• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Red_Fury

  • Membru din 26.05.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 116 in total
  • Este imposibil de crezut cat de prost este pachetul Honda... pur si simplu nu am cuvinte. Q2 si... Alonso a abandonat... pur si simplu nu se poate asa ceva.
    Bottas utilizează în Ungaria o nouă aripă faţă pe monopostul Williams, inspirată de la Mercedes
  • Newey nu mai are nici o treaba cu desenul monoposturilor Red Bull, lucreaza la un automobil care o sa fie produs impreuna cu cei de la Aston Martin. In schimb un lucru foarte bun, a fost aducerea lui Mario Illien, un inginer motorist elvetian despre care am numai cuvinte de lauda, si care alaturi de inginerii Renault se pare ca a rezolvat multe din problemele motorului Renault folosit in acest sezon. Evident cei de la Red Bull au intampinat multe probleme datorate motorului Renault, dar premizele pentru 2016 se anunta ceva mai bune ca cele din acest sezon. Totusi pana la primele teste din 2016 mai este destul de mult timp, se pot intampla multe intre timp!
    Newey: "Red Bull este în urma Mercedes şi Ferrari din punct de vedere aerodinamic"
  • lol daca se adevereste asa ceva, baietii de la Ferrari ne dovedesc inca odata ca sunt tampiti. Sunt gramezi de piloti talentati, plus cativa care erau mai ieftin de adus, iar ei ii vor pe Bottas care nu-l bate nici macar pe Massa, pilotul care din 2009 nu mai reusit sa produca rezultate nici macar cu o masina foarte buna ca Williams-ul de anul trecut. Cat de tampiti, au platit 12 milione pe un pilot care nici macar nu-i in stare sa-si bata coechipierul mai batran cu "100" de ani. Trist dar este evident ca cei de la Ferrari nu sunt deloc interesati de castigarea vre-unui titlu, ci sunt interesati doar de prezenta in curse si nimic altceva. Din pacate, inca odata se vede ca cei de la Ferrari nu nici o strategie clara pentru a castiga ambele titluri puse in joc, si nici nu sunt interesati sa aduca oameni capabili, pacat, dar este treaba lor, pana la urma. De ce sa castige titluri cand pot sa... faca figuratie?
    Presă: Bottas a semnat cu Ferrari pentru 2016 şi îl va înlocui pe Raikkonen
  • Puctulet, daca nu ti-ai citit comentariul, poti sa o faci acum. Uite aici un citat din ce ai scris tu "hai, nu sar alonsistii de fund in sus ca rbr e favorizata". Aici scrie simplu, ca "rbr e favorizata". Atata timp cat articolul de mai sus nu are nici o treaba cu RBR, de ce ai scris ca "rbr e favorizata" daca nu cumva tu ai crezut asa ceva? Nu stiu decat un singur "alosist" care spune tot timpul ca RBR a fost favorizata si acesta este "mobius". Despre regula, am spus foarte clar si simplu de inteles ca era fair play sa fi fost introdusa de la inceputul sezonului in cazul celor de la Honda pentru ca ei trebuiau sa aiba dreptul de a folosi 5 unitati de propulsie. Si asta nu are nici o treaba cu Alonso sau cu RBR, cel putin asa cred eu. Alonso nu a putut trece de Petrov, Webber n-a putut trece de Alonso, ambii au fost perdantii din 2010 se pare ca pentru fani ca "mobius" si tu, inca n-ati trecut peste durerea asta. Bine ca n-ai zis nimic de 2008 lol.
    FIA aprobă noile reguli pentru motoare şi schimbarea sistemului de licenţiere
  • Punctulet nu ai inteles ce scrie in articolul de mai sus. Nu favorizeaza nimeni pe cei de la RBR, pentru ca numai Honda primeste in acest sezon un motor in plus. Atat si nimic altceva. Evident daca anul viitor va intra un alt producatori de motoare, va primi un motor in plus fata de numarul folosit de ceilalti motoristi. Aceasta regula trebuia implementata de la inceputul sezonului pentru Honda. Care trebuia sa primeasca al cincilea motor si zero tokens. Dar evident cei de la FIA au facut o vraiste din regulament si reguli.
    FIA aprobă noile reguli pentru motoare şi schimbarea sistemului de licenţiere
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău