Feedback

Seat prezintă Ateca facelift: îmbunătățiri de design, sistem de infotainment de 9.2 inch și motoare de până la 190 de cai putere

de Daniel Popescu, Foto: Seat
Luni, 15.06.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Seat a prezentat primele imagini și informații tehnice despre Ateca facelift, care primește îmbunătățiri de design, sistem de infotainment de 9.2 inch și o gamă variată de motoare diesel și pe benzină de până la 190 de cai putere.

SEAT a publicat luni primele imagini și informații tehnice despre Ateca facelift. Așa cum se întâmplă în ultimii ani în industria auto, SUV-ul compact a crescut ușor în dimensiuni și are acum o lungime de 4.381 mm, cu 18 mm în plus, în timp ce lățimea de 1.841 mm și înălțimea de 1.615 mm rămân neschimbate.

Din punct de vedere al designului, Ateca a primit noutăți la grilă, faruri LED ușor restilizate și proiectoare de ceață noi. Nu lipsesc nici noutățile de la prizele de aer și bara de protecție, în timp ce în partea din spate există de asemenea îmbunătățiri la bara de protecție și spoiler, pe lângă noile stopuri LED.

De altfel, semnătura luminoasă este preluată de la Tarraco.

La interior, Seat mizează pe noi materiale și un design îmbunătățit pentru uși, în timp ce volanul a primit de asemenea un design nou. Nivelul de echipare de top primește inclusiv parbriz încălzit, iar scaunul șoferului este ajustabil și are funcție de memorie.

SUV-ul compact oferă un instrumentar de bord digital Digital Cockpit cu diagonala de 10.25 inch, în timp ce sistemul de infotainment standard are 8.25 inch, însă opțional poate fi comandat și într-o versiune de 9.2 inch.

Gama de motorizări a lui Ateca facelift este variată, însă include doar unități diesel și pe benzină.

Astfel, versiunea de bază mizează pe un motor de un litru și 110 cai putere cu cutie de viteze manuală.

De asemenea, motorul pe benzină TSI de 1.5 litri și 150 cai putere poate fi comandat împreună cu transmisie manuală sau cutie de viteze automată DSG. Versiunea de top este un motor TSI de 2.0 litri și 190 de cai putere care include cutie DSG și sistemul de tracțiune integrală 4Drive.

Fanii diesel au la dispoziție doar unități de 2.0 litri. Astfel, cea mai accesibilă versiune este un TDI de 2.0 litri și 115 cai putere cuplată la o cutie de viteze manuală, în timp ce unitatea TDI de 2.0 litri și 150 CP poate fi comandată cu cutie manuală sau cu DSG. În plus, această unitate de top este disponibilă opțional și cu sistem de tracțiune integrală.

Nu în ultimul rând, Seat Ateca facelift include și o gamă diversificată de sisteme de asistență.

Printre ele se numără Predictive Adaptive Cruise Control, Side and Exit Assist (doar pe echiparea Xperience) sau Front Assist with Pre-Crash braking.

De asemenea, șoferul poate alege între patru moduri de condus, și anume Eco, Normal, Sport și Individual pe versiune cu tracțiune față și două moduri suplimentare (Offroad și Snow) în cazul variantelor cu tracțiune integrală.

Via Seat

Comentarii (6)

  • petrusian
    incet, incet, vor elimina dieselul de 1.6 l. oare de ce?
    4 1
  • Andrei
    Arata imbatranit la interior, cu design ce pare facut acum 10 ani.
    11 6
  • @petrusian s-a înlocuit cu o variantă a noului 2.0, pentru că (evident) costuri.
    5 0
  • Unul din cele mai urate interioare din cate mi-a fost dat sa vad. Nu as cumpara asa ceva nici la sfert de pretz.
    Eu inteleg ca trebuie sa le faca mai urate decat Audi si VW, ca-s practic cam aceeasi masina si incearca oamenii sa acopere un nr cat mai mare de portofele (chestie desteapta de altfel). Dar chiar sa le faca hidoase, asta n-o mai inteleg. Sunt mai urate decat asiaticele, mai urate decat hyundai, cel putin modelul de fatza, la interior.
    Gusturile sunt subiective, stiu, dar asta e chiar jorror...
    9 3
  • tot o masina neinteresanta ramane cu toate face-lifturile pe care le primeste periodic.Ce este ciudat, ca, la mai toate masinile noi nu se mai vorbeste de performante, ci de ecran; cat este de mare ecranul?
    10 2
  • netam-nissan
    mie imi place interioru dle PMC ca seamana cu al nisanului meu tiida tot asa patratos si f. modern pentru 2004.
    cred ca tot carlos ghosn l-a macelarit spre cubizm ca curbele costa si facute pe compIuter iar dizaignarii VAG talentati l-au luat exemplu de chitrosenie constructiva cum alfel.
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru