Prețuri pentru Seat Ateca facelift în România: SUV-ul pornește de la 19.100 de euro

de Paul Cosma
Marti, 26.01.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Seat a publicat lista de prețuri pentru SUV-ul Ateca facelift. Pe piața din România, cea mai accesibilă versiune este echipată cu motorul pe benzină de un litru cu 110 CP și transmisie manuală cu 6 trepte, cu un preț de pornire de 19.100 de euro.

În vara anului trecut, SEAT a prezentat primele imagini și informații tehnice despre Ateca facelift, care a primit atunci îmbunătățiri de design, sistem de infotainment de 9.2 inch și o gamă variată de motoare diesel și pe benzină. Totodată, Ateca a primit noutăți la grilă, faruri LED ușor restilizate și proiectoare de ceață noi.  

Spaniolii au publicat acum lista de prețuri pentru piața din România. Cea mai accesibilă versiune a lui Ateca facelift este echipată cu motorul pe benzină de un litru ce dezvoltă 110 cai putere. Pentru nivelul de echipare de bază Reference, clienții vor avea de achitat 19.100 de euro. 

Pentru clienții care își doresc o motorizare diesel, Seat oferă propulsorul de 2.0 litri într-o variantă de 115 cai putere cu o transmisie manuală cu șase trepte. Prețul este de 21.700 de euro.

Varianta diesel de 150 CP și cutie automată poate fi comandată și cu tracțiune integrală. Prețurile pentru această versiune încep de la 31.670 de euro și ajung aproape de 35.000 de euro în echiparea FR.

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro)
Motor
Putere
(CP)
 Transmisie 
 Reference
Style
FR
X-Perience
Benzină 1.0
110
Man6
19.084
-
-
-
Benzină 1.5
150
Man6
-
24.546
27.760
27.653
Benzină 1.5
150
DSG7
-
26.198
29.412
29.306
Motorină 2.0
115
Man6
21.722
-
-
-
Motorină 2.0
150
Man6
-
27.883
-
30.966
Motorină 2.0
150
DSG7
-
29.536
-
32.639
Motorină 2.0
150
DSG7 4x4
-
31.672
34.909
34.803

SEAT ATECA FACELIFT vs.
concurența
MODEL/VERSIUNE
PUTERE(CP) 
CONSUM MIXT(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*(Euro, cu TVA) 
Seat ATECA
1.0 TSI 4x2 Reference
115
5.3
11.4
19.084
Kia SPORTAGE
1.6 GDI 4x2 Plus
132
6.9
11.5
19.483
Nissan QASHQAI
1.5 dCi 4x2 Tekna
114
3.8
12.3
27.100
Renault KADJAR
1.3 TCe 4x2 Life
140
5.6
10.4
19.550
Suzuki SX4 S-Cross
1.4 Hybrid 4x2 Passion
129
5.4
10.2
17.500
SsangYong KORANDO
1.5 GDI 4x2 Eco
163
6.8
-
19.490
Opel GRANDLAND X
1.2 XHT 4x2 Selection
130
5.1
10.4
19.860
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (34)

  • Johnny
    Cum s- au invartit firmele astea sa scoata tot mai multi bani: au creat moda SUV, au inaltat cativa cm caroseria si au marit pretul cu aprox 5 mii eur. Ce are in plus un suv subcompact fata de o subcompacta obisnuita daca nici macar tractiune integrala nu are?
    Ce justifica cresterea pretului?
    30 1
  • Numai manuală pentru românii care le plac să muncească temeinic când conduc....

    Americanii sunt la un alt nivel. Noi, pentru că nu îi înţelegem, le zicem că sunt proşti, dar de fapt proştii suntem noi - ăştia cu manuala şi trei pedale.
    14 36
  • m-ai rupt cu manuala asta... de ce se dai 2000 euro in plus? doar pt ca nu esti in stare sa conduci o masina cu 3 pedale?
    25 16
  • Dar de ce sa nu ofere automata la preturi mai ok? De ce neaparat 2000 in plus pt automata? Te crezi superior ca esti in stare sa conduci o masina cu 3 pedale? Nu, esti doar mai stresat, atata tot.
    13 10
  • @Edick
    "pentru românii care le plac să muncească". Ca tot vorbim de lucruri uzate, analfabetismul tau vad ca inca e in parametrii mari, nu da semne de oboseala.
    21 6
  • Apropo unde sunt diacriticele în scrisul dvs???

    Dacă tot o daţi cu precizia şi gramatica???

    Sau virgulele???

    Măcar fii tu perfect sau nota 9, după aceea, dă lecţii altora

    Ok?
    7 15
  • Ăsta căruia îţi plac sârbele în 3 pedale.....

    de ce îţi cumperi maşina cu geamuri electrice?

    Dăi la manivelă!!!

    Ştergătoare?.... Dăi cu cârpa, la mâna, pe parbriz

    Servo direcţie?
    Nuuu, trage ca tractoriştii comunişti de volan....

    Să te simţi bărbat muncitor la volan.

    Eu prefer să îmi ţin soţia de mână, eventual.
    Decât să amestec în maţele maşinii cu stickul.
    11 14
  • Doamna educatoare
    Sedeti bland copii. Asa e lumea. Nu toti au aceleasi placeri. Unora le plac manualele, altora automatele, altora electricele si mai sunt si unii care vor juisa in autonome. Este loc pentru toti sa-si aleaga ce vor si ce cred ei ca le face placere. Alegere care in nici un caz nu-i va afecta in vreun fel pe ceilalti.
    Ceea ce este insa lipsa de educatie, sau mai bine zis nesimtire, este sa ii desconsideri pe cei care nu fac aceleasi alegeri ca tine. Lucru pe care il vedem din pacate foarte mult la unii comentatori in sectiunea de comentarii de pe acest site. Nu ar strica mai multa toleranta si incercare de intelegere a lucrurilor si din alte unghiuri nu numai din coltul tau ingust. Altfel ramai un simplu nesimtit si nimic mai mult.
    O seara buna copii.
    29 3
  • Doamna Educatoare maschio, când alegerea ta distruge iremediabil deja viaţa pe pământ şi deja ne scurtează viaţa şi în plus calitatea vieţii.... este o problemă.

    Din maşinile electrice (sau măcar PHEV) alege absolut ce vrei.

    Nu încerca să minţi, să induci în eroare. Ok?

    Aşa făceau companiile de ţigări, ăştia cu maimuţa diesel gate, sau că hidrocarburile extrase din adâncul pământului şi arse în atmosferă sunt bune precum aerul "curat" din garaj când ai benzinara pornită.

    Hai las-o uşor cu minciunile.

    Apoi chiar dacă îţi iei termică, că nu ai bani de electrică, sau diesel SH, asta e
    Dar să nu zicem că sunt verzi, blue, eco, green că nu sunt.

    Ia-ţi ce vrei, dar nu minţi.
    8 22
  • Si eu am sesizat eroarea lui Edikkk, dar nu am considerat ca merita comentat.

    Trebuia insa ca tu, cel care ai tinut sa-i atragi atentia, sa ai o exprimare fara cusur. Altfel, remarca ta este de prisos: parametri se scrie doar cu un singur i, nu cu dublu i, dom' corector.
    15 3
  • @Edikkk

    Deci ce motorizare ai la masina? Vad ca esti plin de teoria chibritului. I-a spune tu, tu ce faci pentru diminuarea poluarii? Ce electrica ai? Sa nu-mi spui ca niciuna ca oferte sunt destule.

    Pana la un raspuns concret ramane cum am stabilit: nu depasesti dimensiunea unui troll inutil care, in ciuda parerii tale, prin modul de a pune problema faci mai rau ideii de masina electrica decat unul care ridica neostenit osanale comunistoide maretului, unicului si neasemuitului motor termic.

    @Edikkk...ce motorizare ai?
    20 3
  • Dle Fănel mai aveţi mult până departe.

    Vrei să fumezi? Fumează domnule, dar nu spune că face bine sau că este inofensiv sau că dacă fumezi lângă nefumători, că nu li se întâmplă nimic rău.

    Aici nu vorbim de ce maşină am eu. Pot să vă spun orice model de maşină, apoi din motive de privacy nu o să spun niciodată.

    Ideea este următoarea:
    Poţi să ai şi diesel SH, dar să nu minţim că e bună. Ok?

    Oricum când o să îmi cumpăr maşină (nouă), o să fie full electrică sau măcar minim PHEV.

    Ceea ce trebuie schimbat sunt mentalităţile şi minciunile.

    Atâta tot.
    7 15
  • Doamna educatoare
    Asa cum toata lumea a sesizat ma refeream la cutiile de viteze. Doar o singura persoana, orbita de paranoia personala si impiedicata de analfabetismul functional ce o caracterizeaza, o da pe aratura din nou cu binecunoscutele povesti despre distrugerea vietii pe pamant si alte bazaconii pe care le-a auzit la jurnalul de seara pe la vreun post obscur de televiziune. Si incearca sa impuna celorlalti agenda sa in care crede cu sfintenie atacand pe oricine indrazneste sa se indoiasca macar.

    Pana una alta tin sa ii amintesc elevului repetent, lenes la minte si obraznic ca realitatea nu e chiar asa cum o percepe el, daca nu cumva este un trol angajat sa tulbure apele pe aici. Chiar daca esti un analfabet functional, paranoic si speriat de moarte, bantuit de fumurile cosmarurilor desi n-ai fumat nimic, este foarte simplu sa vezi si sa constati ca:
    -Automobilele cu ICE sunt legal in vanzare in toate tarile deocamdata. Legal sunt safe din toate punctele de vedere.
    -Cu toata marirea numarului de automobile si a "poluarii" provocate de acestea durata de viata si calitatea vietii peste tot pe glob a crescut nu s-a micsorat.
    -Nu exista oficial niciun decedat in UE pe al carui certificat de deces sa scrie explicit poluarea provocata de gazele de evacuare ale automobilelor.
    13 5
  • Catalin
    Asta cu automata, ca nu trebuie domne, ca merge manuala, merge pana faci trecerea la o automata. Apoi nu o sa te mai intorci garantat la manuala.
    Devine mult mai relaxata toata treaba cu automata.
    8 5
  • @Edikkk,

    Ca fan al electrificarii iti spun pe sleau: eforturile tale de a schimba mentalitati sunt egale cu ZERO, iar deconspirarea minciunilor are rezultate NULE.

    Si da, conteaza daca ai masina sau nu, conteaza aici si ce motorizare ai. Dar cum, momentan, nu pari sa fii decat un simplu chibit vorbesti...vorbe. Si asta se vede. Motiv pentru care vei fi luat in balon in permanenta.
    12 3
  • Ce nu înţelegi dle Fănel, este faptul că nu eu am dreptate ci emit anumite poziţii care sunt bazate pe realitate!

    Dvs puteţi să ţipaţi cu ZERO, NULE cât doriţi dar miliardele de dolari şi euro, yuani şi rupii s-au pus deja în mişcare ireversibil.

    Aşa că, ZERO sau NULE sunt vorbele dvs împotriva vântului.
    4 9
  • Vorbind strict de design, varianta de bază și motorizări similare, respectiv 1.0, pentru o diferență de aproape 2000 de euro, parcă aș opta pentru Ford Puma. Parcă este altă calitate, bașca 15 cp în plus.
    8 4
  • Puma e mai mic, mai "posh", s-ar preta altui public tinta.
    3 4
  • @ Fanel_
    15 cm la lungime, 8 pe înălțime și doar 3.6 cm pe lățime sunt diferențe care nu știu dacă le-ar recomanda unor categorii diferite de cumpărători.
    Practic sunt diferențe de dimensiuni atat de nesemnificative încat nu le percepi decat dacă mașinile ar fi așezate una langă alta.
    5 2
  • @ds,

    Hmmm...nu numai. Coltozitatea lui Ateca dar mai ales liniile generale le diferentiaza. Puma e mai cocosat mai asezat pe sosea, mai compact, mai bold.

    Parerea mea e ca cele doua modele se adreseaza unor clienti diferiti. Ateca e mai practica cu tenta de utilitara, Puma e mai individualist urbana. Spun asta pentru ca anul asta eram pe punctul de a achizitiona un CHR strict pentru deplasari urbane si scurte iesiri de maxim 200km in exterior. Puma, la momentul aparitiei m-a facut sa ridic o spranceana. Ateca, in schimb, e boooring.
    6 4
  • Tentă de utilitară??? Despre ce vorbim aici? Cand am citit și despre "individualist urbană" m-ai băgat în ceață definitv.
    4 3
  • @DS/Fanel : nu inteleg de ce comparati Ateca cu Puma ? Puma trebuie comparat cu Arona . Ateca este la compacte . Puma este subcompact chiar dar sta binisor la dimensiuni si spatiul interior , dar se poate si mai bine ( vezi Kamiq si altii). @DS - este o diferenta de calitate intre Puma si Ateca , dar te asigur ca in favoarea lui Ateca ,iar acele diferente de dimensiuni -la fel te asigur ca sunt perceptibile imediat ce vezi / te urci in masina. Dar per total , intr-adevar , daca nu ai nevoie de prea mult spatiu , Puma este o afacere chiar mult mai buna, este mult mai bine dotata incepand de la prima echipare ( Titanium) si are un pret foarte bun - eu acum ma uit la oferta pe care o am pe un Tianium + un pachet mic de optionale = 16.500 euro cu tot cu tva ( fara nici-o rabla sau nu stiu ce eco voucher). Dar bineinteles oferta este numai pt. "toti prostii de pe AM si din Romania in general" care sunt dispusi sa "asude" din greu coordonandu-si din cand in cand piciorul stang cu mana dreapta (intr-adevar e o miscare pe care nu chiar oricine o poate invata/face, iti trebuie ani de antrenamente si chiar poti dezvolta diverse boli sau chiar poti ramane deformat , ca o sa ai un picior si o mana mai dezvoltate ) , fiindca Puma nu e disponibila deocamdata cu automata.
    @AM : apropo , trebuie sa mai induram mult jignirile retarde ale individului de mai sus (stie/stiti voi care) ?
    10 2
  • Nu inteleg politica VAG de a pune 4x4 doar pe SUV-uri diesel, iar cele pe benzina le poti lua doar cu tractiune fata.
    Acelasi lucru se intampla si la Seat si la Skoda.
    5 1
  • Ateca, SUV compact, motor de 1.0. Și vă mai plângeți că Logan/Sandero au 1.0... da, știu că Ateca oferă și motoare mai mari, dar totuși 1.0 pe un SUV compact. Măcar Logan/Sandero sunt de segment B.
    9 1
  • @pipo, discuția despre compact vs. subcompact am mai avut-o cu cineva pe aici. Conform clasificării Comisiei Europene amandouă se încadrează la compacte 4100 - 445 mm. Eu asta o consider clasificare oficială în Europa. Altă clasificare oficială în Europa eu nu cunosc, oricine poate face orice clasificare vrea.
    Dacă e să le încadrăm la SUV-uri, deși amandouă sunt cam pe langă, și ar fi să respectăm definiția ad literam, sunt clasa J. Această clasă nu are subcategorii.
    5 1
  • REFERENCE
    1.0 TSI 115 CP Ecomotive M6 KH714X17 14,529 17,289
    1.6 TDI 115 CP Ecomotive M6 KH71MX17 16,161 19,232
    STYLE
    1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop M6 KH72YX17 17,828 21,215
    1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop DSG7 KH72YZ17 19,119 22,751
    1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH72YU17 19,523 23,233
    1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive DSG6 KH72YT17 20,838 24,797
    2.0 TDI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH72PU17 21,738 25,868
    XCELLENCE
    1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop M6 KH74YX17 20,123 23,947
    1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop DSG7 KH74YZ17 21,414 25,483
    1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH74YU17 21,818 25,964
    1.4 EcoTSI 150 CP Start&Stop 4Drive DSG6 KH74YT17 23,112 27,503
    2.0 TDI 150 CP Start&Stop 4Drive M6 KH74PU17 24,033 28,599
    2.0 TDI 190 CP Start&Stop 4Drive DSG7 KH74RS17 27,338 32,533

    Iata preturile din ianuarie 2017...
    6 2
  • https://www.automobiledimension.com/car-comparison.php

    Pe mine ma multumeste la maxim cum categorisesc astia modelele dincolo de imparteala "oficiala"
    3 1
  • @ATB: bine punctat. In 2017 am avut intentia sa cumpar versiunea Xcellence 2.0TDI 190CP 4Drive DSG, pret lista 32.5k Euro.
    Acum, aceeasi configuratie, dar cu motor de doar 150CP, costa 34.8k.
    Cum justifica VAG diferenta de 2300 Euro in plus pentru mai putini CP ?
    5 0
  • @DS : nu am urmarit subiectul , dar exagerezi si probabil o stii ,suntem pe un site auto totusi, nu clasificam masinile dupa lungime. Puma este un suv de clasa mica si daca vrei ,o spune toata industria auto, nu eu . Este alegerea ta sa iti clasifici masinile dupa ce spune CE , dar iti spun (si de fapt sunt sigur ca stii) masinile nu se compara chiar asa dupa lungime si latime, sunt multe altele care deosebesc clasa mica de cea compacta. Deci ,ca sa revin, hai sa comparam Puma cu similarul ei de la Seat =Arona, ca altfel nu ar avea nici-o sansa in fata lui Ateca. Sper ca nu-i cu suparare..
    8 1
  • Deci o masina buna incepe de la 150CP. Corect.
    Preturile sunt foarte ok.
    2 2
  • iar va certati cu trollul de Edikk ? Stiti ca e de fapt un adolescent, nu? Are 15 ani. Deci pana sa dea macar de carnet mai are 3 ani. Va irositi gura de pomana.
    6 2
  • @pipo, este clasificarea oficială a UE. Așa cum SUA are clasificare după volumul habitaclului. Că vrei să faci propria clasificare după mărimea butonului de avarii sau să recunoști doar clasificarea din insulele Kiribati, e alegerea fiecăruia. Până una alta în UE despre asta vorbim. Restul, cu ce vor producătorii și ideile lor de marketing, sunt povești nemuritoare.
    3 6
  • Johnny
    @Fanel, util site- ul ala de comparatie dar este chiar cea oficiala americana. Cred ca in Europa se tine cont in special de latime, din ce am observat, si reflecta mai bine dimensiunile. Americanii tin cont de tipul caroseriei vs. capacitate portbagaj.
    1 0
  • @Johnny

    plus lungimea impartita la nivel de 10cm :)

    ce e super ok la site este ca se pot compara diverse modele side-by-side

    dezavantajul e inertia mare, nu sunt foarte up to date cu ce apare imediat pe piata
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru