• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Red_Fury

  • Membru din 26.05.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 116 in total
  • Dupa cursa din Ungaria am spus ca ma asteptam ca Raikkonen sa fie mai aproape de Vettel, dar pentru moment, nu poate asa ceva. De la inceputul sezonului 2015, ma asteptam sa vad un Raikkonen care se pune cu burta pe carte, vede ce probleme are cu monopostul si incet, incet le rezolva. Greseli gen: mai trebuia sa fac un tur, sau am gresit turul si sunt pe locul 15... speram sa fie demult uitate. Totusi in Ungaria a mers foarte bine tot weekendul, si daca nu avea aceea problema tehnica, era langa Vettel sau poate in fata lui, depinde de cum schimbau pneurile in ultimul stint. Cel putin pentru moment, sper ca pana la finalul sezonului, Raikkonen sa-si faca treaba cat poate de bine, pentru ca altfel Ferrari nu are nici o sansa in a pastra locul 2 la constructori (doar cu un singur pilot in puncte adica). Cat despre Bottas, scuze dar xx milioane de euro pentru a-i cumpara contractul, pus si simplu nu se merita oricati bani ar avea cei de la Ferrari. Inclin spre Hulkenberg in acest moment, daca totusi... Raikkonen nu isi face treaba.
    Ferrari amână decizia finală în privinţa contractului lui Raikkonen
  • @@F1_Red_Fury: Cred ca te-ai uitat la o alta cursa. Nu am vazut nici un "constant la 2.2-2.4s) atata timp cat din turul 1 si pana la prima intrare la boxe a crescut. Plus regula este simpla: pilotul din fata este chemat primul la boxe, sau poate nici asta nu o stiai? Si nu a venit ci o problema cu motorul, a venit problema cu o componenta care recuperea energia si astfel Raikkonen a pierdut cam 150-160 bhp, dar imi bat capul degeaba nici asta nu stii ce este. Cand esti in spatele coechipierului si nu te apropii de el, nu ai un ritm de cursa, inseamna ca esti mai incet. Strategia a fost foarte buna pentru ambii piloti, plus nu au mai avut probleme la boxe (o chestie pozitiva), ghinionul... n-ai ce sa faci. Ah si se vede ca esti fan Raikkonen, inca visezi ca este cel mai bun pilot din lume, eu sunt surprins ca poate sa-l bata pe Vettel desi cam tot copiii de pe aici, credeau invers. Si nu-i nevoie sa-mi raspunzi, imi inchipui ca te doare ca Vettel a castigat, asa ca poti sa suferi in liniste. Un fan decent al oricarui pilot n-ar posta rahaturile pe care le postezi tu.
    Vettel a câştigat cursa de la Hungaroring! Kvyat, primul podium din carieră pentru Red Bull
  • @Ionut2015: Nu aveai ce presimtire sa ai in legatura cu "startul fara electronica la greu" pentru ca prima cursa in care vor renunta la "electronica la greu" o sa fie.... cursa din Spa, adica cursa urmatoare, dupa vacanta de vara. @Gino: pentru Raikkonen ce strategie buna sa-i alegi cand i s-a stricat un echipament care ii furniza peste 150 Bhp? L-au chemat la boxe, au oprit motorul si au incercat sa restarteze pachetul si... nu a mers, nu mai era nimic de facut. Oricum Vettel a fost mai rapid ca Raikkonen altfel nu vad cum ar fi avut peste 7s in fata acestuia. Totusi, pacat ca Raikkonen a avut problema tehnica pentru ca erau sanse sa termine pe podium. @91Schumi06: "Interesant" punctul tau de vedere, niste dovezi care sa vina in sprijinul afirmatiilor tale ai?
    Vettel a câştigat cursa de la Hungaroring! Kvyat, primul podium din carieră pentru Red Bull
  • @Ionut2015: Primele motoare hibride au aparut in F1 in 2014, desi in trecut au folosit diferite sisteme de recuperare a energiei, nu erau numite hibride. Prima tehnologie de acest gen a fost celebrul Kers folosit in 2009, si nici macar toate echipele nu foloseau aceasta tehnologie. Brawn GP si Red Bull nu au avut Kers in 2009 desi se bateau la titlu, in schimb McLaren si Ferrari foloseau un astfel de echipament.
    Alonso, tentat să părăsească Formula 1 pentru o altă competiţie
  • Cred ca cursa de astazi a fost cea mai buna cursa din acest sezon, pana acuma, sa vedem dupa pauza de vara. Baietii de la Ferrari au avut un start foarte bun, as spune neasteptat de bun, dar bravo lor. Hamilton, Rosberg, si Maldonado in schimb cred ca s-au remarcat doar prin numarul de greseli facut, cred ca Maldonado merita un "premiul" special pentru cursa de astazi... SC-ul i-a ajutat pe cei de la Mercedes dar si pe cei de la Red Bull si McLaren care as spune ca au fost cei care au castigat cel mai mult din problemele si greselile altora, cu o mentiune pentru cei de la McLaren care au avut ambele masini in puncte! Daca nici asta nu este o veste buna pentru fanii F1, nu stiu care este. Rosberg avea locul 2 ok, manevra un pic slabuta a lui Ricciardo a rezolvat acest lucru pentru amandoi, iar Williams... o cursa de uitat. Interesant a fost totusi momentul in care aripa fata a lui Hulkenberg... a crapat sub apasarea aerodinamica si puff... abandon pentru acesta. Vettel a castigat, bravo lui, Kvyat s-a descurcat foarte bine, iar Ricciardo a pierdut locul 2... cam pe degeaba. Totusi nu pot sa neg ca nu mi-a placut deloc comportamentul lui Hamilton care s-a ofticat ca Rosberg a trecut in fata lui, plus l-a lovit degeaba pe Ricciardo, doua evenimente la care nu ma asteptam sa le vad de la un campion mondial cu o masina... foarte dominanta.
    Vettel a câştigat cursa de la Hungaroring! Kvyat, primul podium din carieră pentru Red Bull
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău