@ds,
Hmmm...nu numai. Coltozitatea lui Ateca dar mai ales liniile generale le diferentiaza. Puma e mai cocosat mai asezat pe sosea, mai compact, mai bold.
Parerea mea e ca cele doua modele se adreseaza unor clienti diferiti. Ateca e mai practica cu tenta de utilitara, Puma e mai individualist urbana. Spun asta pentru ca anul asta eram pe punctul de a achizitiona un CHR strict pentru deplasari urbane si scurte iesiri de maxim 200km in exterior. Puma, la momentul aparitiei m-a facut sa ridic o spranceana. Ateca, in schimb, e boooring.
@Edikkk,
Ca fan al electrificarii iti spun pe sleau: eforturile tale de a schimba mentalitati sunt egale cu ZERO, iar deconspirarea minciunilor are rezultate NULE.
Si da, conteaza daca ai masina sau nu, conteaza aici si ce motorizare ai. Dar cum, momentan, nu pari sa fii decat un simplu chibit vorbesti...vorbe. Si asta se vede. Motiv pentru care vei fi luat in balon in permanenta.
@Edikkk
Deci ce motorizare ai la masina? Vad ca esti plin de teoria chibritului. I-a spune tu, tu ce faci pentru diminuarea poluarii? Ce electrica ai? Sa nu-mi spui ca niciuna ca oferte sunt destule.
Pana la un raspuns concret ramane cum am stabilit: nu depasesti dimensiunea unui troll inutil care, in ciuda parerii tale, prin modul de a pune problema faci mai rau ideii de masina electrica decat unul care ridica neostenit osanale comunistoide maretului, unicului si neasemuitului motor termic.
@Edikkk...ce motorizare ai?
Ultimele comentarii
414 in total