut asa de interesati... a fost abandonata.
    McLaren, nemulţumită de reducerea testelor premergătoare sezonului
  • Nu stiu cat de buni sunt pilotii din F1, dar cursa trecut am vazut un singur lucru: nici unul nu-i perfect. Hamilton a gresit, Rosberg la fel, Ricciardo... si el. Ma gandesc ca acel contact dintre Rosberg si Ricciardo se putea evita dar deh... lucrurile par usoare dupa ce s-au intamplat deja. Despre Maldonado nu zic nimic, este irelevant ce face el intr-o cursa, cel putin pentru mine. Cat despre care-i cel mai bun, pai simplu: cel mai bun este cel greseste cel mai putin. Este singura regula valabila in orice competitie/intrecere/slujba si orice altceva (am inclus si examenele aici sau scoala daca vreti). Si la final care o sa fie cel mai bun? Simplu, cel care a gresit cel mai putin si a acumulat cele mai multe puncte, dupa ultima cursa. Ca poate unora le place un alt pilot, sau altora altul, este absolut irelevant, ajuta vanitatea fiecaruia si nimic altceva.
    Vettel: "Vom încerca să facem imposibilul posibil şi să câştigăm titlul"
  • Urata treaba, dar cei de la Renault au o foarte mare parte din vina. Cei de la Renault au vrut aceste motoare, si considerant ca se folosesc din 2014, ma gandesc ca trebuiau sa fie cei mai buni cand de fapt... surpriza a venit dintr-o alta parte, adica Mercedes. Mercedes are un pachet foarte bun, care in acest moment este in punctul maxim de dezvoltare, de fapt era acolo de la inceputul sezonului. In timp ce, cei de la Ferrari mai au ceva probleme de rezolvat, cei de la Renault lucreaza la varianta pentru 2016, care ruland pe un singur piston, prezinta premizele unei imbunatatiri de 2-4%, ceea ce sunt foarte interesant la nivelul intregului pachet. Dar.... 2016 este inca departe, mai mult multe curse pana la Sochi cand cei de la Renault ar aduce primele imbunatatiri pachetului actual. Intre timp, cei de la Honda au mers cu motorul la maxim... si acesta este rezultatul, conform diferitelor idei sustinute de diferiti ingineri, motorul Honda este la peste 100 bhp in spatele motorului Mercedes. Si ca sa inchid idea... asa si ce facem sezonul viitor? Speram ca cei de la Ferrari poate, intr-o sa zicem unda de speranta vor face un pas mare inainte, alaturi de cei de la Red Bull sau... ne vom astepta la un sezon ca acesta, sau poate un nou 2014? Pentru ca un singur lucru de poate observa in legatura cu dezvoltarea motoarelor... dureaza mult, si nu are rezultate garantate. Am vrut sa spun "imens de mult"... adica peste jumatate de sezon... dar credeam c-o sa va speriati...
    Renault sugerează că nu va mai furniza motoare pentru Red Bull în 2017
  • Cei de la Mercedes sunt favoriti un urmatoarele doua curse adica Spa si Monza, iar un start prost desi pare posibil nu inseamna neaparat ca cursa se va termina prost pentru pilotii Mercedes. Este greu de prevazut cum ar arata startul de la Spa, fara sa fim la Spa! Sa vedem FP, calificarile si cursa, iar dupa vom avea ce dezbate, sper eu!
    Hamilton: "Starturile de cursă ar putea deveni dezastruoase după noile reguli"
  • Este greu de estimat cum ar merge un monopost Red Bull echipat cu un motor Mercedes, dar este posibil ca la inceput sa nu mearga asa de bine pe cat cred ei, mai ales daca cei de la Mercedes le vor ascunde anumite lucruri. Cei de la Renault macar desenau motorul special pentru ei, bine au gresit in 2014 si 2015 dar, a fost greseala ambelor parti pentru ruptura dintre ei. Totusi, un monopost Red Bull echipat cu motor Mercedes, ar putea sa fie ceva mai apropiat ca performante decat au fost cei de la Williams, dar nu in 2016, poate in 2017 si este doar o parere personala.
    Red Bull face presiuni pentru motoare Mercedes, Toro Rosso ar putea alege Honda
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău