Eu nu inteleg cum reusesc "performanta" de a scoate 390 l de portbagaj dintr-o hardughie de 4,76 m ! Este totusi un SUV, fie el si coupe , nu e vreo masina sport sau vreo decapotabila excentrica. Ok, nu te astepti la clienti sa care porcul sau cartofii cu ea , dar la 390 l nici bagajele pt. aeroport s-ar putea sa nu iti incapa , nu mai vorbesc de bagajele pt. o eventuala vacanta cu masina. Nu e un deal braker ,dar consider ca puteau face mult mai mult proiectantii la asemenea dimensiuni.
Eu zic ca e de la plosca aia cu apa calda !!
Datele astea pe fiecare luna in parte nu au nici-o valoare , nu inteleg de ce trebuie sa fim bombardati lunar cu aceste cifre . Cel mult cele trimestriale iti arata cat de cat ce se intampla in mod real.
Ma uit la Ferrari-ul asta si ma gandesc ca pe vremuri chiar si la supecaruri aveai ceva garda la sol si unghiuri de atac/degajare disponibile. Acuma daca vrei sa iti iei un Focus amarat ( spre exemplu) te gandesti de 2 ori daca ai pe unde sa te dai cu el sau unde sa il parchezi fara sa-i distrugi spoilerele. Si tot producatorii vin apoi si fac pe nevinovatii, ca nus' de ce domne vor clientii doar suv si cross..
D-aia nu mai poate Geely, de un conflict cu Fiat . Astea-s detalii pt. chinezi. Si pana la urma , daca vorbim din punct de vedere moral , unde este habitaclul ursilor Panda, in China sau in Italia ?...creatura este un adevarat simbol specific chinezesc . Atata timp cat o sa fie vanduta masinuta asta la ei acolo , nu cred sa conteze parerile celor de la Fiat.
Ultimele comentarii
668 in total